Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu, että vois jopa kohdata jonkun mieluisan naisen.
Sen vaan oon hoksannut, että eri deittiapit on suorastaan huijausta. Vaikka kuinka viilaa profiilin kuntoon, niin ketään ei kiinnosta. Oon kuitenkin ihan hyvän näköinen, fiksu ja keskusteleva persoona. Silti ei mitään.
Sitten jos muuten tapaa itsenäisiä naisia, niin suurella osalla on jonkin sortin kirjaindiagnoosi ja tapaamisen jälkeen ghostataan.
Ajatukset kolahtaa yhteen parhaiten taas varattujen kanssa.
En tarttis paljoa. Ihan normaalin, kivan naisen, jonka kanssa saisi sisälleen hyvän ja hyväksytyn olon. Ja minä saisin aikaan hänelle saman.
Toive taitaa olla tämän maailman ulottumattomissa.
Äimän käki
120
500
Vastaukset 120
- Anonyymi00001
Vika ei välttämättä ole profiilissasi tai ylipäätään sinussa vaan deittiäpit on yksinkertaisesti todella hankalia. Ihmisten tapaaminen niiden kautta vaatii aikaa ja energiaa. Minulla on ystävä, joka on aktiivisesti deittailut äpin kautta ja se käy melkein kokopäivätyöstä. Matchien saaminen, juttelu, tapaaminen, kaikki ne ghostaamiset.. tuollainen lannistaa herkästi.
Naisen näkökulmasta vaikeaa on myös se, että miehet tykkää "kaikista" eli naiset saavat äpeissä niin paljon tykkäyksiä, että on vaikeaa sieltä kaikkien joukosta yrittää suodattaa ne itseä kiinnostavat tyypit. Viimeksi kun laitoin äpin päälle, tykkäyksiä oli 1200. Jaksoin hetken selata, turhauduin ja laitoin sen taas pois. Samaa kokemusta on muilla tutuillani, jotka ovat kokeilleet äppejä. Ei kai siinä muu silti auta, kuin pysyä aktiivisena ja mieli avoinna sille mahdollisuudelle, että saattaa jonkun kuvan tyypin tavata.
Hieman kalskahti korvaan tuo, että ajatukset kohtaa parhaiten varattujen kanssa. Eivät sinkut ja varatut ole mitenkään kaksi toisistaan täysin poikkeavaa ryhmää, vaan molemmista löytyy mitä erilaisempia persoonia. Ei parisuhdestatus muuta ihmistä sen kummemmin, sehän kertoo vain missä elämäntilanteessa henkilö parhaillaan elää.
AletheiasNäin sivusta, kaukaa vieraista pöydistä huudellen teidän keskusteluun sekaantuen. Niin tietenki sinkuista ja varatuista löytyy erilaisia persoonia. Mutta ainaki ite oon huomannu, että perhellisten kanssa jotenki löytyy sellasta luontevaa keskustelun aihetta. Että monesti tuntuu toisen sinkun kanssa, että ollaan jotenki eri maailmoista.
- Anonyymi00003UUSI
JeroP kirjoitti:
Näin sivusta, kaukaa vieraista pöydistä huudellen teidän keskusteluun sekaantuen. Niin tietenki sinkuista ja varatuista löytyy erilaisia persoonia. Mutta ainaki ite oon huomannu, että perhellisten kanssa jotenki löytyy sellasta luontevaa keskustelun aihetta. Että monesti tuntuu toisen sinkun kanssa, että ollaan jotenki eri maailmoista.
Vapaasti saa huudella vieraisiinkin pöytiin 😊
Tuo on varmaan hyvin henkilökohtainen kokemus jokaiselle. Minä en tunnista sen erityisempää eroa perheellisten tai sinkkujen/lapsettomien välillä, mitä tulee ihmisen persoonaan. Toki lähi- ja tuttavapiirini koostuu valtaosin muista perheellisistä, eli saattaa olla, että minun näkemykseni aiheesta on tässä mielessä melko kapea.
Aletheias - Anonyymi00004UUSI
JeroP kirjoitti:
Näin sivusta, kaukaa vieraista pöydistä huudellen teidän keskusteluun sekaantuen. Niin tietenki sinkuista ja varatuista löytyy erilaisia persoonia. Mutta ainaki ite oon huomannu, että perhellisten kanssa jotenki löytyy sellasta luontevaa keskustelun aihetta. Että monesti tuntuu toisen sinkun kanssa, että ollaan jotenki eri maailmoista.
Sama juttu myös täällä. Perheelliset naiset vaikuttaa olevan täysijärkisiä, osaavat keskustella ja nauraa ja jutella normaalisti. Sinkut taas ei osaa, ne on sulkeutuneita ja pälyilee sivusilmällä ja on vaan tosi outoja, ja pitää etäisyyttä. Perheellisillä naisilla ei ole mitään ongelmaa seisoa vieressä ja olla lähellä kun juttelee niiden kanssa. Ja aina on puhuttavaa ja kiinnostavia aiheita.
"Viimeksi kun laitoin äpin päälle, tykkäyksiä oli 1200. Jaksoin hetken selata, turhauduin ... "
Mikä tarkkaan ottaen tässä on se ongelma? Kun eihän sinulla ole mitään velvollisuutta käydä niitä kaikkia läpi. Olisiko tilanne jotenkin oleellisesti erilainen, jos tykkäyksiä olisi vain kaksitoista?- Anonyymi00006UUSI
scrg kirjoitti:
"Viimeksi kun laitoin äpin päälle, tykkäyksiä oli 1200. Jaksoin hetken selata, turhauduin ... "
Mikä tarkkaan ottaen tässä on se ongelma? Kun eihän sinulla ole mitään velvollisuutta käydä niitä kaikkia läpi. Olisiko tilanne jotenkin oleellisesti erilainen, jos tykkäyksiä olisi vain kaksitoista?Ei tietenkään ole velvollisuutta, mutta jos haluaisin löytää itseäni kiinnostavat miehet, niin enhän minä heitä tuosta massasta löydä kuin profiilit läpi käymällä. Pelkän kuvan tai iän perusteella osaan karsia vain osan.
Ja kyllä tilanne olisi erilainen, jos olisi 12 varteenotettavaa tykkäystä. Kun tykkäyksiä on satoja tai tuhansia, on selvää, että joukossa on valtavasti hupitykkäyksiä, vahinkotykkäyksiä tai tykkäyksiä esim aivan liian nuorilta miehiltä, jotka vain kokeilevat onneaan.
Aletheias Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tietenkään ole velvollisuutta, mutta jos haluaisin löytää itseäni kiinnostavat miehet, niin enhän minä heitä tuosta massasta löydä kuin profiilit läpi käymällä. Pelkän kuvan tai iän perusteella osaan karsia vain osan.
Ja kyllä tilanne olisi erilainen, jos olisi 12 varteenotettavaa tykkäystä. Kun tykkäyksiä on satoja tai tuhansia, on selvää, että joukossa on valtavasti hupitykkäyksiä, vahinkotykkäyksiä tai tykkäyksiä esim aivan liian nuorilta miehiltä, jotka vain kokeilevat onneaan.
AletheiasHaluaisit siis, että jonkun (sovelluksen tai jonkun muun) tulisi tehdä puolestasi esivalinta, jotta tykkäykset olisivat sinun preferenssiesi kannalta varteenotettavia.
Miksi et vain katsoisi ennalta päättämääsi määrää tykkäyksistä, suodattaisi niistä pois, jotka mielestäsi ovat vääränlaisia ja sitten etenisi niiden jäljelle jäävien kanssa? Eihän oikea maailma muutenkaan toimi niin, että joku muu suodattaisi sinulle eteen valittavaksi jotain erityisen sopivia.- Anonyymi00011UUSI
scrg kirjoitti:
Haluaisit siis, että jonkun (sovelluksen tai jonkun muun) tulisi tehdä puolestasi esivalinta, jotta tykkäykset olisivat sinun preferenssiesi kannalta varteenotettavia.
Miksi et vain katsoisi ennalta päättämääsi määrää tykkäyksistä, suodattaisi niistä pois, jotka mielestäsi ovat vääränlaisia ja sitten etenisi niiden jäljelle jäävien kanssa? Eihän oikea maailma muutenkaan toimi niin, että joku muu suodattaisi sinulle eteen valittavaksi jotain erityisen sopivia.Sitähän varten niissä äpeissä laitetaan esim ikä ja alue, että äppi tekisi jonkinlaisen esisuodatuksen. Aina ne eivät vaan toimi ihan toivotulla tavalla. Yhdessä äpissä esim ruksin pois/swaippasin vasemmalle kaikki sellaiset tykkäykset, joista en ollut kiinnostunut. No seuraavana päivänä samat tyypit oli tykänneet uudestaan.
Vaikeinta itselleni äpeissä on se, että koen ihmisten selailun vaikeana. Pelkkä kuva ei kerro ihmisestä kauheasti, teksti ehkä jotain. Ainakin sen osaako mies kirjoittaa edes välttävästi hyvää kieltä. Äpeistä ei kuitenkaan ilmene toisen olemus, ääni, tuoksu.. Kaikki nuo selviää vasta sitten myöhemmin, mutta polku sinne asti voi olla todella pitkä ja sen takia deittailu äppien kautta voi tuntua monesta niin väsyttävältä.
En ole siis kovin hyvä äppien käyttäjä ja sen vuoksi ne ovatkin minulla lähinnä offline-tilassa.
Aletheias Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitähän varten niissä äpeissä laitetaan esim ikä ja alue, että äppi tekisi jonkinlaisen esisuodatuksen. Aina ne eivät vaan toimi ihan toivotulla tavalla. Yhdessä äpissä esim ruksin pois/swaippasin vasemmalle kaikki sellaiset tykkäykset, joista en ollut kiinnostunut. No seuraavana päivänä samat tyypit oli tykänneet uudestaan.
Vaikeinta itselleni äpeissä on se, että koen ihmisten selailun vaikeana. Pelkkä kuva ei kerro ihmisestä kauheasti, teksti ehkä jotain. Ainakin sen osaako mies kirjoittaa edes välttävästi hyvää kieltä. Äpeistä ei kuitenkaan ilmene toisen olemus, ääni, tuoksu.. Kaikki nuo selviää vasta sitten myöhemmin, mutta polku sinne asti voi olla todella pitkä ja sen takia deittailu äppien kautta voi tuntua monesta niin väsyttävältä.
En ole siis kovin hyvä äppien käyttäjä ja sen vuoksi ne ovatkin minulla lähinnä offline-tilassa.
AletheiasVähän on nyt ensimmäisen maailman ongelmia.
Ei tuolla oikeassa maailmassakaan ainakaan minun kohdalleni ole järjestynyt jonoa sellaisista, jotka väittäisivät olevansa kiinnostuneita, ja joista sitten voisin äänen ja tuoksun perusteella valita jatkoon sopivimpia.
Mutta keskustelin samasta asiasta jonkun kanssa pari viikkoa sitten. Ensin kannattaisi analysoida onko ongelma siinä, että a) äpin käyttäjissä ei lainkaan ole sellaisia sopivia, joista molemmat osapuolet olisivat kiinnostuneita oikealla tavalla, vai siinä, että b) käyttäjä ei osaa näitä sopivia löytää.- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tietenkään ole velvollisuutta, mutta jos haluaisin löytää itseäni kiinnostavat miehet, niin enhän minä heitä tuosta massasta löydä kuin profiilit läpi käymällä. Pelkän kuvan tai iän perusteella osaan karsia vain osan.
AletheiasEntäs jos tekisit sellaisen profiilin mikä ei kiinnostaisi miehiä ollenkaan. Vaikka joku läskin p*skan naisen kuva siihen jonka naama täyttää koko kuvaruudun. Tai ihan vaikka omaa kuvaasi voisit joskus kokeilla.
- Anonyymi00018UUSI
scrg kirjoitti:
Vähän on nyt ensimmäisen maailman ongelmia.
Ei tuolla oikeassa maailmassakaan ainakaan minun kohdalleni ole järjestynyt jonoa sellaisista, jotka väittäisivät olevansa kiinnostuneita, ja joista sitten voisin äänen ja tuoksun perusteella valita jatkoon sopivimpia.
Mutta keskustelin samasta asiasta jonkun kanssa pari viikkoa sitten. Ensin kannattaisi analysoida onko ongelma siinä, että a) äpin käyttäjissä ei lainkaan ole sellaisia sopivia, joista molemmat osapuolet olisivat kiinnostuneita oikealla tavalla, vai siinä, että b) käyttäjä ei osaa näitä sopivia löytää.Kuka tätä ylipäätään miksikään ongelmaksi on väittänyt? Kunhan kerroin omaa kokemustani äpeistä todeten, etten ole kokenut niiden käyttöä kovinkaan helpoksi omalla kohdallani.
Irl ihmisestä saa merkittävästi enemmän tietoa jo heti ensitapaamisella ja on helpompi päättää kiinnostaako edes jatkaa keskustelua. Äpeissä on valtavasti ihmisiä, moni varmaan oikein mukava ja varteenotettavakin, mutta siellä törmääminen oikeanlaiseen henkilöön on monelle haastavaa.
Aletheias - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Entäs jos tekisit sellaisen profiilin mikä ei kiinnostaisi miehiä ollenkaan. Vaikka joku läskin p*skan naisen kuva siihen jonka naama täyttää koko kuvaruudun. Tai ihan vaikka omaa kuvaasi voisit joskus kokeilla.
Entäs jos sinä keksisit iltaasi jotain järkevämpää tekemistä kuin kommentoida tyhjänpäiväisyyksiä?
Aletheias - Anonyymi00024UUSI
JeroP kirjoitti:
Onhan sinkuissakin perheellisiä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Entäs jos sinä keksisit iltaasi jotain järkevämpää tekemistä kuin kommentoida tyhjänpäiväisyyksiä?
AletheiasSori mutta kun kirjoitat niin paljon tyhjänpäiväisyyksiä ettei niitä pysty olemaan kommentoimatta....
- Anonyymi00032UUSI
scrg kirjoitti:
Haluaisit siis, että jonkun (sovelluksen tai jonkun muun) tulisi tehdä puolestasi esivalinta, jotta tykkäykset olisivat sinun preferenssiesi kannalta varteenotettavia.
Miksi et vain katsoisi ennalta päättämääsi määrää tykkäyksistä, suodattaisi niistä pois, jotka mielestäsi ovat vääränlaisia ja sitten etenisi niiden jäljelle jäävien kanssa? Eihän oikea maailma muutenkaan toimi niin, että joku muu suodattaisi sinulle eteen valittavaksi jotain erityisen sopivia."Eihän oikea maailma muutenkaan toimi niin, että joku muu suodattaisi sinulle eteen valittavaksi jotain erityisen sopivia."
Sivusta totean, että oikea maailmahan nimenomaan suodattaa ja se suodattaa olennaisilla ja järkevillä kriteereillä, ei iän tai pituuden tai hiusten värin tai naamakuvan perusteella. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sori mutta kun kirjoitat niin paljon tyhjänpäiväisyyksiä ettei niitä pysty olemaan kommentoimatta....
Olen otettu, että jaksat nähdä noin paljon vaivaa sellaisen henkilön kirjoitusten kommentointiin, jonka koet tyhjänpäiväisenä.
Aletheias - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitähän varten niissä äpeissä laitetaan esim ikä ja alue, että äppi tekisi jonkinlaisen esisuodatuksen. Aina ne eivät vaan toimi ihan toivotulla tavalla. Yhdessä äpissä esim ruksin pois/swaippasin vasemmalle kaikki sellaiset tykkäykset, joista en ollut kiinnostunut. No seuraavana päivänä samat tyypit oli tykänneet uudestaan.
AletheiasEn ole käyttänyt lainkaan äppejä enkä vuosiin katsellut muitakaan treffipalveluja. Luin noita kommentteja ja kiinnostaa ihan itseäkin ajatellen, eikö missään enää vastata mihinkään kysymyksiin. Joskus aikoinaan oli ilmaisia treffisivustoja, joissa kysyttiin kaikenlaista harrastuksista, arvoista, toiveista ja mukaan saattoi laittaa kuvan. Matchit valikoituivat niiden mukaan ja se oli hyvä pohja. Ulkonäöllä ja vetovoimalla on toki väliä, mutta yksinään niistä ei pohjaksi ole, joten ymmärrän hyvin miten hankalaa tuo on. Toiset turhautuvat, kun ei tule vastauksia ja toiset eivät jaksa kahlata läpi satoja vastausta ja yrittää kerätä niistä jotain treffilistaa.
Toinen asia, joka kiinnostaisi niin, millaista on hyvä keskustelu ja hyvä oleminen? Hyvät aiheet, mieluisat? Eri ikäisten mielestä? Eri sukupuolien? Jne. Eli mitä te toivoisitte? Kun en tuosta oikein hahmottanut. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen otettu, että jaksat nähdä noin paljon vaivaa sellaisen henkilön kirjoitusten kommentointiin, jonka koet tyhjänpäiväisenä.
AletheiasKun ei täällä ole muita kuin täysin tyhjänpäiväisiä ja tyhjäpäisiä henkilöitä paikalla, niin on pakko.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sama juttu myös täällä. Perheelliset naiset vaikuttaa olevan täysijärkisiä, osaavat keskustella ja nauraa ja jutella normaalisti. Sinkut taas ei osaa, ne on sulkeutuneita ja pälyilee sivusilmällä ja on vaan tosi outoja, ja pitää etäisyyttä. Perheellisillä naisilla ei ole mitään ongelmaa seisoa vieressä ja olla lähellä kun juttelee niiden kanssa. Ja aina on puhuttavaa ja kiinnostavia aiheita.
Ei se johdu siitä että ovat sinkkuja, vaan ovat sinkkuja siksi koska kukaan ei niitä huoli pidemmäksi aikaa. Siihen on syynsä.
- Anonyymi00048UUSI
scrg kirjoitti:
Miksi et vain katsoisi ennalta päättämääsi määrää tykkäyksistä, suodattaisi niistä pois, jotka mielestäsi ovat vääränlaisia ja sitten etenisi niiden jäljelle jäävien kanssa? Eihän oikea maailma muutenkaan toimi niin, että joku muu suodattaisi sinulle eteen valittavaksi jotain erityisen sopivia.Hunni Jassi juuri valitti siitä, että applikaatiolla voi itse valita mitä etsii, esimerkiksi missejä ja malleja, eikö olekin huono applikaatio.....Hunni Jassin mielestä ainakin.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ole käyttänyt lainkaan äppejä enkä vuosiin katsellut muitakaan treffipalveluja. Luin noita kommentteja ja kiinnostaa ihan itseäkin ajatellen, eikö missään enää vastata mihinkään kysymyksiin. Joskus aikoinaan oli ilmaisia treffisivustoja, joissa kysyttiin kaikenlaista harrastuksista, arvoista, toiveista ja mukaan saattoi laittaa kuvan. Matchit valikoituivat niiden mukaan ja se oli hyvä pohja. Ulkonäöllä ja vetovoimalla on toki väliä, mutta yksinään niistä ei pohjaksi ole, joten ymmärrän hyvin miten hankalaa tuo on. Toiset turhautuvat, kun ei tule vastauksia ja toiset eivät jaksa kahlata läpi satoja vastausta ja yrittää kerätä niistä jotain treffilistaa.
Toinen asia, joka kiinnostaisi niin, millaista on hyvä keskustelu ja hyvä oleminen? Hyvät aiheet, mieluisat? Eri ikäisten mielestä? Eri sukupuolien? Jne. Eli mitä te toivoisitte? Kun en tuosta oikein hahmottanut.Vajavaisen kokemuksen perusteella ihmiset (miehet) vastailevat kysymyksiin tai ylipäätään kertovat itsestään hyvin vaihtelevasti. Paljon tulee vastaan profiileja, joissa on vain "Mikko 46vee", "Sami 39 vee", "Niklas 52 vee". Jollain saattaa olla kuva kalasta tai golf-mailasta tai mökin terassilta, joista voi päätellä että tämä mies ilmeisesti siis kalastaa tai golfaa. Joillain on pitkät rivit emojeita ja niistä voi arvailla, että miehellä on ehkä kaksi tytärtä, koira, hän pelaa tennistä tai sulkapalloa (ei pysty erottamaan mikä maila on kyseessä), tykkää joko matkustaa aurinkolomalle tai sitten tanssia sateessa sateenvarjon alla, hänellä on auto, tai ehkä ajaa taksia työkseen, ei voi tietää. Sitten on vielä erotiikkaan liittyvät emojit, mikä on aivan oma maailmansa.
En siis moiti ketään, jokainen tekee sellaisen profiilin kuin haluaa, mutta aika usein on todella vaikeaa saada miehistä oikein mitään kuvaa. Kuvauksen ei tarvitse olla pitkä, ei kukaan mitään romaaneja jaksa lukea, mutta jotain enemmän olisi kiva miehestä saada tietää kuin pelkkä kuva, etunimi ja ikä.
Mitä tulee keskusteluun, niin minä (päälle nelikymppinen nainen) olen avoin monenlaiselle keskustelulle, kunhan se on hyvässä hengessä käytävää. Kepeää, älykästä, vastavuoroista (mikään ei ole rasittavanpaa kuin kiskoa toisesta jutunjuurta), huumorintäyteistä, mutta myös vakavammista aiheista voi keskustella. Yleensä keskustelu soljuu kuin itsestään, jos ollaan samoilla aaltopituuksilla, joten siitä en stressaisi sen enempää.
Aletheias - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vajavaisen kokemuksen perusteella ihmiset (miehet) vastailevat kysymyksiin tai ylipäätään kertovat itsestään hyvin vaihtelevasti. Paljon tulee vastaan profiileja, joissa on vain "Mikko 46vee", "Sami 39 vee", "Niklas 52 vee". Jollain saattaa olla kuva kalasta tai golf-mailasta tai mökin terassilta, joista voi päätellä että tämä mies ilmeisesti siis kalastaa tai golfaa. Joillain on pitkät rivit emojeita ja niistä voi arvailla, että miehellä on ehkä kaksi tytärtä, koira, hän pelaa tennistä tai sulkapalloa (ei pysty erottamaan mikä maila on kyseessä), tykkää joko matkustaa aurinkolomalle tai sitten tanssia sateessa sateenvarjon alla, hänellä on auto, tai ehkä ajaa taksia työkseen, ei voi tietää. Sitten on vielä erotiikkaan liittyvät emojit, mikä on aivan oma maailmansa.
En siis moiti ketään, jokainen tekee sellaisen profiilin kuin haluaa, mutta aika usein on todella vaikeaa saada miehistä oikein mitään kuvaa. Kuvauksen ei tarvitse olla pitkä, ei kukaan mitään romaaneja jaksa lukea, mutta jotain enemmän olisi kiva miehestä saada tietää kuin pelkkä kuva, etunimi ja ikä.
Mitä tulee keskusteluun, niin minä (päälle nelikymppinen nainen) olen avoin monenlaiselle keskustelulle, kunhan se on hyvässä hengessä käytävää. Kepeää, älykästä, vastavuoroista (mikään ei ole rasittavanpaa kuin kiskoa toisesta jutunjuurta), huumorintäyteistä, mutta myös vakavammista aiheista voi keskustella. Yleensä keskustelu soljuu kuin itsestään, jos ollaan samoilla aaltopituuksilla, joten siitä en stressaisi sen enempää.
AletheiasEhkä Tinder vaatii rohkeutta pistää itsensä likoon. Kuulostaa samaan aikaan vaikealta ja helpolta. Toisaalta voi laittaa nimi&ikä-sivuja ja olla mukana, mutta jos haluaa jonkun tavata, on mietittävä, mitä on valmis kertomaan. Kevyitä sivuja voi olla helpompi tehdä. Mennä ikään kuin huumorimielellä tai varoen mukaan...tai seikkailemaan. Mutta toisaalta jos tiedä, mitä hakee, kuka hakee, kenestä hakee, mistä hakee... on kuin pullopostia.
Emoji-arvoituksista ymmärrän täysin turhautumisesi, varsinkaan jos vastauksia on paljon läpikäytävänä.
Kiitos, että vastasit. Vaikka juuri nyt en halua hakea mitään, niin ehkä jossakin vaiheessa. Anonyymi00048 kirjoitti:
Hunni Jassi juuri valitti siitä, että applikaatiolla voi itse valita mitä etsii, esimerkiksi missejä ja malleja, eikö olekin huono applikaatio.....Hunni Jassin mielestä ainakin.
Tämä on hauska ja lohduttava tieto että Hunni Jassilla on aivan yhtä vaikeaa sovelluksissa kuin kaikilla muillakin. Vinkkarit ruttuun ja rallia kukkuloille sitten vaan.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ehkä Tinder vaatii rohkeutta pistää itsensä likoon. Kuulostaa samaan aikaan vaikealta ja helpolta. Toisaalta voi laittaa nimi&ikä-sivuja ja olla mukana, mutta jos haluaa jonkun tavata, on mietittävä, mitä on valmis kertomaan. Kevyitä sivuja voi olla helpompi tehdä. Mennä ikään kuin huumorimielellä tai varoen mukaan...tai seikkailemaan. Mutta toisaalta jos tiedä, mitä hakee, kuka hakee, kenestä hakee, mistä hakee... on kuin pullopostia.
Emoji-arvoituksista ymmärrän täysin turhautumisesi, varsinkaan jos vastauksia on paljon läpikäytävänä.
Kiitos, että vastasit. Vaikka juuri nyt en halua hakea mitään, niin ehkä jossakin vaiheessa.Itsensä likoon laittaanista se kyllä vaatii, vaikkei edes etsisi mitään vakavaa. Ja onhan sitä paljon rakkaustarinoita saanut alkunsa äpeistä, ettei ne ihan turhia ole, vaikkakin monelle meistä aika haastavia.
Kiitos itsellesi asiallisesta vastauksesta ja tsemppiä, jos joku päivä lähdet äppi-seikkailulle 😊
Aletheias
- Anonyymi00002
Sanoisin vuosikymmenien kokemuksella että voit unohtaa koko jutun ihan samantien. Poista ne kaikki apit ja muut deitit heti. Jos tapaat jossain kiinnostavan naisen niin jutele sen kanssa, varatut on parempia juttelemaan, rohkampia ja järkevämpiä, vähemmän niitä kirjanyhdistelmiä. Ei se haittaa vaikka onkin varattu, se voi ihan hyvin vaihtaa miestä lennosta. Kun naiset eroavat niin niillä on jo uusi mies katsottuna valmiiksi, se on aivan normaali käytäntö. Kunnollinen nainen ei ole koskaan yksin, kun ei ole syytä.
- Anonyymi00029UUSI
Sinulla on hyvin erikoinen määritelmä "kunnolliselle naiselle". 😁
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No mikä tässäkin nyt taas oli vikana f-eministille??
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei se ole uuden miehen vika jos nainen ottaa uuden. Uusi mies ei edes välttämättä tiedä että nainen on varattu.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei se ole uuden miehen vika jos nainen ottaa uuden. Uusi mies ei edes välttämättä tiedä että nainen on varattu.
Naulan kantaan. Ja sitä sinä kutsut kunnolliseksi naiseksi. 😂
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Naulan kantaan. Ja sitä sinä kutsut kunnolliseksi naiseksi. 😂
No mikä siinä on vikana? Ne on naisia, ne vaan on sellaisia. Ihan kuin et olisi yhtään naista tavannut elämäsi aikana?
Minun nainen tuli miltei suoraan edellisen miehen luota minun luokse, 15 vuotta nyt asunut luonani. Mitä sitten, se vaan menee niin. Kunnollisen naisen ei tarvitse olla päivääkään yksin jossei se jostain ihmeen syystä halua niin tehdä.
Ja tiesin sen että se asui miehen kanssa, keskustelin sen kanssa jo silloin kun vielä oli sen luona. Juttelin sen kanssa, se lähti miehen luota ja tuli minun luokseni. Niin se vaan menee. Se on vaan todellisuutta niiden naisten kohdalla minkä kanssa miehet haluaa olla. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
No mikä siinä on vikana? Ne on naisia, ne vaan on sellaisia. Ihan kuin et olisi yhtään naista tavannut elämäsi aikana?
Minun nainen tuli miltei suoraan edellisen miehen luota minun luokse, 15 vuotta nyt asunut luonani. Mitä sitten, se vaan menee niin. Kunnollisen naisen ei tarvitse olla päivääkään yksin jossei se jostain ihmeen syystä halua niin tehdä.
Ja tiesin sen että se asui miehen kanssa, keskustelin sen kanssa jo silloin kun vielä oli sen luona. Juttelin sen kanssa, se lähti miehen luota ja tuli minun luokseni. Niin se vaan menee. Se on vaan todellisuutta niiden naisten kohdalla minkä kanssa miehet haluaa olla.Ei mitään. Kunnollinen vaihtaa aina lennosta uuteen ja mahdollisimman usein. Virkistävä näkökulma 😂
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei mitään. Kunnollinen vaihtaa aina lennosta uuteen ja mahdollisimman usein. Virkistävä näkökulma 😂
No et vaan tajua. Kunnollisen naisen ei tarvitse olla hetkeäkään yksin kun kuka tahansa mies haluaa sen luokseen asumaan.
Onko vaikea nainen sinulle jotenkin ylevä ajatus? Sellainen mikä on niin älyttömän hankala ettei sen kanssa tule toimeen zombikaan, eikä kukaan mies ikinä edes harkitsisi asuvansa sellaisen kanssa. Tuollainen nainen on vain kertakäyttöinen, se ei ikinä tule olemaan mitään muuta. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
No et vaan tajua. Kunnollisen naisen ei tarvitse olla hetkeäkään yksin kun kuka tahansa mies haluaa sen luokseen asumaan.
Onko vaikea nainen sinulle jotenkin ylevä ajatus? Sellainen mikä on niin älyttömän hankala ettei sen kanssa tule toimeen zombikaan, eikä kukaan mies ikinä edes harkitsisi asuvansa sellaisen kanssa. Tuollainen nainen on vain kertakäyttöinen, se ei ikinä tule olemaan mitään muuta.Sitä hankalaa naista kutsutaan yleisesti nimellä b-itch.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Onko vaikea nainen sinulle jotenkin ylevä ajatus? Sellainen mikä on niin älyttömän hankala ettei sen kanssa tule toimeen zombikaan, eikä kukaan mies ikinä edes harkitsisi asuvansa sellaisen kanssa. Tuollainen nainen on vain kertakäyttöinen, se ei ikinä tule olemaan mitään muuta.Sitähän olen aina täällä sanonut, nolle neitseistä ja siveistä naisista mesoaville, ettei sellainen nainen miehiä kiinnosta. Mitä helpommin pois lentävä, hankalampi ja bitchimpi nainen on, niin sitä enemmän miehet kiinnostuvat ja sellaisilla on aina jono miehiä odottamassa ja miejet ovat tyytyväisiä siinä jonottaessaan.
Hyvä, että joku mies täällä tuon myöntääkin. 👍 - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Sitähän olen aina täällä sanonut, nolle neitseistä ja siveistä naisista mesoaville, ettei sellainen nainen miehiä kiinnosta. Mitä helpommin pois lentävä, hankalampi ja bitchimpi nainen on, niin sitä enemmän miehet kiinnostuvat ja sellaisilla on aina jono miehiä odottamassa ja miejet ovat tyytyväisiä siinä jonottaessaan.
Hyvä, että joku mies täällä tuon myöntääkin. 👍No jos tykkäät niistä bitcheistä niin siitä vaan, ei se ole keneltäkään pois. Tai siitä vaan jos itse tykkäät olla sellainen. Useimmat miehet ei vaan jaksa olla missään tekemisissä tuollaisten k-päisten naisten kanssa. Mitä se mies siitä saisi että sietäisi tuollaista p_skaa päivästä toiseen, saisi katsella r_maa naamaasi siitä palkkioksi vai? Ei mitään järkeä eikä hyötyä miehelle tuollaisista bitcheistä, siis pidemmän päälle.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
No jos tykkäät niistä bitcheistä niin siitä vaan, ei se ole keneltäkään pois. Tai siitä vaan jos itse tykkäät olla sellainen. Useimmat miehet ei vaan jaksa olla missään tekemisissä tuollaisten k-päisten naisten kanssa. Mitä se mies siitä saisi että sietäisi tuollaista p_skaa päivästä toiseen, saisi katsella r_maa naamaasi siitä palkkioksi vai? Ei mitään järkeä eikä hyötyä miehelle tuollaisista bitcheistä, siis pidemmän päälle.
Sinähän niistä pidät ja valtaosa miehisyä muutenkin. Kylmä tosiasia, jota teidän on vaikea myöntää, vaikka kaikki sen näkevät. Mitä hankalampi ja vaativampi muikkeli, niin sitä kunnollisempi sinunkin mielestäsi, kuten tuossa yllä jo huomasimme. Sellaisrn ei tosiaan tarvitse olla hetkeäkään ykson, koska miehiä on tosiaan korttelin ympäri jonoksi saakka. Tiedä sitten miksi kaikki miehet, sinä mukaan lukien juuri haluatte k.päisiä naisia, jotka kohtelevat teitä jonotusnumeroia, ei ihmisinä.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
No jos tykkäät niistä bitcheistä niin siitä vaan, ei se ole keneltäkään pois. Tai siitä vaan jos itse tykkäät olla sellainen. Useimmat miehet ei vaan jaksa olla missään tekemisissä tuollaisten k-päisten naisten kanssa. Mitä se mies siitä saisi että sietäisi tuollaista p_skaa päivästä toiseen, saisi katsella r_maa naamaasi siitä palkkioksi vai? Ei mitään järkeä eikä hyötyä miehelle tuollaisista bitcheistä, siis pidemmän päälle.
Oletan syynä ainakin sinun kohdallasi syynä olevan sen, että olet itse luonteeltasi samanmoinen bitch.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Määritelmän mukaisesti, kunnollinen nainen ei pihtaa, koska mies jättää pihtaavan naisen ja siirtyy liukkaasti paremman naisen luokse joka on kunnollinen.
Nohevasti väisti "vähän vajaa viisikymppinen" -ansan, vaikka parempihan se silti olisi olla "reilu nelikymppinen". (Fingerpori)
Eivät deittiapit ole huijausta, mutta vain melko pieni osa ihmisistä on kaikkein kiinnostavimpia ja tuo vain realisoituu deittiappien maailmassa. Edes ne ihmiset eivät ole noissa sinusta kiinnostuneita, jotka saattaisivat olla kun tapaat heidät reaalimaailmassa. Toisaalta reaalimaailmassa ei ketään saisi häiritä.Äpeissä on kohtaanto-ongelma. Kaikki naiset, jotka tunnen, etsivät vakavampaa ja deittiäpeissä miehet etsivät vain p*llua, eli leikkivät niiden vakavampaa hakevien tunteilla.
scrg kirjoitti:
Miten luulet, että tilanne on muotoutunut tuollaiseksi? Äpit kun eivät ole ihan uusi ilmiö.
En kyllä tiedä. 🤔 Tiedän useita, jotka ovat aiemmin löytäneet vaikka tinderistä vakavan parisuhteen, mutta nyt ei kannata edes kuulemma yrittää.
Mu5tasydän kirjoitti:
En kyllä tiedä. 🤔 Tiedän useita, jotka ovat aiemmin löytäneet vaikka tinderistä vakavan parisuhteen, mutta nyt ei kannata edes kuulemma yrittää.
Minäkään en tiedä, mutta voin arvata. Vakavaa parisuhdetta etsivät miehet ovat joko a) löytäneet parisuhteensa aikaa sitten tai b) kyllästyneet välineeseen, jonka kautta ei saa mitään. Ja se "ei mitään" on itse asiassa vähän vähemmän kuin "ei mitään", koska itsetuntokaan usein ei ole täysin ehtymätön luonnonvara.
scrg kirjoitti:
Minäkään en tiedä, mutta voin arvata. Vakavaa parisuhdetta etsivät miehet ovat joko a) löytäneet parisuhteensa aikaa sitten tai b) kyllästyneet välineeseen, jonka kautta ei saa mitään. Ja se "ei mitään" on itse asiassa vähän vähemmän kuin "ei mitään", koska itsetuntokaan usein ei ole täysin ehtymätön luonnonvara.
Voit olla oikeilla teillä.
- Anonyymi00016UUSI
Noinhan se on ollut aina, ihan kirjeenvaihtoilmoitusajoista lähtien :D Jaa no, Suosikissa oli hyvä kirjeenvaihtopalsta aikoinaan...
- Sheena - Anonyymi00023UUSI
Se on just noin. Älä peräänny.
Pillua ruinataan, festareille!!, ”mulla on tos vene satamassa…olisko pikaset”.
eronneet etsii kostomimmiä, kun edellinen kantaa tavaroita ulos.
Eronneet, ei halua rauhallista menoa (aiheuttaa tyhjän katseen) pitää olla PUNAINEN AUTO, RAHAA JA
LÄHDETÄÄN BILETTÄÄN BYONCEN KEIKALLE TALLINNAN.
Tai ”lähetää liiton mökille juomaan kaljaa, siel on mun duunikaverit..” (röökinpolttamaääni)
(Riihimäellä kaikki tuntee toisensa).
Viikonloppuisin tulee viestejä: ”ota poskee”
EI ENÄÄ KOSKAAN DEITTIAPPIA.
- Anonyymi00005UUSI
Vähän samat fiilikset. Paljon vapaana mutta kaikki vähänkään normaalilla järjellä varustetut tuntuu olevan jo varattuja. Ei auta vaikkei tavoittelisikaan mitään missiä ne on silti varattuja. Hankalaa on.
- Anonyymi00007UUSI
käkiki ewli lintu. onpi se kuka lensi yli käenpesän?
v'j'm li,,aööosta kpli maomem lim em yorf'poleolom lim jassia
åäööälom pm öomyi-- Anonyymi00067UUSI
No nyt sinä kerroit asian ihan omin sanoin!
- Anonyymi00008UUSI
Varatuilla on kokemusta. Kokemattomat sinkut on raakileita. Kokenut/ eronnut 'uus sinkku' ei tee enää vääriä valintoja oppiakseen. Siksi kranttuja ja se aivan mahtavaa.🤷♀️
- Anonyymi00009UUSI
Ps toki voi tehdäkkin. Päätä saa seinään hakata niin kauan kun pää kestää. Mutta kokemuksen kautta näkee jo kaukaa onko joku saman toistamisen arvoinen.🤷♀️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ps toki voi tehdäkkin. Päätä saa seinään hakata niin kauan kun pää kestää. Mutta kokemuksen kautta näkee jo kaukaa onko joku saman toistamisen arvoinen.🤷♀️
Ehkä sinussa hälyttää joku.. voisit miettiä mikä. Se että syytät muita voi olla syy omassa itsessäsi.🤷♀️
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet vaan niin vtun vässykkä, et uskalla laittaa itseäsi peliin. Et ole koskaan tosissasi, missään.
- Anonyymi00012UUSI
Kysymys ennen muuhun osaan kannanottoa.
Mainitsit kirjainyhdistelmän naisilla.
Voisitko kertoa miksi se olisi juuri se syy siihen ghostaukseen? - Anonyymi00013UUSI
Se, miksi varatun naisen on helpompi keskustella teidän miesten kanssa kuin sinkun, johtuu ihan teistä itsestänne.
Sinkkunainen kun koittaa miehen kanssa kommunikoida, näkee miehestä pitkälle ainoan ajatuksen olevan "tolta voi saada pimperoa!". Koita siinä nyt sitten keskustella henkeviä, järkeviä, tai muutakaan, kun keskustelukumppanin päässä pyörii vain "pimpero, pimpero, pimpero...". Tuon miehen ajatuskehäjumituksen nainen saattaa saada katkaistua sanomalla olevansa varattu, vaikkei olisikaan.- Anonyymi00015UUSI
Hyvin sanottu🤷♀️
- Anonyymi00027UUSI
Kyllä ainakin ne kenen kanssa olen tullut hyvin toimeen ja hyvin juttuun, ovat olleet naimisissa olevia naisia sormus sormessa ja joidenkin miehenkin olen tuntenut ja jutellut senkin kanssa. Et nyt pääse tuollaisella tekaistulla selityksellä kovin pitkälle.
Joku nuori nainen joskus oli seurusteleva eikä siitä ollut mitään epäselvyyttä, silti oltiin oikein läheisiä ystäviä sen kanssa jonkun aikaa. - Anonyymi00028UUSI
Melko kaukaa haettu. Sitä paitsi moni nainenkin pilaa homman alkuunsa turhalla hermoilulla ja testailulla.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä ainakin ne kenen kanssa olen tullut hyvin toimeen ja hyvin juttuun, ovat olleet naimisissa olevia naisia sormus sormessa ja joidenkin miehenkin olen tuntenut ja jutellut senkin kanssa. Et nyt pääse tuollaisella tekaistulla selityksellä kovin pitkälle.
Joku nuori nainen joskus oli seurusteleva eikä siitä ollut mitään epäselvyyttä, silti oltiin oikein läheisiä ystäviä sen kanssa jonkun aikaa.Luulet, että sormus vasemmassa nimettömässä tarkoittaa naisen tosiasiassa olevan varattu? Luule uudestaan. Usein tämä on vain keino välttää epämieluisat tilanteet miesten kanssa. Tässä ja edellisessä ei ole mitään tekaistua, tajuat sen itsekin, kun vähän käytät aivojasi.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Luulet, että sormus vasemmassa nimettömässä tarkoittaa naisen tosiasiassa olevan varattu? Luule uudestaan. Usein tämä on vain keino välttää epämieluisat tilanteet miesten kanssa. Tässä ja edellisessä ei ole mitään tekaistua, tajuat sen itsekin, kun vähän käytät aivojasi.
Kuule, ei kaikki muut naiset ole samanlaisia valehtelevia p*ska-akkoja niinkun sinä olet.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kuule, ei kaikki muut naiset ole samanlaisia valehtelevia p*ska-akkoja niinkun sinä olet.
Mielipiteesi on merkityksetön. Elämäsi tarkoitus on provosoida ja trollata kaikki aikasi internetin syövereissä. Oikea elämä sinulla on kokematta.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mielipiteesi on merkityksetön. Elämäsi tarkoitus on provosoida ja trollata kaikki aikasi internetin syövereissä. Oikea elämä sinulla on kokematta.
Tämä just naisissa on ongelmana, kun nämä muutamat aina äänessä olevat super-äänekkäät femakkonaiset luulee ja olettaa että kaikki muutkin naiset on just samanlaisia k*sta ja p*skaa täynnä olevia miehille v*ttulevia v*ttunaamaisia ä*miä.
Mutta ei ne kaikki ole, ne kunnolliset naiset vaan on KAIKKI varattuja. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eivät kaikki, mutta tuo ei ole lainkaan harvinaista naisilta - siirtää sormus muusta,sormestavnimettömään tai laittaa erikseen sormus käteen, kun lähtee viihteelle
Tämä tuli sivusta, joten älä ala muille mesota. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Eivät kaikki, mutta tuo ei ole lainkaan harvinaista naisilta - siirtää sormus muusta,sormestavnimettömään tai laittaa erikseen sormus käteen, kun lähtee viihteelle
Tämä tuli sivusta, joten älä ala muille mesota.Ai sivuhenkilöille ei saa mesota, ok... olkoon sitten niin.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ai sivuhenkilöille ei saa mesota, ok... olkoon sitten niin.
Ei sellaisesta, jota he eivät ole tehneet. Miten voi ihmisellä olla ihan perusasiatkin noin hukassa, että jopa tällainen ihmetyttää?
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei sellaisesta, jota he eivät ole tehneet. Miten voi ihmisellä olla ihan perusasiatkin noin hukassa, että jopa tällainen ihmetyttää?
No et todellakaan ole mikään "sivuhenkilö" vaan olet se sama p*skanaamainen f-eministi mikä on mukana joka ainoassa keskustelussa täällä suoltamassa sitä p*skaa sisältään typerillä kommenteillaan.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
No et todellakaan ole mikään "sivuhenkilö" vaan olet se sama p*skanaamainen f-eministi mikä on mukana joka ainoassa keskustelussa täällä suoltamassa sitä p*skaa sisältään typerillä kommenteillaan.
No kuule kun en ole, vaan tosiaanbkirjoitin viestini sivusta. Saat kiukutella ja itkupotkuraivaroida sielusi kyllyydestä, mutta en silti ole sama henkilö.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Koomista muuten, ettet kertakaikkiaan kykene näkemään omannkäyräksesi yhteyttä siihen, ettei kukaan huoli sinua. Me ei-femonistitkään emme ole niin idiootteja, että moista katselisimme.
- Anonyymi00017UUSI
Se on paljon kohtaanto-ongelma, kuten tuolla edellä kirjoitetiin. Samoin digiajan ongelmia nuo äpit, tuhoaa keskittymisen.
En tiedä, mutta kaverit ovat kertoneet, että äpeissä on naisia liikenteessä todella vähän, saattaa olla vain 25% naisia. Ja olen myös kuullut, että joukossa on kummallisia miehiä kovastikin paljon, heistä ei ota kukaan selvää ja käyttäytyvätkin omituisesti. Esimerkiksi treffeillä saattavat olla kokoajan äänessä ja puhua ilkeästä ex-vaimosta/-ex-kumppanista pari tuntia. Varmaan hekin ihmettelevät miksei naiset kiinnostu...
Niin, ja sitten tuo profiili. Mikä siinä on jos nainen laittaa siihen mistä pitää, millaista miestä hakee ja mitä ainakaan hae, niin eikös vastaa (muun muassa) juuri sellainen mies mitä nainen ei ainakaan hae. Tai ekoilla treffeillä mies alkaa heti puhua yhdessä saunomisesta ja miten hän tykkää saunoa, mutta vain omassa saunassaan (joka toisella paikkakunnalla pitkällä sieltä missä ystäväni asui). Ei hitsi - onneksi ystävä jätti äpit, meinasi minullakin palaa käämi noiden hänen äppitreffien vuoksi.
- Sheena- Anonyymi00021UUSI
Joo ja pollari mies ihmettelee miksi eX jätti kun juo kuus pulloa olutta päivässä. Vonkuu saunomaan ja on pihalla kuin lumiukko. Nämä kansan tukipylväät.🙄🤷♀️
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo ja pollari mies ihmettelee miksi eX jätti kun juo kuus pulloa olutta päivässä. Vonkuu saunomaan ja on pihalla kuin lumiukko. Nämä kansan tukipylväät.🙄🤷♀️
Ja näitä ei tarvii tindereistä hakea, enkä ole hakenut. Näihin törmää tahtomattaankin.🤷♀️
- Anonyymi00026UUSI
Kaikilla on nykyään kirjaindiagnoosi ja se ilmaistaan HETI.
( vaativa katse)
Varatut ei ole enää markkinoilla, niiden ei tarvii puristaa mailaa.
Eiksi ne on rentoja.
Sinkut välttelee
ja on oikeutetusti epäluuloisia.- Anonyymi00068UUSI
Aaaa, nyt tajusin!
Kirjainyhdistelmä on uusi vegaanismi, sillä se pitää heti kertoa. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Aaaa, nyt tajusin!
Kirjainyhdistelmä on uusi vegaanismi, sillä se pitää heti kertoa.Ne tarinat on joskus niin kovia, että silmät räpsyy.
Miksi ne kertoo niitä?
- Anonyymi00031UUSI
Eiks äimä ole neula?
Käki on Cuculus Canorus.
Vilm - Anonyymi00034UUSI
Millaisin perustein olet viilannut profiilin kuntoon? Tämä ei siis ole moite tai kritiikkiä, vaan vilpitön kysymys. Katsoitko jostain jonkun "ammattilaisen" ohjeilla, vai katseliko joku kaverisi ehkä sen lävitse. Ammattilaisten ohjeet ovat mielestäni usein hyvin outoja, enkä oikein ymmärrä millaiset ihmiset niiden pohjalta tehdyistä profiileista kiinnostuvat - ehkä toiset deittailuammattilaiset (?)
- Anonyymi00038UUSI
Jäin miettimään tota:
” ….. jonka kanssa saisi sisälleen hyvän ja hyväksytyn olon. Ja minä saisin aikaan hänelle saman.”
En ole koskaan kuullut kenenkään muun sanovan, että hän toivoo tuollaista itselleen. Ja että hän toivoo voivansa tuottaa sen toiselle.
En ole koskaan saanut keneltäkään tuollaista tunnetta.
Minut on kasvatettu ajattelemaan, että olen kaikissa tapauksissa riittämätön.
Vaikka olisin yli- ihminen, tekisin 10-20 ihmisen hommat. Mikään ei riitä.
Vaikka olisin YLI YLI,
ulkonäössä on aina jotain viallista, korjattavaa, vaatetus, hiukset, liikaa, liian vähän.
Sanoin stop. Riittää kun riitän itselleni. Se riittää. - Anonyymi00039UUSI
Jaahas. Taisi ollakin pelkkää riitelyä ja valitusta. Turhia kyselin.
- Anonyymi00043UUSI
Aina nämä samat.. joo.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Aina nämä samat.. joo.
vastasin tähän: sait sitä mitä on.
Ja se poistettiin.
Miksiköhän?
- Anonyymi00042UUSI
Ap pääsi viimein paikalle ja onpa tämä kerännyt kommenttia mukavasti :) aihe askarruttaa siis muitakin ja on sinänsä hyvä huomata etten ole näiden havaintojen kanssa itsekseen.
En enää etsi seuraa minkään palvelun kautta, enkä ole kovin aktiivinen muutenkaan. Joku mainitsi, että eronneet ovat kranttuja, niin se pätee kyllä aika hyvin minunkin. Miksi pitäisi olla hälläväliä -suhteessa, jossa on lopulta huono olla?
Minä uskon tuohon, että sellainen ihminen on vielä olemassa, joka saa tuntemaan ja perhoset heräämään. Saamme yhdessä hyvän ja välitetyn olon toisillemme.
Kaikki eivät välttämättä vonkaa pillua, vailla olisi sinkkujen kanssa jutulla.
Paneuduin profiileihini ihan kunnolla, kerroin asioita millainen olen ja mitä etsin. Kuvat olivat tuoreita ja aitoja.
En välttämättä sano, että kirjoilla olo ja eri kirjainyhdistelmät olisivat edesauttaneet ghostaamista, mutta aika monella on jokin diagnoosi. Eikö muut ole sitten vielä saaneet sitä?
Ja varatut ovat tosiaan rennompia tapauksia. Siinä se taika on.
Jokin aika sitten Hesarissa oli juttua, että pääkaupunkiseudulla on vajausta järkevistä miehistä. Pitää vissiin laittaa reppu pykälään, karvareuhka päähän ja lähteä riiuureissulle :D- Anonyymi00053UUSI
"Ja varatut ovat tosiaan rennompia tapauksia. Siinä se taika on."
Vähän aloituksesi vierestä menee, mutta tuli tuosta mieleen. Olen eloni varrella huomannut, että sinkkuna ollessa ei kiinnostu kukaan ei millään. Sitten jos onnistuu löytämään jonkun, ihastuu ja rakastuu, eikä ole enää yhtään kiinnostunut muista, niin yhtäkkiä olisi miehiä tunkemassa tyrkylle melkein ovista ja ikkunoista. Jokin rentous siinä kai sitten on, kun ei ole vapaa, eikä tule olemaan kiinnostunut. - Anonyymi00054UUSI
Aika monella on diagnoosi. Niinpä, on olemassa vain naisia joilla on jo joku diagnoosi sekä naisia joita ei vain vielä ole diagnosoitu.
Tarkkaan ottaen vain Helsingissä oli vajausta miehistä. Muualla pääkaupunkiseudulla on miehiä ylimäärin. Järkevyydestä en sano mitään. Jos naisilta kysytään, niin tarjolla olevat miehet ovat aina vääränlaisia.
- Anonyymi00074UUSI
scrg kirjoitti:
Tarkkaan ottaen vain Helsingissä oli vajausta miehistä. Muualla pääkaupunkiseudulla on miehiä ylimäärin. Järkevyydestä en sano mitään. Jos naisilta kysytään, niin tarjolla olevat miehet ovat aina vääränlaisia.
Vaikka pääkaupunkiseudulla onkin erinomaiset kulkuyhteydet, niin paikkakunnalta toiselle kulkemiseen kuluu usein melkoisesti aikaa. Saman kaupunginkin sisällä kulkemiseenkin voi kulua aika paljon aikaa, ainakin jos ei kulje omalla autolla. Onko sitten järkevää etsiä seuraa sellaiselta etäisyydeltä tai suunnalta, että pelkkiin yhteisiin ajanviettoihin kulkemiseen pitää varata aikaa useampi tunti. Sen tietenkin miettii jokainen omalla kohdallaan, mutta moni ei koe sitä pidemmän päälle toimivaksi malliksi.
- Anonyymi00045UUSI
Ukrainasta varmaan löytyy nopeesti.
- Anonyymi00047UUSI
gyhmä kuin eetu epsanjasgta jammes-elokuv ajälleen ... 007 ja lupa tappaaa
- Anonyymi00056UUSI
Itse olen huomannut, että omanlaisia ihmisiä on hyvin vähän. Pitää olla tosi sydämellinen, huumorintajuinen ja lämmin ihminen, että tykästyn niin, että haluan tutustua tai viettää aikaa yhdessä. Voin tykätä jostain piirteistä, mutta ajan oloon siedän tosi harvoja. Olen melko kriittinen ihmisten suhteen.
- Anonyymi00072UUSI
Pystyisitkö olemaan sellaisen kanssa ystävä,
ilman vaatimuksia?
Ilman tunnekuohuja? - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Pystyisitkö olemaan sellaisen kanssa ystävä,
ilman vaatimuksia?
Ilman tunnekuohuja?Niin, se on kysymysmerkki, mitä sellaisella tarkoitat. Yleensä tipauttelen ihmisiä ympäriltäni pois sillä, etten itse ota koskaan yhteyttä. Yksipuolinen yhteyden pitäminen hiipuu vähitellen. Minulla on tarkoin valittu lähipiiri. Ihmisen ei tarvitse tietenkään olla täydellinen, jos perusedellytykset täyttyvät eli henkilö on ns. hyvä tyyppi. Silloin olen joustava, kärsivällinen ja omistautunut loppuun asti.
- Anonyymi00061UUSI
Miksi te tuhlaatte aikaanne johonkin deittiäppeihin? Jos on ulkoiset asiat kunnossa, parhaiten tutustuu toiseen ihmiseen ihan luonnossa. Eikä tarvi mihinkään juottolaan lähteä, vaan ihan vaikka lähimmälle ostarille. Rohkeasti vaan jututustelemaan vaikkapa kivan näköisen ihmisen kanssa kaupan kassajonossa. Sisäinen yhteys sitten löytyy, jos on löytyäkseen.
- Anonyymi00069UUSI
Että vielä 2026 joku ehdottaa ostarilla väijymistä ja naisten ahdistelua.
Joo, ei.
- Anonyymi00065UUSI
Minulla on ongelmaan ratkaisuehdotus.
Kaikki sinkkunaiset, jotka haluatte miehen, niin sormus vaan nimettömään ja muutatte mielenlaatunne varatuksi. Ette edes hae seuraa.
Näin voitte kohdata aloittajan kaltaisen tyypin esim. Prismalla ja juttelette ihan normiarkiasioita. Jotenkin keksitte tekosyyn vaihtaa yhteystietoa ja sitten vasta muutaman viikon viestinvaihdon jälkeen kerrotte olevanne sinkku, muuten aihe vältellään/kierretään.
Se oli vain edesmenneen äidin vanha kihlasormus, jota pidätte muistoksi.
-keinovaginamies-- Anonyymi00066UUSI
Tuo toimii miehille, muttei niinkään naisille. Ellei sitten ole vaan kikulia vailla..
- Anonyymi00080UUSI
Tuo on ihan toimiva ajatusketju, muttei siihen tarvita sitä esittäisi olevansa varattu. Riittävä toimenpide on se, että lakkaa etsimästä, lakkaa olemasta tarjolla, siirtyy ajattelemaan muita asioita elämässään. Tuossa ajattelussa on kuitenkin se riski, että elämänsä voikin huomata oikein mukavaksi ilmankin ja sotten ne tyrkylle tulevat eivät lopulta kummemmin kiinnostakaan.
Apithan toimivat hienosti, ei niissä mitään vikaa ole.😝
Niihin mennään vain väärillä mielikuvilla varustettuna, toivorikkaana piece of cake asenteella ja sitten kun mikään siellä ei toimikaan odotetusti niin alkaa katkeroituminen, syyttely, yksisilmäisyys ja asenteet ottavat vallan siellä pääkopassa.
Koko vastakkainen sukupuoli tuomitaan ja sen jälkeen ei oteta vastaan minkäänlaista uusiutuvaa informaatiota mistään aiheeseen liittyvästä koska tiedetään jo kaikki entuudestaan, kuulostaako tutulta?
Vattuiluako 😁? Mjoo...ehkä vähäsen- Anonyymi00079UUSI
Kun menet treffeihin ja keskustelet noin sadan naisen kanssa, niin sitä jälkeä mikä niistä jää mieleesi ja muistiisi on todella vaikea saada pyyhittyä pois. Siitä jää vain syvä pettymys ja inho naisia kohtaan, eikä se lähde pesemällä pois.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kun menet treffeihin ja keskustelet noin sadan naisen kanssa, niin sitä jälkeä mikä niistä jää mieleesi ja muistiisi on todella vaikea saada pyyhittyä pois. Siitä jää vain syvä pettymys ja inho naisia kohtaan, eikä se lähde pesemällä pois.
Se inho tulee pettymyksestä.
Odotukset vs. kohtaamasi kokemus.
Olis kiva kuulla, mistä pettymys muodostui?
Itse tunnen pettymystä toisen huonosta käytöksestä.
Aika usein tyhmyys tuottaa pettymyksen.
Tyhmyys on … kylmää välinpitämätöntä käytöstä. - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Se inho tulee pettymyksestä.
Odotukset vs. kohtaamasi kokemus.
Olis kiva kuulla, mistä pettymys muodostui?
Itse tunnen pettymystä toisen huonosta käytöksestä.
Aika usein tyhmyys tuottaa pettymyksen.
Tyhmyys on … kylmää välinpitämätöntä käytöstä.Se millaisia ne naiset oikeasti ovat. Kyllä siinä kaikki mahdolliset kuvitelmat haihtuivat pois. Samalla kaikki tulevaisuudenkuvitelmat joihin ne naiset sisältyivät. Tyhmyys, kylmyys, välinpitämättömyys, itsekeskeisyys, ylimielisyys. Ja se että nainen on niin paljon parempi kuin mikään muu maan päällä, vaikka siitä profiilikuvasta näkee heti että ko. nainen on ru-ma ja liha-va, silti se on niin valtavan ylpeä itsestään ja uskoo olevansa jotain mahdottoman upeaa. Ei tee yhtään mieli katsella niiden kuvia siellä, vielä vähemmän keskustella enää kenenkään kanssa ikinä. Se koko homma on vaan ihan käsittämätön pettymys, ehkä suurin pettymys koko elämässäni.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Se millaisia ne naiset oikeasti ovat. Kyllä siinä kaikki mahdolliset kuvitelmat haihtuivat pois. Samalla kaikki tulevaisuudenkuvitelmat joihin ne naiset sisältyivät. Tyhmyys, kylmyys, välinpitämättömyys, itsekeskeisyys, ylimielisyys. Ja se että nainen on niin paljon parempi kuin mikään muu maan päällä, vaikka siitä profiilikuvasta näkee heti että ko. nainen on ru-ma ja liha-va, silti se on niin valtavan ylpeä itsestään ja uskoo olevansa jotain mahdottoman upeaa. Ei tee yhtään mieli katsella niiden kuvia siellä, vielä vähemmän keskustella enää kenenkään kanssa ikinä. Se koko homma on vaan ihan käsittämätön pettymys, ehkä suurin pettymys koko elämässäni.
Jotenkin se inhottaa tosi paljon että tuntuu kuin minun pitäisi jotenkin madella niiden naisten edessä, en edes tiedä mistä syystä. En tietysti ole korkeastikoulutettu tai kovatuloinen, mutta kun voisin sen naisten pistää poikki ja pinoon yhdessä sekunnissa, tai voisin sen peitota missä tahansa fyysisessä työssä mennen tullen, en vaan kertakaikkiaan näe mitään syytä miksi matelisin sen edessä tai imartelisin sitä millään tavoin.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Se millaisia ne naiset oikeasti ovat. Kyllä siinä kaikki mahdolliset kuvitelmat haihtuivat pois. Samalla kaikki tulevaisuudenkuvitelmat joihin ne naiset sisältyivät. Tyhmyys, kylmyys, välinpitämättömyys, itsekeskeisyys, ylimielisyys. Ja se että nainen on niin paljon parempi kuin mikään muu maan päällä, vaikka siitä profiilikuvasta näkee heti että ko. nainen on ru-ma ja liha-va, silti se on niin valtavan ylpeä itsestään ja uskoo olevansa jotain mahdottoman upeaa. Ei tee yhtään mieli katsella niiden kuvia siellä, vielä vähemmän keskustella enää kenenkään kanssa ikinä. Se koko homma on vaan ihan käsittämätön pettymys, ehkä suurin pettymys koko elämässäni.
Sun ei vissiin tarvinnut pelätä väkivaltaa? Henkeä ja terveyttä ei uhattu?
Raiskattu? Ryöstetty?
Unelmat ja odotukset liittyivät? Mihin?
Naismuottiin? Odotitko kohteliaisuutta, alistuvuutta, jatkoa?
Muistan tän nuoruusvuosilta, kun
poika tuli treffeille, se oli valmis samantien, tutustumatta.
Sillä oli oletus: nätti - mä otan tän.
Koin hänet tyhmäksi.
Tiedotusluenteisesti: siellä/ tuolla on naisissa kaikenlaisia.
Luonne, ikä, koko, asenne, kokemus, odotukset, kivat/ kamalat,
haisevia, tuoksuvia, puhuvia, ajattelevia.
Luulen että tässä ajassa naisista saa kasvaa ihmisiä, ja se tuottaa yllätyksiä.
Muistan treffit, paikalle tuli puolustuslajeissa …vahvistunut erittäin rauhallinen tyyppi. Ajattelin heti, että olen sille väärä. Pystyin kuvittelemaan millainen olisi sille sopivampi. Anonyymi00086 kirjoitti:
Olet odottanut liikaa koska toiminnasta siellä luodaan ihan liian ruusuisia mielikuvia.
Siellä syntyy hyvin helposti kuva itsekeskeisistä verta valmiina imemään olevista iilimadoista jotka heivaavat heti sivuun kun mehukkaampi kohde ilmaantuu. Lopulta tuntuu siltä kuin suurimmalla osalla siellä olisi aivojen tilalla pelkkää hattaraa ja ykkösharrastuksena pilvilinnojen rakentelu.
Spammiääliöt systeemin ovat pääasiassa romauttaneet, liian tyhmiä tajuamaan mitä tekevät.
Neuvon unohtamaan saadut mielikuvat sieltä ja keskittymään vain siihen mitä elävässä elämässä eteen kävelee, muutoin käy niin että ajan mittaan alat vihaamaan jokaista naispuolista vastaantulijaa...eikä sekään oikein ole- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Jotenkin se inhottaa tosi paljon että tuntuu kuin minun pitäisi jotenkin madella niiden naisten edessä, en edes tiedä mistä syystä. En tietysti ole korkeastikoulutettu tai kovatuloinen, mutta kun voisin sen naisten pistää poikki ja pinoon yhdessä sekunnissa, tai voisin sen peitota missä tahansa fyysisessä työssä mennen tullen, en vaan kertakaikkiaan näe mitään syytä miksi matelisin sen edessä tai imartelisin sitä millään tavoin.
Älä lähde matelulinjalle,
sulla ei ole mitään syytä alentaa itseäsi.
Tulot, koulutus - kokemuksia muiden joukossa.
Etkä ole yksin, myös jotkut naiset alentaa itsensä
puolison, parin rinnalla, jotta ne täyttäis oletetun ja ehkä
valitettavan paikan ”miehen maailmassa”.
Miten toi toimii? Yksilön tai parin kasvun kannalta?
Seiso selkä suorana ja kohtaa ihmisiä, anna ajan kulua.
Jos joku antaa sulle fiiliksen, että sun pitäis kutistua,
se ei ehkä ole sulle.
Havaitsen tätä samaa roolittamista edellen aikuisten suhteissa, töissä, opinnoissa ja
ns. ystävyyssuhteissa.
Sitten niistä kasvetaan ulos. Eri teille jatkuu etsivän ja kasvun tie. - Anonyymi00091UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Olet odottanut liikaa koska toiminnasta siellä luodaan ihan liian ruusuisia mielikuvia.
Siellä syntyy hyvin helposti kuva itsekeskeisistä verta valmiina imemään olevista iilimadoista jotka heivaavat heti sivuun kun mehukkaampi kohde ilmaantuu. Lopulta tuntuu siltä kuin suurimmalla osalla siellä olisi aivojen tilalla pelkkää hattaraa ja ykkösharrastuksena pilvilinnojen rakentelu.
Spammiääliöt systeemin ovat pääasiassa romauttaneet, liian tyhmiä tajuamaan mitä tekevät.
Neuvon unohtamaan saadut mielikuvat sieltä ja keskittymään vain siihen mitä elävässä elämässä eteen kävelee, muutoin käy niin että ajan mittaan alat vihaamaan jokaista naispuolista vastaantulijaa...eikä sekään oikein ole"muutoin käy niin että ajan mittaan alat vihaamaan jokaista naispuolista vastaantulijaa...eikä sekään oikein ole"
Tuo kävi jo. Kymmenen vuotta treffeissä riitti siihen. Viha ja inho on nyt ainoat tunteet mitä koen naisia kohtaan. - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
"muutoin käy niin että ajan mittaan alat vihaamaan jokaista naispuolista vastaantulijaa...eikä sekään oikein ole"
Tuo kävi jo. Kymmenen vuotta treffeissä riitti siihen. Viha ja inho on nyt ainoat tunteet mitä koen naisia kohtaan.10 v.?
Mieti näyttelijät menee koko uransa ajan
testistä toiseen. Se hylkäysten määrä.
Sama tilanne pätkätyöläisillä.
Noh,
onnistuneet tutustumiset ja kivat ihmissuhdekokemukset?
Mikä täyttää sun sydämen? Mistä saat kipinää? Mitä tykkäät tehdä?
Olethan sä muutakin kuin
epäonnistumisen tunnetta aiheuttaneet treffit. - Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
10 v.?
Noh,
Olethan sä muutakin kuin
epäonnistumisen tunnetta aiheuttaneet treffit."Mikä täyttää sun sydämen? Mistä saat kipinää? Mitä tykkäät tehdä?"
Viha on vastaus noihin kaikkiin. Se on hyvä tunne. - Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
10 v.?
Noh,
Olethan sä muutakin kuin
epäonnistumisen tunnetta aiheuttaneet treffit.Ei nyt kyse ole mistään hylkäyksistä, minä en edes olisi halunnut olla missään tekemisissä suurimman osan kanssa.
Kyse on siitä pettymyksestä ihmisiin, niihin naisiin. En vaan osannut arvata millaisia ne todellisuudessa ovat. Nyt tiedän tasan tarkkaan, eikä mitään epäselvää tai mitään kuvitelmia niistä enää ole, eikä tule. - Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
"Mikä täyttää sun sydämen? Mistä saat kipinää? Mitä tykkäät tehdä?"
Viha on vastaus noihin kaikkiin. Se on hyvä tunne.Sä hellit vihatunnetta
koska tunnet saavasi siitä jotain
tai se tuntuu ainoalta tutulta. - Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ei nyt kyse ole mistään hylkäyksistä, minä en edes olisi halunnut olla missään tekemisissä suurimman osan kanssa.
Kyse on siitä pettymyksestä ihmisiin, niihin naisiin. En vaan osannut arvata millaisia ne todellisuudessa ovat. Nyt tiedän tasan tarkkaan, eikä mitään epäselvää tai mitään kuvitelmia niistä enää ole, eikä tule.Miksi sä sitten menit uudelleen treffeille?
Omasta halusta vai kulissien vuoksi? - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Miksi sä sitten menit uudelleen treffeille?
Omasta halusta vai kulissien vuoksi?En mennyt. Keskustelu siellä treffeissä riitti, en halunnut niiden kanssa keskustella edes treffien ulkopuolella enää missään muussa välineessä.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ei nyt kyse ole mistään hylkäyksistä, minä en edes olisi halunnut olla missään tekemisissä suurimman osan kanssa.
Kyse on siitä pettymyksestä ihmisiin, niihin naisiin. En vaan osannut arvata millaisia ne todellisuudessa ovat. Nyt tiedän tasan tarkkaan, eikä mitään epäselvää tai mitään kuvitelmia niistä enää ole, eikä tule.Älä mene treffeille, jos se tuottaa koko
ajan pettymystä ja ikävän tunnetta.
Tee jotain muuta. - Anonyymi00102UUSI
Minäkin tässä ketjussa vähän ehkä demonisoin äppejä, vaikka on niiden kautta moni löytänyt ihan vakavan parisuhteen. Eikä itsellänikään ole mitään erityisen huonoja kokemuksia. Miehet, joiden kanssa olen äppien kautta jutellut, ovat olleet vähintään mukavia ja ne, jotka olen tapaillut, ovat edelleen olleet minulle mukavia ja herrasmiesmäisiä.
Omat "ongelmani" liittyvät vain siihen oikeanlaisten miesten löytämiseen kaikesta massasta. Se on väsyttävää ja hankalaa, usein melko pinnallisiin arvoihin pohjautuva eikä itselleni selvästikään kovin helppo tapa tavata miehiä. Mutta miehet edelleen ovat ihania 😄
Aletheias - Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Minäkin tässä ketjussa vähän ehkä demonisoin äppejä, vaikka on niiden kautta moni löytänyt ihan vakavan parisuhteen. Eikä itsellänikään ole mitään erityisen huonoja kokemuksia. Miehet, joiden kanssa olen äppien kautta jutellut, ovat olleet vähintään mukavia ja ne, jotka olen tapaillut, ovat edelleen olleet minulle mukavia ja herrasmiesmäisiä.
Omat "ongelmani" liittyvät vain siihen oikeanlaisten miesten löytämiseen kaikesta massasta. Se on väsyttävää ja hankalaa, usein melko pinnallisiin arvoihin pohjautuva eikä itselleni selvästikään kovin helppo tapa tavata miehiä. Mutta miehet edelleen ovat ihania 😄
AletheiasNo kokeile tehdä sinne profiili ja esiinnyt miehenä, tee se heti tänään. Huomenna jo tiedät hyvin itse millaista on keskustella naisten kanssa.
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Älä mene treffeille, jos se tuottaa koko
ajan pettymystä ja ikävän tunnetta.
Tee jotain muuta.SInulla nuo älynlahjat kyllä leikkaa niin terävästi ettei ole ihan tottakaan.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
SInulla nuo älynlahjat kyllä leikkaa niin terävästi ettei ole ihan tottakaan.
"älä iske päätäsi seinää vasten jos se tekee kipeää"
lao tzeh tsuh
- Anonyymi00092UUSI
yhdestä päivästä tehdään monta päivää joa nukkuu välillä, nukkuu ja herää monia kertoja päivässä.l
- Anonyymi00093UUSI
monta päivää kuin *Monticello.
- Anonyymi00101UUSI
Naiset on maailman nirsoimpia suomessa. Tavis naisille ei kelpaa juuri kukaan. Pitää olla piktä komea top 10 mies jotta kelpaa. Sen huomaa jos menee juttele naisille niin ei niitä kiinnosta eikä ne lähde treffeille.
- Anonyymi00105UUSI
Tunsitko riittämättömyyttä?
Miksi?
Eikö lohjennut?
- Anonyymi00103UUSI
kaikkialla asuu yksinäisiä nuoria naisia ....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494