Isältä vai äidiltä? Siis kasvoista.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Näytän kummaltakin.
- Anonyymi00002
Suu ja kulmat isältä, silmät ja otsa äidiltä, samaten hiusten väri äidiltä. Kasvojen muoto enemmän isältä.
- Anonyymi00003
Niin minäkin. Näytän noin äkkiseltään enemmän äidiltä mutta jos alkaa yksityiskohtia tiiraamaan naamassa niin isältä näytän.
- Anonyymi00004
Ihan Loirin näköinen olen. Äiti oli hänen fani.
- Anonyymi00005
Jaahans. 😂
- Anonyymi00006
Minä olen Heikki Kinnusen näköinen jostain syystä. 🥴
- Anonyymi00007
Isältäni olen saanut mm. kasvoihin ja ehkä vartaloon muotoja. Äidiltäni olen saanut ruskeat tai pähkinän ruskeat silmät ja ehkä jotain ilmeikkyyttä ja sydämen lämpimyyttä myös.
- Anonyymi00008
En näytä oikein kummaltakaan.
- Anonyymi00009
Oltaisiin voitu olla isän kanssa melkein identtisetkaksot jos oltaisiin oltu saman ikäisiä. Silmien ja karvojen värit eivät kyllä olisi täsmännyt. Mutta mustavalkoisessa maailmassa täydelliset identtisetkaksoset.
- Anonyymi00010
Näytän isän yhdeltä siskolta aika paljon silmät oon perinyt äitin puolelta.
- Anonyymi00011
Oho tää oli miehelle no eniveis 😂
- Anonyymi00012
Kumma kysymys. Isän puolelta tulee vahvat piirteet.
- Anonyymi00013
Isäni puoletta kasvonpiirteet rauhallisuus ja oikeudenmukaisuus Näytti päältäpäin kovalta mutta sisältä lempeä ja rakastava lapsiaan kohtaan. Reilu ja rehti mies. Aina oli auttamassa, kun apua tarvittiin. Ainoan kerran sain kovia sanoja, kun tulin 15 vuotiaana humalassa kotiin. Voin sanoa, että minulle oli maailman paras Isä. Vartuin Isäni kanssa, koska vanhemmat erosivat, kun olin vielä nuori... Terveisiä taivaaseen Isä pojaltasi
- Anonyymi00015
00:50:23 J mieheltä Kultaseni, ja tämä on osoitettu Eero isälleni... nähdään vielä sillä ylempänä
- Anonyymi00014
Kotitaloudenopettajani sanoi yläasteella että hymyilen kuin äitini.
- Anonyymi00016
Isältä
- Anonyymi00018
En kummaltakaan. Pitäisi varmaan äitin kanssa hieman jutella.
- Anonyymi00019
Oma tavoitteeni oli näyttää niin paljon isältäni kuin mahdollista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3991650Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä28710972 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk84928Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28906- 54832
- 40799
- 60780
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 65746
- 59735