Pojan nimeksi? Entä tytön? Siis tämmöinen ajatusleikki vaan. Mitkä nimet on sinun mielestä kauniita?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Luettelen itse tähän nimiä jotka ovat kauniita, mutta en laita niitä jotka olen oikeasti ajatellut lapselle, ettei kukaan matkisi. Eli tytölle Iines, Iiris, Celestia, Helmi, Hilda, Eleonora, Hertta jne. En jaksa kaikkia laittaa.
- Anonyymi00002UUSI
Soren
- Anonyymi00003UUSI
Sellaiset päätökset on tehty aina yhdessä, ja riippuu aina siitä hetkestä. Ei nimiä voi päättää etukäteen. Ne on kustomoitu jokaiselle lapselle. Lapsi ei kasva nimeen, vaan nimi lapseen.
- Anonyymi00004UUSI
Tottakai. Voihan sitä ihan huvikseen silti yksinkin miettiä kauniita nimiä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tottakai. Voihan sitä ihan huvikseen silti yksinkin miettiä kauniita nimiä.
Toki. Mutta jos päättää nimen etukäteen, luo ennakko-odotukset lapselle ennen kuin häntä edes on. Asia pitää tapahtua toisinpäin. Antaa lapsesta tulla mitä on, ja nähdä kauneus siinä. Eikä odottaa että hän on jotain suurta mitä itse on kuvitellut. Hän rakentaa suuruutensa itse, ja se ei takuuvarmasti ole sitä mitä sinä haluat. Tämä on monella äidillä vaikea hyväksyä. Siitä lapsesta ei tule sitä mitä sinä haluat. Siitä tulee se mitä hän haluaa. Hyvin epätodennäköisesti sitä mitä naisen pää kuvittelee omissa fantasioissaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toki. Mutta jos päättää nimen etukäteen, luo ennakko-odotukset lapselle ennen kuin häntä edes on. Asia pitää tapahtua toisinpäin. Antaa lapsesta tulla mitä on, ja nähdä kauneus siinä. Eikä odottaa että hän on jotain suurta mitä itse on kuvitellut. Hän rakentaa suuruutensa itse, ja se ei takuuvarmasti ole sitä mitä sinä haluat. Tämä on monella äidillä vaikea hyväksyä. Siitä lapsesta ei tule sitä mitä sinä haluat. Siitä tulee se mitä hän haluaa. Hyvin epätodennäköisesti sitä mitä naisen pää kuvittelee omissa fantasioissaan.
Äidin tehtävä on pitää lapsi turvassa aikuisuuteen asti. Se pesti loppuu siihen. Aika harva äiti osaa päästää siinä kohtaa irti. Vaan haluaa härppiä loppuelämänsä lastensa elämää. "Minä tiedän paremmin, koska olen äiti". Et tiedä. Sinun pestisi ei ollut muuta kuin tuoda se lapsi maailmaan, ja päästää irti kun pärjää itse. Siihen loppui sinun osuutesi. Hyväksy se.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äidin tehtävä on pitää lapsi turvassa aikuisuuteen asti. Se pesti loppuu siihen. Aika harva äiti osaa päästää siinä kohtaa irti. Vaan haluaa härppiä loppuelämänsä lastensa elämää. "Minä tiedän paremmin, koska olen äiti". Et tiedä. Sinun pestisi ei ollut muuta kuin tuoda se lapsi maailmaan, ja päästää irti kun pärjää itse. Siihen loppui sinun osuutesi. Hyväksy se.
Ei nyt ehkä ihan noin. Kukaan ei pärjää yksin. Normaaleissa hyvissä perheissä pidetään yhteyttä ja yhtä myöhemminkin.
Sivu--
- Anonyymi00008UUSI
Empä ole pojan nimeä vaivautunu miettimään seuraava on tyttö
- Anonyymi00009UUSI
Ella Estelle Emilia, pojalle Eemil ja minun toinen?
- Anonyymi00010UUSI
Tytölle Lumi-Kaura ja pojalle Kaura-Lumi.
- Anonyymi00011UUSI
Kunto. Naapurit voi sitten huutaa ikkunasta, kun vapaudun vankilasta, että sieltä se kunnon isä tulee.
- Anonyymi00013UUSI
En tiedä kauniista mu pojan uuno en saanu pojalle sitä nimeä äiti pelkäs liikaa että poikaa ois kiusattu koulussa sen takia tytön vanessa
- Anonyymi00014UUSI
Jostain syystä pidän pojan nimestä jossa on u kirjain. Tuomas, Tuomo tai Tiitus voisi olla. Tytön nimiä jotka jostain syystä kiinnostaa on Elisa, Lotta ja Aino...
tee mieheltä. - Anonyymi00017UUSI
Ei tule lapsia, jos en riitä niin etsi joku muu😡😡
- Anonyymi00018UUSI
Olet liian negatiivinen lasteni äidiksi ja sinulla taitaa tulla ikäkin vastaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet liian negatiivinen lasteni äidiksi ja sinulla taitaa tulla ikäkin vastaan.
Kolme vuotta vielä aikaa
🤣🤣
- Anonyymi00019UUSI
Adolf.
- Anonyymi00020UUSI
onhan niitä... ne o salasia...
toiveissa...
J<3L
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993171Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt502585Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.541410Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3391194- 431141
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11911Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk54710- 38695