Mutta sitten poistit ne. En tiedä oliko vain vahinko vai yrititkö ottaa yhteyttä, mutta toivottavasti sulla on kaikki hyvin kuitenkin.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Juu joskus showsetä, eli aapee tulevat toisiin ajatuksiin avautumistensa kanssa ja en puhu nyt romantiikasta tmv
- Anonyymi00002UUSI
Ja sinähän tulipallona ja päällepäsmärinä teet kaikkes, ettei ihmiset pääsis kontaktiin toistensa kanssa. Kuulemma.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja sinähän tulipallona ja päällepäsmärinä teet kaikkes, ettei ihmiset pääsis kontaktiin toistensa kanssa. Kuulemma.
Ei sulle kannattais mitään vastata, vaikka kuinka kuvittelet sen olevan joku nanosekunnin erävoitto milloin mihinkin liittyen
- Anonyymi00003UUSI
Nice try, try harder.
- Anonyymi00004UUSI
"Move a Little Closer". -sivu
- Anonyymi00006UUSI
This lontoo of yours is not convincing either, Pro. Sivusta you gonna need s lot of support to say it nicely, whack job
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
This lontoo of yours is not convincing either, Pro. Sivusta you gonna need s lot of support to say it nicely, whack job
En mä "harrasta" mitään Marian kauneuskirurgiaa enkä pistoshoitoja, kuten näköjään koko fendipiiris ihan simona.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä "harrasta" mitään Marian kauneuskirurgiaa enkä pistoshoitoja, kuten näköjään koko fendipiiris ihan simona.
No ei oo ees partylitekutsuja ollut koskaan😏
- Anonyymi00009UUSI
Yritin ottaa yhteyttä
Ja ei ole asiat hyvin
Mut sit masennuin ,ahdistuin ja lannistuin taas.
En enää tiedä onko yksikään viesti toivoa
Käytöstä juuri minulta.
Kaikki meni liian vaikeaksi ja sekavaksi
Sydämeensattuu ja sydän itkee..
En tiedä enää mitä uskoa !
Mutta sen tiedän että rakastin ja rakastuin
..
Naiselta miehelle- Anonyymi00010UUSI
Meinasit gubbe ulista tuota samaa per jokainen ketjusi vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812586Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422196Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391063- 35918
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154808Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6588- 21535
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512