Hyvää yötä, Mildred!

Anonyymi-ap

Olet kaukana, mutta saman tähtitaivaan alla!

Tee

25

143

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Onksse tiia vai teija

• Anonyymi00002
        UUSI

Huomenta, etätyö kutsuu. Mulla on minun oma rakas Mildred. Haluaisin jutella tyttäreni T. K. kanssa, hän ei asu luonani. Huomenta, minun rakas, olen niin onnellinen kanssasi.

Tee

• Anonyymi00004
      UUSI
      • Anonyymi00005
        UUSI

Kokeile juoda pullo risiiniöljyä ja laita sitten tulppa perceeseen

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kokeile juoda pullo risiiniöljyä ja laita sitten tulppa perceeseen

Minä haluaisin ihan asiallisesti keskustella ylläpidon kanssa. Miksi te poistatte ihan asiallisia viestejä, miksi te ette ole tasapuolisia? Mikä on teidän agendanne?

Meidän yhtiömme omistaa tämän S24:sen. Oletteko te käynnistäneet mainosmyynnin, tämä on mainosrahotteinen. Tämä sivusto hankittiin alunperin alustaksi, joka olisi kunnollinen, mutta jossa ei olisi sensuuria. Semmosta sivustoa ei tahdo Suomesta löytyä Suomen vaikean tilanteen johdosta Saksan suhteen.

Täällä ei saa pyörittää mitään vahingollisia pelejä, tämä on vapaa ja puolueeton foorumi.

Tee

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä haluaisin ihan asiallisesti keskustella ylläpidon kanssa. Miksi te poistatte ihan asiallisia viestejä, miksi te ette ole tasapuolisia? Mikä on teidän agendanne?

Meidän yhtiömme omistaa tämän S24:sen. Oletteko te käynnistäneet mainosmyynnin, tämä on mainosrahotteinen. Tämä sivusto hankittiin alunperin alustaksi, joka olisi kunnollinen, mutta jossa ei olisi sensuuria. Semmosta sivustoa ei tahdo Suomesta löytyä Suomen vaikean tilanteen johdosta Saksan suhteen.

Täällä ei saa pyörittää mitään vahingollisia pelejä, tämä on vapaa ja puolueeton foorumi.

Tee

Kai sun luulis tietävän, mitä kautta ottaa yhteyttä ylläpitoon. Itselläkin olisi asiaa sinnepäin, mutta tiedän sen olevan turhaa, niin käännytään toisten tahojen puoleen. Kyseessä ihan ensi alkuun mm. susiasioita. Ne kun ovat levinneet liiankin laajalle alueelle. Sivullinen

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kai sun luulis tietävän, mitä kautta ottaa yhteyttä ylläpitoon. Itselläkin olisi asiaa sinnepäin, mutta tiedän sen olevan turhaa, niin käännytään toisten tahojen puoleen. Kyseessä ihan ensi alkuun mm. susiasioita. Ne kun ovat levinneet liiankin laajalle alueelle. Sivullinen

Olen kyllä ottanut suoraankin yhteyttä ylläpitoon.

Tee

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Piupali Paupali. Erään sähköpostilla laitetun kuvan jälkeen tuli tuo Piupali Paupali. 👋

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Piupali Paupali. Erään sähköpostilla laitetun kuvan jälkeen tuli tuo Piupali Paupali. 👋

Ja kun niin tarkoituksella, niiiin tarkoituksella laitoin sen. 🤭👋

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja kun niin tarkoituksella, niiiin tarkoituksella laitoin sen. 🤭👋

Viruksenko tai vastaavan sillä lähetit jollekin vai?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Viruksenko tai vastaavan sillä lähetit jollekin vai?

En edes osaa tehdä sellaista. Hieman toisinpäin menee tämä keissi. Ai mutta eihän se edes vähän mene 🤭

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En edes osaa tehdä sellaista. Hieman toisinpäin menee tämä keissi. Ai mutta eihän se edes vähän mene 🤭

Ai väität että se kenelle laitoit kuvan teki noin?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Emmä väitä tässä nyt yhtään mitään. Selviää se muillekin, mutta ei palstalla. Äläkä itse syytä, huom.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Emmä väitä tässä nyt yhtään mitään. Selviää se muillekin, mutta ei palstalla. Äläkä itse syytä, huom.

Mä en tosiaankaan liity noihin pskoihin muuta kun uhripuolella.
        Etenkin sun puolelta.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Etenkin sun puolelta.

Uhri tässä on itsekin enkä ole ainoa.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Etenkin sun puolelta.

Samaa porukkaa te ootte. Se on tullut jo selväksi.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Samaa porukkaa te ootte. Se on tullut jo selväksi.

Mä en tosiaan ole kenenkään porukkaa.
        Yksin oon teitä selkään puu*ottavia vastaan tässä ollut. Että olkaapa te tyytyväisiä kun saitte ajettua vedätyksillänne ja muulla tähän lopulliseen luovutukseen.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Etenkin sun puolelta.

Vastaapa, miten minun puoleltani.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vastaapa, miten minun puoleltani.

Eipä tullut vastausta. Ajattelinkin ensin sanoa, että mieti, miten vastaat, mutta en viitsinyt. Koska. Se olisi ollut yksi ja sama, kuinka vastaa, koska mikä tahansa vastaus olisi osoittanut vain yhä enemmän enkä kerro, mistä. 👋

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eipä tullut vastausta. Ajattelinkin ensin sanoa, että mieti, miten vastaat, mutta en viitsinyt. Koska. Se olisi ollut yksi ja sama, kuinka vastaa, koska mikä tahansa vastaus olisi osoittanut vain yhä enemmän enkä kerro, mistä. 👋

Mistä tässä viestienvaihdossa on kyse? Mistä te nahistelette?

ihmissyöjämies

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miltä guben kupletti vaikuttaa päivän valossa- menikö hohto jo ns?

• Anonyymi00027
      UUSI

ONNEA TEILLE

• Anonyymi00029
        UUSI

XDDDD

• Anonyymi00031
        UUSI

Älä viitsi! Onko niinku veelle ja beelle? Mä en ainakaan ymmärrä, mistä tässä nahistellaan. Kiinnostais kuulla myös, että mikä beetä vaivaa... Miks se kinaa täällä ja millä asialla...

erikoismies

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      367
      1490
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      930
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      71
      837
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      815
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      793
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      779
    7. 57
      722
    8. 59
      705
    9. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      66
      699
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      62
      691
    Aihe