Itsetunnon kohentamiseen on lääke. tässä tulee resepti

Anonyymi-ap

Ihmisen itsetunto kasvaa ja kehittyy kun ihminen irroitautuu laumasta ja alkaa kuunnella itseään. myöntää ensin omat virheensä ja väärät tekonsa. Korjaa ne toimintavatavat ja lopettaa itsensä vertailun toisiin.

Opettelee iloitsemaan muiden onnistumisista, auttaa läheisiään nousemaan ylemmäs, toimii moraalisesti korkeatasoisella tavalla ja ajattelee asiosta isommassa perspektiivissä kuin vain omaa napaa.

Kun korjaa nuo asiat ja huomaa että itsekunnioitus lisääntyy kun toimii oikein eli ei esim puhu muista pahaa tai levitä muiden asiota, voi itsearvostus kasvaa,

Muiden asiosta juoruilu, kateus tai toisten alistaminen vie ihmisen itsearvostuksen rippeetkin.

Pitää opetella tuntemaan itsensä niin oppii kunnioittamaan muitakin.

14

93

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihmisen itsetunto kasvaa ja kehittyy kun ihminen alkaa panna paljaalla! ☝️😎

• Anonyymi00002

Pohjoiskarjalassa ja Savossa on Janten laki sosiaalisena koodistona. Se tuhoaa itsetunnon ja määrittelee tärkeilyksi kaikki asiat jotka ilmentäisi tervettä ja toivottavaa itsetuntoa. Kytätään toisia ihmisiä ja vertaillaan itseä aina muihin.

Koetaan että jos toisella on onnea ja onnistumisia, se olisi itseltä pois. Ajatus on typerä ja järjetön. maakunnassa on itsetunto-ongelma melkein kaikilla ja vaikea sellainen. kateus kertoo siitä.

• Anonyymi00015

Olen pannut kateellista jantea paljaalla! ☝️😀

• Anonyymi00003

Nosto

• Anonyymi00005

Pohjoiskarjalassa kun ei ole tippaakaan useimmilla itsetuntoa niin he eivät halua katsella niitä joilla on aitoutta, menestystä, lahjajjuutta ja jotka elävät vapaina. Siksi he haluaa repiä alas muutkin samaan tyhjyyteensä jonka ovat itse valinneet. Onneksi yhä useampi valitsee vapauden ja ei suostu alistumaan

• Anonyymi00006

Onneksi yhä useampi valitsee vapauden ja panee paljaalla! ☝️😀

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onneksi yhä useampi valitsee vapauden ja panee paljaalla! ☝️😀

Tii tii

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tii tii

Olen pannut Tii tiitä paljaalla! ☝️😎

• Anonyymi00009

Minäpä tunnen huippu itsetunnon omaavan vanhan ukon joka on polttanut omat, ja varsinkin toisten rahat omiin "bisneksiin". Ajelee vanhalla voortilla ja sekään ei ole omissa nimissä🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi00010

Nauruemojien määrästä syntyy vaikutelma että tunnet vahingoniloa ihmisille. Eikö se ole raskas tapa elää?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nauruemojien määrästä syntyy vaikutelma että tunnet vahingoniloa ihmisille. Eikö se ole raskas tapa elää?

Paljaalla paneminen ei ole ollenkaan raskas tapa elää!☝️😀

• Anonyymi00013

Jos irtautuu laumoista niin tuleeko sitä sitten enää puhuttua kenenkään kanssa?

• Anonyymi00014

Kerran kun lyöt oikein voimalla vasaralla peukaloosi niin kyllä itsetuntosi kohoaa 🤠

• Anonyymi00016

Kannattaa varoa ettei lyö vasaralla paljaaseen, tulee muuten paljaalla panemisesta kivuliasta! ☝️🤓

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe