Harmittaako sua mies vielä

Anonyymi-ap

Että meni mönkään.? Niin pitkään...

59

351

Vastaukset 59

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mua ei harmita mikään muu kuin edelleen miehen jatkuva kannoillani olo, lapsellinen naiselta

• Anonyymi00002
      UUSI

Lapsellinen mies

• Anonyymi00004
      UUSI

Sinähän se junnaat paikallasi. Minä menen vauhdilla eteenpäin.

• Anonyymi00005
        UUSI

Siltä näyttää 🤭
        Sivusta

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siltä näyttää 🤭
        Sivusta

Ihan oikeasti ja se taitaa harmittaa sinua melkoisesti. Tosin en voi ymmärtää miksi, joku mies yrittää vetää tuntemattomia ihmisiä alaspäin. Et sinä sellaisella tyylillä voi mitään voittaa ikinä tässä maailmassa, itseäsi kiusaat.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihan oikeasti ja se taitaa harmittaa sinua melkoisesti. Tosin en voi ymmärtää miksi, joku mies yrittää vetää tuntemattomia ihmisiä alaspäin. Et sinä sellaisella tyylillä voi mitään voittaa ikinä tässä maailmassa, itseäsi kiusaat.

Olen nainen 🤭

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen nainen 🤭

Oletpa mies tai nainen, mutta jos olet yrittänyt saada minun elämässäni aikaan huonoja asioita, se ei joka tapauksessa ole suotavaa. Olen nimittäin ensimmäistä kertaa törmännyt elämässäni sellaiseen ilmiöön, että joku pitää minua ”vihollisena” vaikka en edes tunne häntä, ei olla tutustuttu, emmekä tiedä toisistamme ja ennenkaikkea, ei pitäisi olla pienintäkään syytä vihan tai pahan tekoon.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oletpa mies tai nainen, mutta jos olet yrittänyt saada minun elämässäni aikaan huonoja asioita, se ei joka tapauksessa ole suotavaa. Olen nimittäin ensimmäistä kertaa törmännyt elämässäni sellaiseen ilmiöön, että joku pitää minua ”vihollisena” vaikka en edes tunne häntä, ei olla tutustuttu, emmekä tiedä toisistamme ja ennenkaikkea, ei pitäisi olla pienintäkään syytä vihan tai pahan tekoon.

Käy rauhassa vaan nukkumaan. Hyvää yötä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Käy rauhassa vaan nukkumaan. Hyvää yötä.

Kiitos, käyn 4 tunnin päästä. Mutta vastaus: Asiat olisivat voineet mennä paljon paremminkin jo paljon aikaisemmin. Kuitenkin, aina kun ajattelee mennyttä aikaa, se olisi voinut mennä paremminkin, mutta huonolla tuurilla huonomminkin. Siksipä ei kannata olla katkera menneisyydelle, se on jo mennyttä vaan keskittyä positiivisesti nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. Hyvää yötä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Jälkeen jääneet ällöttävät jutut. Sulla voisikin olla mies parempaa tuuria naisten suhteen, jos oikeasti ymmärrätäisit mitä naiset haluaa.

• Anonyymi00013
        UUSI

Naiset haluaa yleensä tasapainoisen, turvallisen, kunnioittavan, luotettavan ja rakastavan miehen. Sinä mies et ole näistä mitään.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Naiset haluaa yleensä tasapainoisen, turvallisen, kunnioittavan, luotettavan ja rakastavan miehen. Sinä mies et ole näistä mitään.

Joka ilta täällä ikävöit sitä miestä....

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkä olen liikaakin noita. Nainen on vain koetellut noita asioita ehkä erikoisella tavalla. Silloin jos halutaan noita ominaisuuksia olevan miehessä, niitä pitää olla myös naisen käytöksessä, muutenhan on mahdotonta, että ne tulisivat miehen käytöksestä esiin ts. kahden ihmisen välillä, ei voi yksin olla tasapainoinen, turvallinen, kunnioittava, luotettava, rakastava, vaan samanlaista käytöstä vaaditaan molemmilta ja naiselta.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joka ilta täällä ikävöit sitä miestä....

En ikävöi, voi täällä lueskella ja kirjoitella vaikkei ihastusta olisikaan

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ehkä olen liikaakin noita. Nainen on vain koetellut noita asioita ehkä erikoisella tavalla. Silloin jos halutaan noita ominaisuuksia olevan miehessä, niitä pitää olla myös naisen käytöksessä, muutenhan on mahdotonta, että ne tulisivat miehen käytöksestä esiin ts. kahden ihmisen välillä, ei voi yksin olla tasapainoinen, turvallinen, kunnioittava, luotettava, rakastava, vaan samanlaista käytöstä vaaditaan molemmilta ja naiselta.

OK mutta tämä mies ei merkkiäkään ole antanut, että osaisi olla tuollainen. Vaikka hänelle on mielin kielin, on niin jälkeen jä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

OK mutta tämä mies ei merkkiäkään ole antanut, että osaisi olla tuollainen. Vaikka hänelle on mielin kielin, on niin jälkeen jä.

Okei, ehkä jäävään itseni pois sitten tuosta, itse elän ja noteeraan vain oikeeta elämää.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Eli naisen pitää ensin, vaikka mies kuinka sikailisi 🤣

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Eli naisen pitää ensin, vaikka mies kuinka sikailisi 🤣

Tarkoitin, naiset kyllä osaavat kaivaa ne huonoimmat piirteet miehistä esiin, mutta onko kukaan miettinyt noita luonteenpiirteitä tarkemmin. Jos mies on vaikka ylirehellinen ja luotettava ja samalla oikeudenmukainen. Nainen pitää miestä jääräpäisenä jos mies vaan haluaa pitää kiinni rehellisyydestään ja oikeudenmukaisuudesta. Sensijaan kaikessa myötäilevä, epärehellinen, selkärangaton mies voi olla sitten naisen mielestä hyväluonteinen kun hän myötäilee naista ja on vaan joo-mies.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Naiset haluaa komean miehen.

Saa olla vaikka varaton linnakundi, joka viikoittain pätkii naamaan, kuhan vaan herättää väristyksiä.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Saa olla vaikka varaton linnakundi, joka viikoittain pätkii naamaan, kuhan vaan herättää väristyksiä.

Tuskin lnnakundi on koskaan komea, yleensä päinvastoin, siksihän joutuu linnaankin.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En ikävöi, voi täällä lueskella ja kirjoitella vaikkei ihastusta olisikaan

Ei mene järkeen tuo. Se mies pyörii mielessäsi kokoajan, teet mitä teet.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuossa tuli totuus.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tuossa tuli totuus.

Tuo komeus on vain harvinaista. Esim. 30-vuotiaista miehistä voi olla suhteellisen komeita miehiä noin 10%. Sitten esim. kymmenen vuoden kuluttua samoista miehistä on enää komeita noin 1%, niin nopeaa on komeuden katoaminen. Aivan eri asia on karisma, jota voi olla myöskin ei komeilla tai kauniilla ihmisillä ja yleensä karisma on elinikäinen, koska se on sidottu luonteeseen ja ihmisen sisäiseen säteilyyn ulospäin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Vieläkin haaveilen s*ksistä kanssasi.

• Anonyymi00008
        UUSI

Kyllä sulle naisia riittää. Keskity muihin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Joo harmittaa, mutta koen että meillä on vielä mahdollisuus.
      Naiselle

• Anonyymi00015
        UUSI

Mikä saa sut kokemaan noin?

• Anonyymi00023
        UUSI

Minäkin ajattelen niin.
        Miehelle

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minäkin ajattelen niin.
        Miehelle

Hyvä. Kumpikin ajattelee noin niin täytyyhän meillä olla. Ei luovuteta.
        Naiselle

• Anonyymi00035
        UUSI

Ei tule koskaan olemaan mitään mahdollisuutta siihen, että voisin olla ystäväsi!! Miksi sinun paljon minua nuoremman on sitä niin niin vaikeaa hyväksyä?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Hyvä. Kumpikin ajattelee noin niin täytyyhän meillä olla. Ei luovuteta.
        Naiselle

Minä olen luovuttanut jo monia vuosia sitten. Minulta et tule koskaan kuulemaan yhtään hyvää sanaa! Et taida käydä ihan täysillä, kun et pysty päästämään irti!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Minä olen luovuttanut jo monia vuosia sitten. Minulta et tule koskaan kuulemaan yhtään hyvää sanaa! Et taida käydä ihan täysillä, kun et pysty päästämään irti!

Oletko mies?

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oletko mies?

Nainen se on. Se jolla on projekti ja haluaa kaljun 70v ukon.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vaikka mäkin oon vaan tämmöinen, en siis yhtään mitään, mies sanon sulle ei kiitos, älä lähesty mua! Ajattelen että sekoitat ja pilaat mun elämän lopulllisesti. Tässä mun elämässä nimittäin on paljon hyvääkin jäljellä.

• Anonyymi00014
        UUSI

Luuletko että nainen lähestyy sua jos annat ymmärtää että hänen lähestyminen ei ole hyväksi?

• Anonyymi00016
        UUSI

Tämä siis miehelle tiedoksi

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Luuletko että nainen lähestyy sua jos annat ymmärtää että hänen lähestyminen ei ole hyväksi?

No ei varmaan kukaan silloin lähesty jossei lähestyjä ihan sekaisin ole

• Anonyymi00018
        UUSI

Aloitus oli naiselta miehelle

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aloitus oli naiselta miehelle

Olokoo kelle oli, näihin saa kuka haluu vastata

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olokoo kelle oli, näihin saa kuka haluu vastata

Tietysti saa. Mutta vastasit mulle niin kuin olisin mies 😅

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Joooooo. Oo

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä en lähesty koskaan minua stalkannutta henkilöä! Jos hän lähestyy minua niin sanon hänelle suorat sanat!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mieheltä sinä ulkoisesti näytät joten..

• Anonyymi00021
      UUSI

Onhan se tietysti harmi, kun pitää toisesta niin paljon ja pitkään. Tuntuu vieläkin pahalta.

• Anonyymi00027
        UUSI

Mikä tuntuu pahalta?

• Anonyymi00037
        UUSI

Pitääkö hän sinusta

• Anonyymi00043
        UUSI

Minä en ole koskaan haluunut olla missään tekemisissä kanssasi ja sinä et tunnu millään ymmärtävän sitä ettet merkitse minulle mitään!

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä tuntuu pahalta?

Todennäköisesti se että hänen suunnitelmansa menivät pieleen! Ja hän ei tunnu ymmärtävän sitä ollenkaan, etten pidä hänestä!

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä tuntuu pahalta?

Ettei hän halunnut minua. Tunteet kestävät minulla pahassa ihastuksessa ikävä kyllä hyvin pitkään, niin tässä saa ahdistua vielä monet kerrat.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ettei hän halunnut minua. Tunteet kestävät minulla pahassa ihastuksessa ikävä kyllä hyvin pitkään, niin tässä saa ahdistua vielä monet kerrat.

Se on vain sinun ongelmasi ei minun, koska minä en halua sinun koskaan lähestyvän minua! Meistä ei koskaan tule edes kavereita! Mene terapiaan käsittelemään pettymyksiäsi! En ole miilään tavalla kiinnostunut sinusta!

• Anonyymi00028
      UUSI
    • Anonyymi00029
      UUSI

Ei harmita yhtään. epäluotettava tapaus.

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei mikään ole vielä ohi. Perjantaina voidaan sopia viimeistään. Mennään vaikka minun luo syömään jos ei muuta.

• Anonyymi00046
        UUSI

En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en lähde syömään kenenkään kanssa!

• Anonyymi00032
      UUSI

Kyllä minua harmittaa edelleen, kun niin pitkään sitä silloin kesti. Harmittaa sekin että ei sitten oikein saatu mitään aikaiseksi, tai ainakaan itse en saanut. Vieläkin minä sinua ajattelen ja kaipaan.

• Anonyymi00058
        UUSI

Jos olisit sanonut minulle jotain vaikka tapaamiseen liittyen olisin kieltäytynyt ja sanonut sinulle että lopeta minun seuraaminen! Yksikään terve ihminen ei toimi koskaan niin kuin sinä toimit, menet helposti sellaiseen tilaan ilmeisesti, että jumitut siihen pitkäksi aikaa! Siksi en halua olla missään tekemisissä koskaan kanssasi!

• Anonyymi00056
      UUSI

Olisihan sen naisen syli varmaan kodikkain paikka maailmassa minulle. Arkuuteni on vaan liian dominoiva osa luonnettani.

• Anonyymi00059
      UUSI

Tarvin monta naista. Nuoremmat nyt kiinnostaa enemmän.

• Anonyymi00060
      UUSI

Kysypä asiaa äidiltäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      345
      1276
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 56
      586
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe