Muuten on hukkaan heittämistä

Anonyymi-ap

Jos on sama mielenkiinto ja tunne molemmilla niin mikäs sen mahtavampaa. Silloin kaksi ihmistä menee yhteen eikä ole epävarmuutta.

Toki kahdella ihmisellä voi olla niin eri toiveet, tarpeet ja halut, ettei ole mahdollista olla yhdessä.

22

239

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paitsi jos on epäselvät ihmiskuviot, eikä kommunikaatiota.

• Anonyymi00002

Sitten ihminen yrittää kommunikoida ja selvittää, sillähän ne selviää.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sitten ihminen yrittää kommunikoida ja selvittää, sillähän ne selviää.

Onhan tässä yritetty.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onhan tässä yritetty.

Jos on yrittänyt suoraan toiselle kommunikoida niin hyvä juttu, niin sitä pitää!

• Anonyymi00003

Kyllä. Ja tunteetkin selkenee vain oikeasti tutustumalla. Tärkeää molempien olla myös fiksu toista kohtaan, jos puolin tai toisin ei olekaan halua olla yhdessä tutustumisen jälkeen.

• Anonyymi00006

Tuo on aivan totta, samaa mieltä.

• Anonyymi00008

En halua tutustu yhteenkään paljon nuorempaan koskaan, se ei vaan ole minun juttuni ollenkaan! Joten lopeta siitä haaveileminen, että voisin pitää sinusta! Niin ei tule tapahtumaan!

• Anonyymi00007

Sehän on itsestään selvää, että noin se on! Siksi en koskaan sanonut stalkkerille mitään, ettei hän luulisi minun pitävän hänestä, koska niin se ei koskaan ollut minun puolelta! Ällöttää pelkkä ajatuskin että hän koskisi minuun!

• Anonyymi00009

Rakkaus ja terveen suhteen syntyminen syntyy vilpittömistä haluista ja teoista. Kaikki muu on pinnalla liitävää höttöä millä ei ole tulevaisuutta. Jos toisesta tulee fiilis että tuo voisi olla minun ihminen, silloin kaikki on mahdollista.

• Anonyymi00010

Aivan niin ja haluaa myös tehdä toiselle tiettäväksi tunteineen ja jos toinen tuntuu sen arvoiselta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aivan niin ja haluaa myös tehdä toiselle tiettäväksi tunteineen ja jos toinen tuntuu sen arvoiselta.

Paljon nuorempaa kohtaan ei ole ollut hyviä tunteita yli kymmeneen vuoteen! Eikä se siitä muuksi muutu koskaan!

• Anonyymi00011

Voihan niitä olla muitakin esteitä yhdessäoloon, ei ole niin simppeliä kaikki.

• Anonyymi00013

Itseasiassa se on juuri niin simppeliä. Edes varattuna ei voi hukata kaikkien aikaa, tai voi, mutta mitä sillä saavuttaa? Aikaa jota ei saa takaisin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itseasiassa se on juuri niin simppeliä. Edes varattuna ei voi hukata kaikkien aikaa, tai voi, mutta mitä sillä saavuttaa? Aikaa jota ei saa takaisin

Totta, aina voi keksiä niitä tekosyitä ja syitä miksi ei voi, saa tai pysty. Niitä voi keksiä ikuisuuden mutta mitään et silloin saa.. Jos toinen on kuollut tai itse on kuollut niin silloin on hyvä syy olla tekemättä mitään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Totta, aina voi keksiä niitä tekosyitä ja syitä miksi ei voi, saa tai pysty. Niitä voi keksiä ikuisuuden mutta mitään et silloin saa.. Jos toinen on kuollut tai itse on kuollut niin silloin on hyvä syy olla tekemättä mitään.

Stalkkeri tulee saamaan minulta pakii!

• Anonyymi00014

"Toki kahdella ihmisellä voi olla niin eri toiveet, tarpeet ja halut, ettei ole mahdollista olla yhdessä. "

Tämäpä juuri. Ja sitten on vielä polysuhteet tms, joissa useita ihmisiä, joilla kaikilla eri toiveet ja halut.

• Anonyymi00018

Minua ei kiinnosta polysuhde ollenkaan, enkä halua olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa!

• Anonyymi00019

Niinpä, helppoa ja vaivatonta yhdessä olemista. Saisi nauttia elämästä ja toisesta ihan täysillä. Uskomaton ajatus. Mussukalle paljon voimia pusun kera 😘

• Anonyymi00020

Miksi toivotat voimia?

• Anonyymi00021

Juu eihän tässä tarvi ku kerran rykästä ja kaikki on valmista meitä varten..

• Anonyymi00022

Onpas söpöinen ajatus.

Oikeasti rakkaus on tyhmä ja sokea, tai ainakin rakastuneeksi itsensä kokeva on.
      Joskus harvoin käy tuuri ja sen vetovoiman osapuolet ovat mätsi, joilla arvomaailma ja haaveet kohtaavat.
      Tosi usein ei ja kun opitaan tuntemaan, huomataan että ollaan niin eri planeetoilta ja toiselle niin erilaiset asiat ovat tärkeitä, että halu jakaa elämää lopahtaa ja rakkaus hiipuu. Rakkaus on ikuista mutta kohde vaihtuu.

• Anonyymi00023

EI pidä paikkansa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      143
      955
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      858
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      109
      840
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      61
      761
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      621
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      593
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      45
      521
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      518
    9. 42
      489
    10. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      48
      473
    Aihe