On kiva ihailla, koska olet mahtava persoona ja oikea iloinen energia pakkaus.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Pitää paikkansa ja olen samaa mieltä tästä asiasta.
- Anonyymi00002
Ennen kaikkea empaattinen nainen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ennen kaikkea empaattinen nainen.
Suloinen sinisilmäinen nainen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suloinen sinisilmäinen nainen.
Empaattinen ja herkkä nainen ja vielä hyvän näköinenkin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Empaattinen ja herkkä nainen ja vielä hyvän näköinenkin.
Arvostan!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Arvostan!
Jos Martina osallistuu syyskuussa kissatapöeluun, jo osallistumisesta kuulema saisi isot rahat.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos Martina osallistuu syyskuussa kissatapöeluun, jo osallistumisesta kuulema saisi isot rahat.
Hyi mitä tekee rahapulassa. Olis hakeutunut rehelliseen työhön. Ai niin eihän se osaa mitään. Paha paikka
- Anonyymi00007
Martina nolaa itsensä lopullisesti osallistumalla kehätappeluun. Jokainen voi tarkistaa minkälaiset tyypit on osallistuneet. Martinan hartaudella rakentama kulissi hienosta ladystä rysähtää lopullisesti alas. Räkäisessä nyrkjkeilyillassa, kännisten äijien edessä kehään. Voiko alemmaksi vajota
- Anonyymi00009
Saa hyvät rahat ja jos vain edes osallistuu kisaan. Annetaan toisen vaan osallistua, jos hän itse sitä haluaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Saa hyvät rahat ja jos vain edes osallistuu kisaan. Annetaan toisen vaan osallistua, jos hän itse sitä haluaa.
Saa osallistua, mutta nolo homma. Alamäkeä
- Anonyymi00021
Tankotanssijanakin ois arvostetumpi 🤭
- Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taas semmosta marttiinan tyylistä lyhyen tähtäimen suunnitelmaa. Miettis nyt ihmeessä jotain vakaata ja kestävää tulonlähdettä. Alkaa olee pellehyppytasoa toi sen elannon hankinta.
- Anonyymi00012
Suloista kaunista veronmaksajaa Jumala rakastaa.
- Anonyymi00013
Jumala rakastaa meitä kaikkia. Ainakin ketkä teemme töitä elääksemme.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jumala rakastaa meitä kaikkia. Ainakin ketkä teemme töitä elääksemme.
Ootte te näennäisuskovaiset läpinäkyviä. Teidän jumalan rakkaus on riippuvainen siitä onko töissä ja maksaako veroja. Olen aina ajatellutkin, että uskovaiset eivät ole oikeasti hyviä ihmisiä. Kiitos vahvistuksesta
- Anonyymi00015
Juuri näin. Toivottavasti tuleva häkkitappelu sujuu hyvin.
😆😆- Anonyymi00016
Kannusetaan ja rukoillaan Martinan puolesta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kannusetaan ja rukoillaan Martinan puolesta.
Kannusetaan? Juo sinä vain.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kannusetaan? Juo sinä vain.
On nyt salilla nyrkkeilemässä 🥊🥊.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Harjoitteleeko tulevaa kissatappelua varten nyrkkeilysalilla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Harjoitteleeko tulevaa kissatappelua varten nyrkkeilysalilla?
Myötähäpeä. Alas vajoaa hyvinvointivalmentaja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Martina 44v leikkikehässään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Myötähäpeä. Alas vajoaa hyvinvointivalmentaja.
Nyt tulleet kuulema hyvin suosituksi, kaikki nää kamppailu ottelut. Katsomot on jo etu käteen varattu täyteen. Seiskalehden uutisista lueskelin äsken. Miten voi vajota alas, jos harrastaa erilaisia urheiluun liittyviä kilpailuja?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt tulleet kuulema hyvin suosituksi, kaikki nää kamppailu ottelut. Katsomot on jo etu käteen varattu täyteen. Seiskalehden uutisista lueskelin äsken. Miten voi vajota alas, jos harrastaa erilaisia urheiluun liittyviä kilpailuja?
Känniset äijät möykkäämässä katsomossa. Tason näkee kisaajista, Karalahti yms. Onko toi varsinaisesti urheilukilpailu vai onnettomien raakkien rahakeruuyritys. Martina vajoaa koko ajan alemmas.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Känniset äijät möykkäämässä katsomossa. Tason näkee kisaajista, Karalahti yms. Onko toi varsinaisesti urheilukilpailu vai onnettomien raakkien rahakeruuyritys. Martina vajoaa koko ajan alemmas.
Ne ovat miesten mittelöissä ainoastaan. Naisten ovat aivan ehdottomasti eri luokkaa katsomon porukat.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ne ovat miesten mittelöissä ainoastaan. Naisten ovat aivan ehdottomasti eri luokkaa katsomon porukat.
Ei noissa katsomoissa ole kuin vähän naisia. Äijät ne naistenkin ottelut katsoo. Ihan sama yleisö. Et tiedä, älä selitä
- Anonyymi00022
Kyllä saa täyteaineet kyytiä👊
- Anonyymi00025
Nannaa ehdotettu taistoon Martinan kanssa. Ei ole vielä pyytäneet kukaan, Nanna kertoo itse asiasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nannaa ehdotettu taistoon Martinan kanssa. Ei ole vielä pyytäneet kukaan, Nanna kertoo itse asiasta.
Nanna kertoo, että häntä on ehdotettu, mutta ei ole pyydetty 🤣 on taas sekoboltsitekstiä
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nanna kertoo, että häntä on ehdotettu, mutta ei ole pyydetty 🤣 on taas sekoboltsitekstiä
Sinne vaan painii eukot ja rahan tuloa ei voi estää sen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinne vaan painii eukot ja rahan tuloa ei voi estää sen.
Naisilla pitäis olla strinkit, jotta saisi katsojia.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Naisilla pitäis olla strinkit, jotta saisi katsojia.
Miehillä miniboksrerit.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miehillä miniboksrerit.
Speedot! Terveisin mummi
- Anonyymi00034
Konkurssi tehneen luuuuuuserin kulissit kaatuu...Hahah! Karma kostaa Martille, kohta ne muutkin firmat on konkurssissa hahah!
- Anonyymi00036
Liekö se muslimi kaverina joka on nussinu lampaita ennen sinua?
Kannattaa käydä tohtorilla jos värkki märkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470