Kummalta vanhemmalta näytät enemmän mies?

Anonyymi-ap

Isältä vai äidiltä? Siis kasvoista.

18

236

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näytän kummaltakin.

• Anonyymi00002

Suu ja kulmat isältä, silmät ja otsa äidiltä, samaten hiusten väri äidiltä. Kasvojen muoto enemmän isältä.

• Anonyymi00003

Niin minäkin. Näytän noin äkkiseltään enemmän äidiltä mutta jos alkaa yksityiskohtia tiiraamaan naamassa niin isältä näytän.

• Anonyymi00004

Ihan Loirin näköinen olen. Äiti oli hänen fani.

• Anonyymi00005

Jaahans. 😂

• Anonyymi00006

Minä olen Heikki Kinnusen näköinen jostain syystä. 🥴

• Anonyymi00007

Isältäni olen saanut mm. kasvoihin ja ehkä vartaloon muotoja. Äidiltäni olen saanut ruskeat tai pähkinän ruskeat silmät ja ehkä jotain ilmeikkyyttä ja sydämen lämpimyyttä myös.

• Anonyymi00008

En näytä oikein kummaltakaan.

• Anonyymi00009

Oltaisiin voitu olla isän kanssa melkein identtisetkaksot jos oltaisiin oltu saman ikäisiä. Silmien ja karvojen värit eivät kyllä olisi täsmännyt. Mutta mustavalkoisessa maailmassa täydelliset identtisetkaksoset.

• Anonyymi00010

Näytän isän yhdeltä siskolta aika paljon silmät oon perinyt äitin puolelta.

• Anonyymi00011

Oho tää oli miehelle no eniveis 😂

• Anonyymi00012

Kumma kysymys. Isän puolelta tulee vahvat piirteet.

• Anonyymi00013

Isäni puoletta kasvonpiirteet rauhallisuus ja oikeudenmukaisuus Näytti päältäpäin kovalta mutta sisältä lempeä ja rakastava lapsiaan kohtaan. Reilu ja rehti mies. Aina oli auttamassa, kun apua tarvittiin. Ainoan kerran sain kovia sanoja, kun tulin 15 vuotiaana humalassa kotiin. Voin sanoa, että minulle oli maailman paras Isä. Vartuin Isäni kanssa, koska vanhemmat erosivat, kun olin vielä nuori... Terveisiä taivaaseen Isä pojaltasi

• Anonyymi00015

00:50:23 J mieheltä Kultaseni, ja tämä on osoitettu Eero isälleni... nähdään vielä sillä ylempänä

• Anonyymi00014

Kotitaloudenopettajani sanoi yläasteella että hymyilen kuin äitini.

• Anonyymi00016

Isältä

• Anonyymi00018

En kummaltakaan. Pitäisi varmaan äitin kanssa hieman jutella.

• Anonyymi00019

Oma tavoitteeni oli näyttää niin paljon isältäni kuin mahdollista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      399
      1650
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1097
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      84
      928
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      906
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      832
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      799
    7. 60
      780
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      767
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      746
    10. 59
      735
    Aihe