Parisuhteessa. ❤️
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Haluatko oikeasti minut? Vaikka en osaa puhua?
- Anonyymi00002UUSI
Miten et osaa puhua?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten et osaa puhua?
Jos vaikka mykkä? Viittomakielelläkin pärjäätte, sivusta vinkkaan.
- Anonyymi00008UUSI
Kaikki täällä niitä juroja tyyppejä kaipaa, taikka voivat myös itsekin sellaisia olla. Eli mykkyys on ollut ongelmana silloin, kun olisi pitänyt oikeista asioista puhua?
- Anonyymi00005UUSI
Minä haluan myös ❤️❤️❤️
Naiselle - Anonyymi00006UUSI
J❤️T
- Anonyymi00007UUSI
Niin, silloin voitaisiin vaikka tanssia elämän tanssilattialla. Voisi olla yhtenä uutena harrasteena paritanssi tai muu harrastus jossa oltais me pari ihmistä, ei enempää eikä vähempää. Muutenkin olisi kiva hellitellä ja pussailla ja osoittaa kiintymystä toisillemme. Siinä olisi hohtoa, enkä tarkoita herra Hoota ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Semmoisessa tilanteessa varmaan kannattaa puhua kyseiselle henkilölle asiasta eikä anonyymilla keskustelupalstalla. Tai ainakin tuntuu että tällä lähestymistavalla onnistumisprosenttisi on aika liki nolla.
- Anonyymi00014UUSI
Liikuttavaa, että alennut jankuttamaan provoäijälle tätä samaa alentuvaa fasilitointia
- Anonyymi00010UUSI
No voooi tälläsestä tulee heltynyt olotila jos olet eräs nuorempi. m->n
- Anonyymi00011UUSI
Kuka kenen miehen
- Anonyymi00012UUSI
Ennen jäniksestä tulee hieromalla ajokoira kuin se tapahtuu.Mutta toivossa on hyvä elää.
- Anonyymi00015UUSI
Tarkoitatko apäijän tai jonkun muun pariutumista kokonsisuudessaan, Suomen katkerin wanha piika? Sivusta naiselta
- Anonyymi00013UUSI
En halua pariauhdetta, vaan rakkausavioliiton. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00020UUSI
Niin minäkin. T: Mn tumma
- Anonyymi00016UUSI
Se ei ole helppoa.
- Anonyymi00017UUSI
olen eriävä muust maailmast ei tulis mitään olen jo joskus koittanut suhdetta
- Anonyymi00018UUSI
Ei hätää. Jutellaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922919Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt462406Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.431176- 371017
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153869Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9744Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä227742Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48648- 46603