Kauanko se uuden sillan rakentaminen kestää?

Anonyymi-ap

Melkoista jumputusta kuuluu päivästä toiseen sillan rakennustyömaalta. Kauankohan mahtaa meteli kestää. muutenkin hankala kulkea työmaan ohi, kun on vaan kapeat kaistat varattu liikenteelle.

21

167

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Käypä kylä kyyläri puremasa munkkia jämpsän portissa ja mene sitten katsomaan kuka jumputtaa ja Ketä uuhh....

• Anonyymi00002

Vautsi vau missä on äkissä jämsän portti...😅🤣

• Anonyymi00004

Älä keksi tekosyitä,mörtissä sun guttaberkka talosi vaan murenee

• Anonyymi00005

Peukku petejä taas liikkeellä

• Anonyymi00006

Ei ne kauan jumputa enää..muutama palkki.

• Anonyymi00007

Se kestää juuri niin kauan kunnes on valmis.

• Anonyymi00008

No eivät onneksi koko ajan pidä sitä jumputtavaa ääntä ja onhan se nyt kaikin puolin viisainta tehdä kerralla kunnollinen silta, joka varmasti kestää. Ainahan tuollaisista työmaista ääntä lähtee. Ja kyllä ne väliaikaiset liikennejärjestelyt on ihan toimivat, kun isot perävaunulliset rekatkin siitä mahtuu kulkemaan. Sitten kun silta ja uudet tiet valmiita, niin jo vain meidän kelpaa kulkea!

• Anonyymi00009

Tekeekö velipekka senkin homman?

• Anonyymi00010

Sitähän ei sulle kerrota

• Anonyymi00011

Velpek kuittaa puol miljuunaa. Avajaiset sataman kylpylässä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Velpek kuittaa puol miljuunaa. Avajaiset sataman kylpylässä.

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi00013

Minä teetän sen tyhmemmillä,ja korjaan voitot.näin olen vaurastunut nykyiseen äveriäisyyteeni.

• Anonyymi00014

Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto tervemenoa peukku petet sossu maksaa

• Anonyymi00015

Vuonna 2028 valmista. Ehkä.

• Anonyymi00017

Jos kaupunki ei sotkeennu hommaan dynaamisilla toimillaan niin saattaa olla jo ennen 2030 lukua valmis.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00019

Pitäähän nyt työkoneita ja valokuvaajia rakenteitten kestää,liikenteestä tuonnempana ei niin väliä

• Anonyymi00020

On sulla jutut,kannattaisiko käydä äidinkielen tunnilla.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On sulla jutut,kannattaisiko käydä äidinkielen tunnilla.

Mähän sinä pyhäkouluun sununnaima

• Anonyymi00021

Siellähän se ilmoitettu suurella infotaululla eli työmaataululla ,rakentaminen on valmis marraskuussa 2027.
      Siellä on aikataulut vastuu henkilöt organisaatiot jne…
      Taulun koko on A 2 tai A1 jotta erottuu riittävän etäälle ,mutta tässä tapauksessa ei näytä erottuvan.

• Anonyymi00023

Iso työmaa ja kyllähän se aikaa vie kun uusi silta ja sen myötä uudet liikenneratkaisut rakennetaan ja sitten vielä vanha silta puretaan. Hyvähän tuosta työmaa-alueelta on ohi nyt ajella, kun hyvin suunnitellut väylät autoille ja kevyelle liikenteelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      930
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      798
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      697
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      563
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      528
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe