Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...
Vastaukset 43
- Anonyymi00001UUSI
en ole koskaan luottanut ihmisiin enkä luota! riistävät jopa eläimet!
- Anonyymi00006UUSI
No voi hyvä ihme taas lihaa syövä hetero normatiivinen gubbe tjsp. Kukaan ei jaksa innostua tästä(kään) enää, luulis. Tosin
- Anonyymi00002UUSI
Siitä vaan, onnesi on tärkein.
- Anonyymi00005UUSI
Kiitos ymmärryksestä...
ap - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä...
apAloituksesta helppoa päätellä uhkailua, kiristystä? Toisen tunteva tietää, mitä keinoja käyttää saadakseen haluamansa? Näin oletan apsta. Luottamusta on vaikea synnyttää, jos tällaista on aistittavissa toisesta. Siksi tykkäsin 16:46- kommenttia. Sivusta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aloituksesta helppoa päätellä uhkailua, kiristystä? Toisen tunteva tietää, mitä keinoja käyttää saadakseen haluamansa? Näin oletan apsta. Luottamusta on vaikea synnyttää, jos tällaista on aistittavissa toisesta. Siksi tykkäsin 16:46- kommenttia. Sivusta.
En ymmärrä ihmisiä joiden täytyy analysoida kaikki toisten kirjoitukset täällä!
- Anonyymi00003UUSI
Ethän siihen minun lupaani tarvitse. Tutustu vaan, sinulla varmasti hyviä vaihtoehtoja riittää.
- Anonyymi00007UUSI
Toivotaan niin 😊
ap
- Anonyymi00004UUSI
Onko meillä joku sopimus? Jos ei niin, tuskin kiinnostaa mitä puuhailet tindersutturoidesi kanssa.
- Anonyymi00008UUSI
Eli ei kalan kalaa ole tullut itselleen vastaileva äijä
- Anonyymi00012UUSI
Ei ne mitään sutturoita ole vaan naisia. Kaipaan minäkin läheisyyttä suukottelua jne.
ap - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ne mitään sutturoita ole vaan naisia. Kaipaan minäkin läheisyyttä suukottelua jne.
apAnna mennä äläkä ulise.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Anna mennä äläkä ulise.
Menikö minimatador taas dialogi kenties sekaisin tai jotain? t real me deal it perro loco
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli ei kalan kalaa ole tullut itselleen vastaileva äijä
Kalan kalaa ei tinderibingosta, oikein luettu mr risteilyisäntä I H
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kalan kalaa ei tinderibingosta, oikein luettu mr risteilyisäntä I H
Rillit pois se unohtui mainita
- Anonyymi00009UUSI
Naiselle tiedoksi: Minä en halua tutustua muihin naisiin. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00019UUSI
❤️
- Anonyymi00030UUSI
Sitähän minäkin ❤️🙏. Minä en halua muita kuin tietyn P- miehen
Mn tumma
- Anonyymi00010UUSI
Tarkoitat varmaan kolmanteen?
- Anonyymi00011UUSI
En halua alkaa suhteeseen, koska molemmat ollaan varattuja. Jos vaihdat toiseen naiseen, tilanne ei muutu miksikään kannaltani. Eli onnea matkaan!
- Anonyymi00013UUSI
Kyse ei ole siitä ettenkö luottaisi vaan siitä, että ei ole tarpeeksi tunteita.
Tutustu ihmeessä muihin naisiin. Ei ole hyvä olla yksin. Sitä olen toitottanutkin koko ajan. Et sinä minulta lupaa tarvitse. (Ja etkö aiemmin jo tutustunutkin? Et silloinkaan lupia kysellyt. Anna mennä vaan.) - Anonyymi00018UUSI
Ei oo. Et saa lupaani.
- Anonyymi00020UUSI
Eipä mun antama lupa oo enenkään yhtään kiinnostanut
Oot menny ja tehny. Miksi se yhtäkkiä muuttuisi ...
Mut kun sä menet niin sydämeen sattuu fyysisesti .🥲
Naiselta - Anonyymi00021UUSI
Kysytkö sitä. Itsehän sinä päätät mitä teet
- Anonyymi00022UUSI
Kysymys kuuluu sinulle, oletko edes oikeasti luotettava jos et pysty keskittyä yhteen naiseen kerrallaan? Naiset muutenkin kommunikoi monesti sanoin, ei minkään ”kuvan perusteella”…
- Anonyymi00023UUSI
Jos tämä mut oli minulle jonka kanssa näistä on jonkin verran puhuttu niin tilannehan ei ole noin yksioikoinen. Käsitin, että seurustelumielessä olemme toistemme valitut mutta meidän piti yhdessä ryhtyä korjaamaan niitä luottamusasioita ja löydimmd jo yhdessä keinojakin. Niitä ei vain ole toteutettu vielä. Yksi iso este on elämäntilanteesi mikä ei ratkeaisi vaikka katselisitkin muita. Siksi muiden katselu on ontuva juttu tässä kohtaa. Olen kyllä sanonut, että on ok jos sinulla on muita mutta kerroin mikä ei ole ok minulle. Se mitä en ole ehtinyt sanoa on se että kaikki tulisi tapahtua avoimesti eikä niin, että kiellät niiden muiden olemassaolon. Nyt voin vain mennä sen oletuksen mukaan mitä kerrot eli ettet ole muiden kanssa tälläistä kokenut ja että ollaan oikeat vaikka tilanne onkin tämä ja että sulla sama tunne eikä sulla ole muita. Jos en olisikaan se kenet nyt haluat ja siksi haluaisit katsella muuta niin sinun tulisi olla siitä todella suora mulle. En siitä suutu jos niin olisi mutta minun olisi se tiedettävä jotta voin hyväksyä sen. Välillä mietin, että olisiko helpompi vain luovuttaa ja olla vaikka vain kavereita mutta miten se onnistuu kun tunne on se, että oot se oikea ja vetovoima molemminpuolin on niin iso. Ois hyvä jutella tästä tilanteesta lisää ja sopia joku suunta. Yhdelle tyypille.
- Anonyymi00024UUSI
Eiköhän ole kun itsekin otin jo heti erotessa toisen
- Anonyymi00025UUSI
Sen jos teet, niin turha odottaa minulta enää yhtään mitään sen jälkeen.
- Anonyymi00026UUSI
Hänellä miehellä ei ole enään mitään tsäänssejä minun suhteeni, koska on nyt yhdessä jonkun naisen kanssa. En halua mitään jokapaikan höylää itselleni. Adios.
- Anonyymi00027UUSI
Ei tietenkään,kun sinun pitäisi tutustua minuun,kultsi!
- Anonyymi00029UUSI
Aikuisen miehen ei tarvi lupaa tuohon kysyä. Jokainen elää omaa elämäänsä.
- Anonyymi00031UUSI
Eli se on ok jos nainen toimisi noin sun kanssa eli kyselemättä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eli se on ok jos nainen toimisi noin sun kanssa eli kyselemättä.
Olen itse nainen.
- Anonyymi00032UUSI
Voi kuule jos täällä pitää asiaa kysyä eikä irl niin miten oletat saavasi oikealta edes vastausta?
Totuushan on se että mikäli hän jolle kirjoitat olisi sulle tärkeä, kysyisit tuota suoraan.
Oikeastaan, mikäli aloitus olisi totta,
siinä olisi tunnisteita edes.
Sitten vielä loppuun muuten vaan seuraavaa......
Jos nyt kuvitellaan että tää olis mulle niin.....
Jos et ole yhteydessä irl mun kanssa,
niin enhän mä edes tuu ikinä tietämäänkään vaikka kuinka tutustuisit johonkin muuhun.
Eli teet kuten sun sydän sulle kertoo. - Anonyymi00033UUSI
Senkun menet vaikka kihloihin ja naimisiin. Ei minun lupaani tarvitse mihinkään eikä ole aikaisemminkaan tarvinnut.
- Anonyymi00035UUSI
Ja miks sun lupaa tarvis kysyä kun ette ole edes yhdessä millään tapaa kuinka v itun idiootti olet yleensäkään että haikailet naisen perään jonka koet jo itse ettei halua sua
- Anonyymi00037UUSI
On joo. Kunhan ei oo äitini ikäinen.
- Anonyymi00044UUSI
Mitähän se sulle kuuluu tai vaikuttaa sun elämään vaikka noin tekisikin?
-sivusta
- Anonyymi00038UUSI
Hienoa jos joillain on halua antautua ihmissuhteille. Minulla ei todellakaan ole.
- Anonyymi00039UUSI
Kaikki tajuaa et vaikka sadan naisen kanssa voi keskustella tai halata tai antaa vaikka ranskalaiset suukot poskelle, eivät he ole vielä yhdessä, sitten vasta kun molemmat sopivat jonkin tasoisen yhdessäolon toistensa kanssa. Vielä kaukaisempia ”esisuhteita” ovat etäsuhteet.
- Anonyymi00040UUSI
Mitä väliä sillä on? En voi sanoa sulle saatko tutustua toiseen tai kolmanteen naiseen ja vaikka sanoisinkin että en haluaisi sinun niin tekevän, niin salassa niin tekisit kuitenkin.
- Anonyymi00042UUSI
Jos on tunne asioiden etenemisestä, silloin voi keskittyä vain yhteen. Mutta toisen ei pidä jättää toista roikottamaan vaikka kuinka kauan aikaa. Sekään ei ole oikein, jokaisen jokainen hetki on tärkeä ja kuten sanoin toisaalla. Ainoastaan ja vain, merkitseviä asioita ovat teot ja asiat, jotka tapahtuvat oikeassa elämässä.
- Anonyymi00045UUSI
Ei, ei ja ei kun mitään ei oo puhuttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812556Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422146Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351015- 32887
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502