Melkoista jumputusta kuuluu päivästä toiseen sillan rakennustyömaalta. Kauankohan mahtaa meteli kestää. muutenkin hankala kulkea työmaan ohi, kun on vaan kapeat kaistat varattu liikenteelle.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Käypä kylä kyyläri puremasa munkkia jämpsän portissa ja mene sitten katsomaan kuka jumputtaa ja Ketä uuhh....
- Anonyymi00002
Vautsi vau missä on äkissä jämsän portti...😅🤣
- Anonyymi00004
Älä keksi tekosyitä,mörtissä sun guttaberkka talosi vaan murenee
- Anonyymi00005
Peukku petejä taas liikkeellä
- Anonyymi00006
Ei ne kauan jumputa enää..muutama palkki.
- Anonyymi00007
Se kestää juuri niin kauan kunnes on valmis.
- Anonyymi00008
No eivät onneksi koko ajan pidä sitä jumputtavaa ääntä ja onhan se nyt kaikin puolin viisainta tehdä kerralla kunnollinen silta, joka varmasti kestää. Ainahan tuollaisista työmaista ääntä lähtee. Ja kyllä ne väliaikaiset liikennejärjestelyt on ihan toimivat, kun isot perävaunulliset rekatkin siitä mahtuu kulkemaan. Sitten kun silta ja uudet tiet valmiita, niin jo vain meidän kelpaa kulkea!
- Anonyymi00009
Tekeekö velipekka senkin homman?
- Anonyymi00010
Sitähän ei sulle kerrota
- Anonyymi00011
Velpek kuittaa puol miljuunaa. Avajaiset sataman kylpylässä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Velpek kuittaa puol miljuunaa. Avajaiset sataman kylpylässä.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00013
Minä teetän sen tyhmemmillä,ja korjaan voitot.näin olen vaurastunut nykyiseen äveriäisyyteeni.
- Anonyymi00014
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto tervemenoa peukku petet sossu maksaa
- Anonyymi00015
Vuonna 2028 valmista. Ehkä.
- Anonyymi00017
Jos kaupunki ei sotkeennu hommaan dynaamisilla toimillaan niin saattaa olla jo ennen 2030 lukua valmis.
- Anonyymi00016
https://www.sisasuomenlehti.fi/paikalliset/9673180
Tuoltahan tuo sillan rakentamisen aikataulu kerrotaan. Valmista tulee ajan kanssa. - Anonyymi00019
Pitäähän nyt työkoneita ja valokuvaajia rakenteitten kestää,liikenteestä tuonnempana ei niin väliä
- Anonyymi00020
On sulla jutut,kannattaisiko käydä äidinkielen tunnilla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
On sulla jutut,kannattaisiko käydä äidinkielen tunnilla.
Mähän sinä pyhäkouluun sununnaima
- Anonyymi00021
Siellähän se ilmoitettu suurella infotaululla eli työmaataululla ,rakentaminen on valmis marraskuussa 2027.
Siellä on aikataulut vastuu henkilöt organisaatiot jne…
Taulun koko on A 2 tai A1 jotta erottuu riittävän etäälle ,mutta tässä tapauksessa ei näytä erottuvan. - Anonyymi00023
Iso työmaa ja kyllähän se aikaa vie kun uusi silta ja sen myötä uudet liikenneratkaisut rakennetaan ja sitten vielä vanha silta puretaan. Hyvähän tuosta työmaa-alueelta on ohi nyt ajella, kun hyvin suunnitellut väylät autoille ja kevyelle liikenteelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470