Ihanaa. Unohditko minut kokonaan
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Miten on
- Anonyymi00002
Kyl oi kyllä . En ajatellut sua sen 20 minuutin aikana kertaakaan.
- Anonyymi00003
Mikä kesti 20min
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä kesti 20min
Täytyy kyllä nyt sivusta sanoa, että jos et ymmärrä niin et kyllä ole mikään penaalin terävin kynä. Oisko tarkoitettu aktia ja nyt en tarkoita pankkia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täytyy kyllä nyt sivusta sanoa, että jos et ymmärrä niin et kyllä ole mikään penaalin terävin kynä. Oisko tarkoitettu aktia ja nyt en tarkoita pankkia.
Luuletko etten tajunnut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luuletko etten tajunnut.
Tottakai sä kysyit asiaa eli paljastit oman tyhmyytesi
- Anonyymi00004
En ole nähnyt. Toivotko että odotan?
- Anonyymi00005
Si ei kun otat uusiksi jos kerran oli niin ihanaa mitä siitä täällä hekumoit vai eikö ollukkaan tarpeeksi hyvä
- Anonyymi00010
Älä nyt ole kateellinen ja mustasukkainen. Hanki itsellesi joku nainen jonka kanssa voit peuhata lakanoissa.
- Anonyymi00007
en voi olla pitkäkyntisen akan kaa edes ittellä ei ole niitä ymmärrät varmaan miks tää on ku peli mitä ohjaam
- Anonyymi00008
eti joku muu ittees lämppäämään
- Anonyymi00012
En ajatellut sinua. Se on tervettä ihastua, ja elää oikeaa elämää. Sitä en tiedä tuleeko jutusta mitään, Mutta tiedän ainakin että ihastuminen on mahdollista. En halua ajatella häntä laastarina, tai olenko semmoinen itse? Mutta tervehdyttävä suhteen tyylinen.
- Anonyymi00014
Pakkohan sitä ns. omaa aikaa ei ole ottaa, jos sekin on valmiiksi jo ihan per*eestä :)
- Anonyymi00015
Miksi kiukuttelet jollekin noin?
Jos et itse kuin palstalla juttele niin miksi se joku ei saisi olla muiden kanssa? - Anonyymi00016
En unohtanut. Jos sulla on hauskaa, ei se tarkoita, että minä unohtaisin sinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470