Ei missään nimessä lisää hyökkäys tai puolustus ohjuksia sinne enää.
Ei edes bisnes mallin kautta tai lisenssi.
Kuka edes haluaa rauhaa aidosti?
Ja USA pitää säilyttää johtajuus teknologian suhteen heikon NATOn ja Suomen yms vuoksi.
Ei ohjuksia ukrainaan
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei koskaan enää edes hävittäjien myyntiä heikkoihin NATO maihin tai muslimi veljeskunnan maihin kuten Turkki (miksi vitussa Natossa?) tai arabimaat.
- Anonyymi00002
Dunka::
Näin kommentoivat venäjämieliset sodan haukat.
Toivovat Venäjän voittavan sodan (sotilasoperaatio). - Anonyymi00003
Rauha tulee kun putin roikkuu jalastaan Kremlin muurilla.
Toimikaa. - Anonyymi00004
Trump haluaa, että Eurooppa hoitaa ja kustantaa itse. Sitä hän on halunnut. Kehitetään ja valmistetaan sitten itse täällä ja pyristellään irti USA:n vaikutusvallasta.
- Anonyymi00005
Tottahan Ukrainalle pitää saada lisää aseita ja varsinkin puolustusohjuksia ja nopeasti.
- Anonyymi00006
Nolla tukea sinne tai heikko Suomi ja NATO
- Anonyymi00007
Kerro myös venäjälle, etteivät lähetä enää mitään ohjuksia Ukrainaan.
Sota loppuisi tunneissa, jos venäjä vetäytyisi Ukrainan alueilta pois. Venäjä ei halua vetäytyä, eikä lopettaa sotaa. - Anonyymi00008
Trump johtaa edestä
- Anonyymi00010
USA ensin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728