🤔🦡🫓 Ei tarvitse yksin puhrlla. Luulin ensin et naapurilla on uusi kissa mut tänään näin tarkemmin, että se on supikoira. Söpö. Heitin sille sämpylän kun tulin kaupasta. Ikkunasta seurasin kun se jäysti sitä.
Mieluummin sitä keskustelisi kaipauksen kanssa. Supikoira on aika hiljainen. Öitä!
Mulla on pihalla nyt lemmikki
11
77
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ihme, että ei kipittänyt karkuun. On kuitenkin aika arka otus.
- Anonyymi00002
Kannattaa pysyä kaukana supikoirasta, koska se levittää raivotautia johon voi kuolla!
Hiljalleen köntysteli jalassaunan alle. Mietin onko se vanha tai sairas kun kulku oli niin hidasta. Siksi heitin sille sämpylän. Se tuli syömään sitä vasta kun tulin sisään. Katselin sen touhua ikkunasta.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kannattaa pysyä kaukana supikoirasta, koska se levittää raivotautia johon voi kuolla!
Se mieluummin pysyy minusta erossa.
- Anonyymi00003
Tunnistaa luotettavan pelkästä tuoksusta
- Anonyymi00004
Kuvittelee käyttävänsä vaan useemman tarvii lapasiin
- Anonyymi00005
Mihinkö no siihen jottei ois pitäny ollakkaan
- Anonyymi00006
Supikoirakaan ei täysin ymmärrä kelle avautuu elukat on elukoita 😀 😍
- Anonyymi00007
🐩
- Anonyymi00008
Ihanko osaisit jopa keskustella eipä ole moisia naisia montaa sattunu kohdille
- Anonyymi00009
🤔💩🤡 packa.ajatus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE150435- 22422