Miehelle joka ei halua mitään...
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
yötÄ
- Anonyymi00002
Miksi vielä toivottelen?
- Anonyymi00004
Toivottavasti näet painajaisia!
- Anonyymi00003
hyvää yötä vaikka ei tunneta
- Anonyymi00005
Mä olen mies, mä olen mies. Jollei koskaan tapahdu mitään!
- Anonyymi00012
Ja jonka ympäriltä tuolit viedään?
- Anonyymi00006
Mitä sulle ap toi mitään olis minimissään?
- Anonyymi00009
Tutustutaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tutustutaan!
En halua tutustua sinuun, jos olet minua paljon nuorempi! Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En halua tutustua sinuun, jos olet minua paljon nuorempi! Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi!
Yritä sinäkin päästä irti pakkomielteestä, että joku nuori olisi sinusta kiinnostunut. Oikeesti, missä ihme pilkeriharhoissa elät päivästä toiseen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yritä sinäkin päästä irti pakkomielteestä, että joku nuori olisi sinusta kiinnostunut. Oikeesti, missä ihme pilkeriharhoissa elät päivästä toiseen.
Mitä enemmän ikäeroa = sitä enemmän suvaitsevaisuus ja rakkaus loppuu näköjään sitten.-sivu
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin niin palstaäijää kurailisilla WT-jutuilla pommittava pontso hän nainen jolle pää pehmeänä mielestäs puhelet ei oo mittään eikä häntä halua kekkään jne. T naiselta jaksamiset
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin niin palstaäijää kurailisilla WT-jutuilla pommittava pontso hän nainen jolle pää pehmeänä mielestäs puhelet ei oo mittään eikä häntä halua kekkään jne. T naiselta jaksamiset
PS itte taidat ottaa riislinkin kylkeen tarvittavia kun usein otat aiheen esiin
- Anonyymi00007
Nooh, sivusta vaan muistutan vanhasta totuudesta, että halut ne on hiirelläkin, niin jos miehelläkin jotain, piilossa, tietäänekö itsekään mitä haluaa tai haluaako kuitenkin jotain?
- Anonyymi00010
Kiitos samoin
- Anonyymi00011
Hyvää yötä...
- Anonyymi00013
hah, hah tietäisipä Hän nainen vaan mitä haluaisin...
- Anonyymi00015
mutta jäisit sitä ilman..
- Anonyymi00021
Kerro ihmeessä
- Anonyymi00017
Hyvää yötä aloittajalle joka ei koskaan kerro esim. etunimensä alkukirjainta.
- Anonyymi00031
Kyllä aapeeäijä vaihtelee sitä nimikirjainta suht usein teletapit🥱
- Anonyymi00018
Haluan sinut.
- Anonyymi00019
Sitä on kai tässä jo etääntymässä odotuksista, tunteista ja erehtyväisistä asioista. Erehtyväisistä olennoista, selventääkseni asiaa. Öitä.
- Anonyymi00020
Ei hirveästi selventänyt kyllä..
- Anonyymi00022
Miksi tahdot etääntyä jos toinen sua rakastaa ja sinulla tunteita myös? Öitä ❤️❤️❤️
- Anonyymi00027
En usko erehdyksiin, etenkään jos ne toistuu ja vielä jos ne koskee muita ihmisiä.
Sivusta - Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei hirveästi selventänyt kyllä..
Meinasitko että joku kaunis päivä näin käy kunhan syynäät apäijän monologeja tarpeeksi?😬
- Anonyymi00023
Haluan kyllä paljonkin vaikka vuosia sitten viestissäni sanoin muuta. Siinä tilanteessa se vaan tuli muotoiltua niin, kun kierrokset oli korkealla. Ymmärrät kyllä.
- Anonyymi00024
ei tietenkään kukaan halua tuntemattoman kanssa yhtään mitään, eikö mene perille yksinkertainen asia häh?
- Anonyymi00025
Ei 💜
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 41555
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459