Hörhiäiset 2026

Anonyymi-ap

Kohta on taas hörhiäiset. Pääsee taas juomaan kaljaa ja vaihtelemaan puhelinnumeroita

45

295

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja tiedoksi vaan kaikille. Töihin en mene, menin jo, selvitin asian ihan itse enkä täällä itkeny ja ei, ongelmani eivät ole isot.

• Anonyymi00002

Hyvä veto😄, ei tartte " mene töihin" olemattoman käydä kommentoimassa. Mahtaakohan yrittäjät laittaa viiviteltan pystyyn tänä vuonna, joku vuosi oli tuo teltta jostain syystä pois pelipaikalta

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvä veto😄, ei tartte " mene töihin" olemattoman käydä kommentoimassa. Mahtaakohan yrittäjät laittaa viiviteltan pystyyn tänä vuonna, joku vuosi oli tuo teltta jostain syystä pois pelipaikalta

Ja tiedoksi sama mitä edellinenkin jo laittoi, olen jo töissä ja olen selvittänyt myös asiaa jo itse, enkä nyt itke nytkään, eikä ongelmanikaan ole isoja

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja tiedoksi sama mitä edellinenkin jo laittoi, olen jo töissä ja olen selvittänyt myös asiaa jo itse, enkä nyt itke nytkään, eikä ongelmanikaan ole isoja

Mene laiska töihi

• Anonyymi00007

Mene töihi

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mene töihi

• Anonyymi00004

Kankoonpään laatujuhlat number one! Teinit ryyppää ja itkee varustetason rappusilla loppuillasta. Muutama pilottitakki juntti nyrkit pystyssä torilla jne...

Olen töissä, enkä itke.

• Anonyymi00009

Mene töihi

• Anonyymi00005

Mene sinä töihi

• Anonyymi00010

😄pakko sun päästä tänne sitten itkemään tuota samaa virttä, tais amis loppua niin on aikaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😄pakko sun päästä tänne sitten itkemään tuota samaa virttä, tais amis loppua niin on aikaa

Mene töihi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Mene töihin"poikaa ei huolittu amikseen moision jälkeen,pääsi kuulemma suoraan eläkkeelle,ja nyt se haaveilee päivästä toiseen hiekkalaatikolla maansiirto töistä...lapiomieheks ehkä joku kelpuuttais ruokapalkalla,tosin valvovan silmän alla,ettei telois itteensä sillä lapiolla.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

"Mene töihin"poikaa ei huolittu amikseen moision jälkeen,pääsi kuulemma suoraan eläkkeelle,ja nyt se haaveilee päivästä toiseen hiekkalaatikolla maansiirto töistä...lapiomieheks ehkä joku kelpuuttais ruokapalkalla,tosin valvovan silmän alla,ettei telois itteensä sillä lapiolla.

Mene sinä laiska töihi

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene töihi

Kesämoisio tältä päivältä ohi taas?

• Anonyymi00014

Huumdeiden myyntiin saisi puuttua poliisi. Kuuleman mukaan kauppa käy kovana hörhiäsissä

• Anonyymi00015

Mene töihi

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mene töihi

Kesämoisiosta päästy taas tältä päivältä?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kesämoisiosta päästy taas tältä päivältä?

Mene töihi

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mene töihi

Säki pääset dokaa, niin ei tarvi täälä itkeä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Säki pääset dokaa, niin ei tarvi täälä itkeä

Ei kerkee ku pitää olla töissä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Hiekkalooralla päristelemäs rekalla ympyrää

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hiekkalooralla päristelemäs rekalla ympyrää

Mene töihi

• Anonyymi00026

Olen jo

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Amatöörit on töissä selvinpäin

• Anonyymi00019

Pääsee dokaa

• Anonyymi00024

Voiko ton älykääpiön kommentointia rajoittaa ilmiantamalla?

• Anonyymi00027

Ei tunnu olevan sillä mitään vaikutusta, en tiedä onko 24:n valvoja nukkumassa vai onko tämä "työnarkkari" palkkalistoilla

• Anonyymi00028

Meneekö pikku vauvalla tunteisii🤣🤣

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Meneekö pikku vauvalla tunteisii🤣🤣

Hanki ääliö nainen ittelles...saat jotain muutaki tekemistä ku päivystää 24:sta...toisaalta ei tommosta elämäntapa pöljää kukaan jaksais kattella.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Hanki ääliö nainen ittelles...saat jotain muutaki tekemistä ku päivystää 24:sta...toisaalta ei tommosta elämäntapa pöljää kukaan jaksais kattella.

On mulla jo naine ja lapsia, saa ottaa mallia.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyllä oot tainnu unen nähdä tai sitte nainen on ihan tyhjäpää jos on tuollaisen jalkojensa väliin päästäny

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä oot tainnu unen nähdä tai sitte nainen on ihan tyhjäpää jos on tuollaisen jalkojensa väliin päästäny

En mä sitä kerro ku tänne kirjottelen

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mutta töitä ei. Vedät kotona huumeita ja pelailet tietokoneella kaiket päivät eikö niin? Ainut ystäväsi on joku lemmikki kissa tai koira mitä kutsut lapseksesi

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mutta töitä ei. Vedät kotona huumeita ja pelailet tietokoneella kaiket päivät eikö niin? Ainut ystäväsi on joku lemmikki kissa tai koira mitä kutsut lapseksesi

Saa tulla kattoon

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aikuinen mies ja kirjoittelet typeryyksiä salaa perheeltäs tänne, häpeä ny vähä ja lopeta tuollainen urpoilu, leiki vaikka lastes kans tai viihdytä emäntääs

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tästä huomaa,että peli on menetetty.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Aikuinen mies ja kirjoittelet typeryyksiä salaa perheeltäs tänne, häpeä ny vähä ja lopeta tuollainen urpoilu, leiki vaikka lastes kans tai viihdytä emäntääs

Ei kerkiä ku pitää töis olla 247

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei kerkiä ku pitää töis olla 247

Eikö hävetä yhtään?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Eikö hävetä yhtään?

Etkö ymmärrä huumoria

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Etkö ymmärrä huumoria

Siis mitä huumoria, heinähatun horinoita ja jatkuvaa jankkausta töihin menosta, kasva jo aikuiseksi ja jätä nuo jutut teineille

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Siis mitä huumoria, heinähatun horinoita ja jatkuvaa jankkausta töihin menosta, kasva jo aikuiseksi ja jätä nuo jutut teineille

Eiköhän täällä muutki aikuset vikise pikku asioista

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Eiköhän täällä muutki aikuset vikise pikku asioista

Sulla ei vaan oo edes mitään asiaa, jankutat vaan samaa mene töihi juttuas, jos löytyisi joskus edes joku mielipide tai uus näkökulma johonkin asiaan josta sitten viriäisi uutta keskustelua

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sulla ei vaan oo edes mitään asiaa, jankutat vaan samaa mene töihi juttuas, jos löytyisi joskus edes joku mielipide tai uus näkökulma johonkin asiaan josta sitten viriäisi uutta keskustelua

Kyllä niitä löytyy

• Anonyymi00044
      UUSI

Mä meen ite kuunteleen pienen yösoiton ja sitte varustetason taakse juomaan pussikalajaa

• Anonyymi00047
      UUSI

Sahtia kun saisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1273
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1047
    3. 64
      867
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      71
      847
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      705
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      629
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    9. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      563
    Aihe