Kohta on taas hörhiäiset. Pääsee taas juomaan kaljaa ja vaihtelemaan puhelinnumeroita
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Ja tiedoksi vaan kaikille. Töihin en mene, menin jo, selvitin asian ihan itse enkä täällä itkeny ja ei, ongelmani eivät ole isot.
- Anonyymi00002
Hyvä veto😄, ei tartte " mene töihin" olemattoman käydä kommentoimassa. Mahtaakohan yrittäjät laittaa viiviteltan pystyyn tänä vuonna, joku vuosi oli tuo teltta jostain syystä pois pelipaikalta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä veto😄, ei tartte " mene töihin" olemattoman käydä kommentoimassa. Mahtaakohan yrittäjät laittaa viiviteltan pystyyn tänä vuonna, joku vuosi oli tuo teltta jostain syystä pois pelipaikalta
Ja tiedoksi sama mitä edellinenkin jo laittoi, olen jo töissä ja olen selvittänyt myös asiaa jo itse, enkä nyt itke nytkään, eikä ongelmanikaan ole isoja
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja tiedoksi sama mitä edellinenkin jo laittoi, olen jo töissä ja olen selvittänyt myös asiaa jo itse, enkä nyt itke nytkään, eikä ongelmanikaan ole isoja
Mene laiska töihi
- Anonyymi00007
Mene töihi
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mene töihi
- Anonyymi00004
Kankoonpään laatujuhlat number one! Teinit ryyppää ja itkee varustetason rappusilla loppuillasta. Muutama pilottitakki juntti nyrkit pystyssä torilla jne...
Olen töissä, enkä itke.- Anonyymi00009
Mene töihi
- Anonyymi00005
Mene sinä töihi
- Anonyymi00010
😄pakko sun päästä tänne sitten itkemään tuota samaa virttä, tais amis loppua niin on aikaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
😄pakko sun päästä tänne sitten itkemään tuota samaa virttä, tais amis loppua niin on aikaa
Mene töihi
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Mene töihin"poikaa ei huolittu amikseen moision jälkeen,pääsi kuulemma suoraan eläkkeelle,ja nyt se haaveilee päivästä toiseen hiekkalaatikolla maansiirto töistä...lapiomieheks ehkä joku kelpuuttais ruokapalkalla,tosin valvovan silmän alla,ettei telois itteensä sillä lapiolla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Mene töihin"poikaa ei huolittu amikseen moision jälkeen,pääsi kuulemma suoraan eläkkeelle,ja nyt se haaveilee päivästä toiseen hiekkalaatikolla maansiirto töistä...lapiomieheks ehkä joku kelpuuttais ruokapalkalla,tosin valvovan silmän alla,ettei telois itteensä sillä lapiolla.
Mene sinä laiska töihi
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mene töihi
Kesämoisio tältä päivältä ohi taas?
- Anonyymi00014
Huumdeiden myyntiin saisi puuttua poliisi. Kuuleman mukaan kauppa käy kovana hörhiäsissä
- Anonyymi00015
Mene töihi
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mene töihi
Kesämoisiosta päästy taas tältä päivältä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kesämoisiosta päästy taas tältä päivältä?
Mene töihi
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene töihi
Säki pääset dokaa, niin ei tarvi täälä itkeä
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Säki pääset dokaa, niin ei tarvi täälä itkeä
Ei kerkee ku pitää olla töissä
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hiekkalooralla päristelemäs rekalla ympyrää
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hiekkalooralla päristelemäs rekalla ympyrää
Mene töihi
- Anonyymi00026
Olen jo
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Amatöörit on töissä selvinpäin
- Anonyymi00019
Pääsee dokaa
- Anonyymi00024
Voiko ton älykääpiön kommentointia rajoittaa ilmiantamalla?
- Anonyymi00027
Ei tunnu olevan sillä mitään vaikutusta, en tiedä onko 24:n valvoja nukkumassa vai onko tämä "työnarkkari" palkkalistoilla
- Anonyymi00028
Meneekö pikku vauvalla tunteisii🤣🤣
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Meneekö pikku vauvalla tunteisii🤣🤣
Hanki ääliö nainen ittelles...saat jotain muutaki tekemistä ku päivystää 24:sta...toisaalta ei tommosta elämäntapa pöljää kukaan jaksais kattella.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hanki ääliö nainen ittelles...saat jotain muutaki tekemistä ku päivystää 24:sta...toisaalta ei tommosta elämäntapa pöljää kukaan jaksais kattella.
On mulla jo naine ja lapsia, saa ottaa mallia.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä oot tainnu unen nähdä tai sitte nainen on ihan tyhjäpää jos on tuollaisen jalkojensa väliin päästäny
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä oot tainnu unen nähdä tai sitte nainen on ihan tyhjäpää jos on tuollaisen jalkojensa väliin päästäny
En mä sitä kerro ku tänne kirjottelen
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mutta töitä ei. Vedät kotona huumeita ja pelailet tietokoneella kaiket päivät eikö niin? Ainut ystäväsi on joku lemmikki kissa tai koira mitä kutsut lapseksesi
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mutta töitä ei. Vedät kotona huumeita ja pelailet tietokoneella kaiket päivät eikö niin? Ainut ystäväsi on joku lemmikki kissa tai koira mitä kutsut lapseksesi
Saa tulla kattoon
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aikuinen mies ja kirjoittelet typeryyksiä salaa perheeltäs tänne, häpeä ny vähä ja lopeta tuollainen urpoilu, leiki vaikka lastes kans tai viihdytä emäntääs
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tästä huomaa,että peli on menetetty.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aikuinen mies ja kirjoittelet typeryyksiä salaa perheeltäs tänne, häpeä ny vähä ja lopeta tuollainen urpoilu, leiki vaikka lastes kans tai viihdytä emäntääs
Ei kerkiä ku pitää töis olla 247
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kerkiä ku pitää töis olla 247
Eikö hävetä yhtään?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eikö hävetä yhtään?
Etkö ymmärrä huumoria
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Etkö ymmärrä huumoria
Siis mitä huumoria, heinähatun horinoita ja jatkuvaa jankkausta töihin menosta, kasva jo aikuiseksi ja jätä nuo jutut teineille
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Siis mitä huumoria, heinähatun horinoita ja jatkuvaa jankkausta töihin menosta, kasva jo aikuiseksi ja jätä nuo jutut teineille
Eiköhän täällä muutki aikuset vikise pikku asioista
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eiköhän täällä muutki aikuset vikise pikku asioista
Sulla ei vaan oo edes mitään asiaa, jankutat vaan samaa mene töihi juttuas, jos löytyisi joskus edes joku mielipide tai uus näkökulma johonkin asiaan josta sitten viriäisi uutta keskustelua
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sulla ei vaan oo edes mitään asiaa, jankutat vaan samaa mene töihi juttuas, jos löytyisi joskus edes joku mielipide tai uus näkökulma johonkin asiaan josta sitten viriäisi uutta keskustelua
Kyllä niitä löytyy
- Anonyymi00044UUSI
Mä meen ite kuunteleen pienen yösoiton ja sitte varustetason taakse juomaan pussikalajaa
- Anonyymi00047UUSI
Sahtia kun saisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3011273Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301047- 64867
- 71847
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html420705- 47629
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen72598- 38582
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M77574Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl450563