Varokaapa muuttajat Turussa jyllävää ilmiötä: viehättävät puutalokeskittymät voivat muuttua hetkessä, kun kusipääosakkeenomistajat päättävät tehdä kattoremontin ja kaadattaa kaikki vanhat puut tieltään.
Surulla katson vandaalien jälkiä tällaisella alueella. Piha-alue kuin sotatantereelta. Yllätys vaan, mutta juuri puiden kaatajakusipäät jättivät omalle pihalleen suojaavia puita, mutta muut lähistön asukkaat kärsivät.
Eivät edes laita uusia puuntaimia tilalle kaadettujen tilalle.
Voi teitä kusipäitä ja surkimuksia! Antakaa puiden suojata ilmaston lämmetessä koko ajan. Vanhaan taloon tehty kattomaalaus ei ole sen väärti, että puut pitää raivata pois alta.
Ja kaupunki salli tämän raiskauksen. Hyi hitto mikä olet Turku! Gansterikaupunki!
Puiden kaatajat pitäisi karkottaa Seiliin kahleissa
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483