Hyvää yötä!

Anonyymi-ap

Miehelle joka ei halua mitään...

30

289

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

yötÄ

• Anonyymi00002

Miksi vielä toivottelen?

• Anonyymi00004

Toivottavasti näet painajaisia!

• Anonyymi00003

hyvää yötä vaikka ei tunneta

• Anonyymi00005

Mä olen mies, mä olen mies. Jollei koskaan tapahdu mitään!

• Anonyymi00012

Ja jonka ympäriltä tuolit viedään?

• Anonyymi00006

Mitä sulle ap toi mitään olis minimissään?

• Anonyymi00009

Tutustutaan!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tutustutaan!

En halua tutustua sinuun, jos olet minua paljon nuorempi! Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En halua tutustua sinuun, jos olet minua paljon nuorempi! Yritä päästä eroon pakkomielteestäsi!

Yritä sinäkin päästä irti pakkomielteestä, että joku nuori olisi sinusta kiinnostunut. Oikeesti, missä ihme pilkeriharhoissa elät päivästä toiseen.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yritä sinäkin päästä irti pakkomielteestä, että joku nuori olisi sinusta kiinnostunut. Oikeesti, missä ihme pilkeriharhoissa elät päivästä toiseen.

Mitä enemmän ikäeroa = sitä enemmän suvaitsevaisuus ja rakkaus loppuu näköjään sitten.-sivu

• Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin niin palstaäijää kurailisilla WT-jutuilla pommittava pontso hän nainen jolle pää pehmeänä mielestäs puhelet ei oo mittään eikä häntä halua kekkään jne. T naiselta jaksamiset

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin niin palstaäijää kurailisilla WT-jutuilla pommittava pontso hän nainen jolle pää pehmeänä mielestäs puhelet ei oo mittään eikä häntä halua kekkään jne. T naiselta jaksamiset

PS itte taidat ottaa riislinkin kylkeen tarvittavia kun usein otat aiheen esiin

• Anonyymi00007

Nooh, sivusta vaan muistutan vanhasta totuudesta, että halut ne on hiirelläkin, niin jos miehelläkin jotain, piilossa, tietäänekö itsekään mitä haluaa tai haluaako kuitenkin jotain?

• Anonyymi00010

Kiitos samoin

• Anonyymi00011

Hyvää yötä...

• Anonyymi00013

hah, hah tietäisipä Hän nainen vaan mitä haluaisin...

• Anonyymi00015

mutta jäisit sitä ilman..

• Anonyymi00021

Kerro ihmeessä

• Anonyymi00017

Hyvää yötä aloittajalle joka ei koskaan kerro esim. etunimensä alkukirjainta.

• Anonyymi00031

Kyllä aapeeäijä vaihtelee sitä nimikirjainta suht usein teletapit🥱

• Anonyymi00018

Haluan sinut.

• Anonyymi00019

Sitä on kai tässä jo etääntymässä odotuksista, tunteista ja erehtyväisistä asioista. Erehtyväisistä olennoista, selventääkseni asiaa. Öitä.

• Anonyymi00020

Ei hirveästi selventänyt kyllä..

• Anonyymi00022

Miksi tahdot etääntyä jos toinen sua rakastaa ja sinulla tunteita myös? Öitä ❤️❤️❤️

• Anonyymi00027

En usko erehdyksiin, etenkään jos ne toistuu ja vielä jos ne koskee muita ihmisiä.
        Sivusta

• Anonyymi00032
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei hirveästi selventänyt kyllä..

Meinasitko että joku kaunis päivä näin käy kunhan syynäät apäijän monologeja tarpeeksi?😬

• Anonyymi00023

Haluan kyllä paljonkin vaikka vuosia sitten viestissäni sanoin muuta. Siinä tilanteessa se vaan tuli muotoiltua niin, kun kierrokset oli korkealla. Ymmärrät kyllä.

• Anonyymi00024

ei tietenkään kukaan halua tuntemattoman kanssa yhtään mitään, eikö mene perille yksinkertainen asia häh?

• Anonyymi00025

Ei 💜

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      666
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      41
      555
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe