Alkaako asiat selkeyttä?
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
Ei ala.En usko täällä mihinkään.Aibut mihin uskon se minun kyylääminen.Ja se on semmonen etten periksi anna .Kyllä se nainen vielä kuolee ennenkö pääsee siihen paikkaan ,tarkoitan iän tuomiin vaivoihin.
- Anonyymi00003UUSI
Ennen kuin pääset siis mihin paikkaan?
Nyt olis ehkä aiheellista tarkentaa kunnolla.
Toi loppu osuus ei nyt pelasta tästä.
Sen verran paljon on uh*ailtu naista jo. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen verran paljon on uh*ailtu naista jo.Eikä vain yhtä vaan useampaa. Sivullinen
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen verran paljon on uh*ailtu naista jo.Minä en ole uhkaillut,minua on tuo nainen vainonnut.Koska samaa miestä.On ollut silloin vapaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole uhkaillut,minua on tuo nainen vainonnut.Koska samaa miestä.On ollut silloin vapaa.
*se mies on ollut vapaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole uhkaillut,minua on tuo nainen vainonnut.Koska samaa miestä.On ollut silloin vapaa.
Just joo joka kerrontaan änkeävä palsta äijä naisena höperöille esiintymässä. Sivusta
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä vain yhtä vaan useampaa. Sivullinen
Suomalaisen "miehen" kuva- tässäkö se on naisväkeä kimpassa uhkailemassa? Sivusta säälinsekaisin tunnelmin
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suomalaisen "miehen" kuva- tässäkö se on naisväkeä kimpassa uhkailemassa? Sivusta säälinsekaisin tunnelmin
Jätän sanomatta mitään tässä vaiheessa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jätän sanomatta mitään tässä vaiheessa.
Tsois is joors. Osasin jo epäillä että olet joku tipu joka puskee naisesta tälläistä populistista tarinantynkää, jolla meinaa mahdollisesti nk kiusata jepareita taas pyrkimällä juoksuttamaan netin välityksellä tai jopa livenä länkyttämällä. Kannattaa hakea vuoronumero nk yläkertaan jo nyt
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tsois is joors. Osasin jo epäillä että olet joku tipu joka puskee naisesta tälläistä populistista tarinantynkää, jolla meinaa mahdollisesti nk kiusata jepareita taas pyrkimällä juoksuttamaan netin välityksellä tai jopa livenä länkyttämällä. Kannattaa hakea vuoronumero nk yläkertaan jo nyt
Vuolteenkadulle juuri
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vuolteenkadulle juuri
Ota irkku koroke mukaan niin näet tiskin yli katsekontakti on tärkeä
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ainoa joka tässä on vainonnut olet sinä. Olet vainonnut miestä ja minua. Jos rakastavaisten väliin puskeminen on sinusta oikeutettua ”vapaa” periaatteella niin kannattaa tarkastella omaa sjatusmaailmaasi lähemmin. Samaan kategoriaan menee tuo vainoaminen ja identiteettivarkaudet joita teet ja lavastamiset. Tästä kaikesta on jo paljon näyttöä sinua vastaan. Tiesitkö, että voit saada 2 vuotta vankeutta vainoamisestamme. Siihen vielä päälle kaikki muu kiusanteko. Mitään muuta en ole halunnut kuin, että jätät meidät rauhaan.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eipä mun tarvii mitään vuoronumeroita ottaa. Suoralla yhteydellä toimii silloin, kun on tarpeen.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eipä mun tarvii mitään vuoronumeroita ottaa. Suoralla yhteydellä toimii silloin, kun on tarpeen.
No sehän kuulostaa irmeli mutkattomalta, että verkkosivu pelaa minne luupats sakkaista tarinaa. Saat sen kuulostamaan hienommalta henkilökohtaiselta kansalaispalvelulta kuin onkaan, jeparit.fi sivuston käytön siis
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ainoa joka tässä on vainonnut olet sinä. Olet vainonnut miestä ja minua. Jos rakastavaisten väliin puskeminen on sinusta oikeutettua ”vapaa” periaatteella niin kannattaa tarkastella omaa sjatusmaailmaasi lähemmin. Samaan kategoriaan menee tuo vainoaminen ja identiteettivarkaudet joita teet ja lavastamiset. Tästä kaikesta on jo paljon näyttöä sinua vastaan. Tiesitkö, että voit saada 2 vuotta vankeutta vainoamisestamme. Siihen vielä päälle kaikki muu kiusanteko. Mitään muuta en ole halunnut kuin, että jätät meidät rauhaan.
Miljöö niin elää taas palstaäijä. Näyttöäkin on
- Anonyymi00002UUSI
Pitäisikö sun kysyä tuota itseltäsi.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä olen kysenytkin ja en tule saamaan vastauksia.
- Anonyymi00006UUSI
On jollakin ämmällä aikamoinen karvahattu voin näin sanoa mitä olen valaistunut.
- Anonyymi00008UUSI
Nätti kannu. Se verran tulis varmaan lastia, jos saisin pitkään ja hartaasti kanssasi touhuta.
- Anonyymi00013UUSI
Taas pakenet vallitsevaa todellasuutta räkäiseen runkfantasiaasi sen sijaan, että katsoisit tilannetta koko karseudessaan🙄
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taas pakenet vallitsevaa todellasuutta räkäiseen runkfantasiaasi sen sijaan, että katsoisit tilannetta koko karseudessaan🙄
Onko joku kenties cat fishannut tämän sedän joskus piruuttaan tjn? Lokapojat esim
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko joku kenties cat fishannut tämän sedän joskus piruuttaan tjn? Lokapojat esim
Jos on, niin motiivina kai pitää otteessa keinot olleet monet muutenkin
- Anonyymi00009UUSI
kyllja ei sen pisteen kanssa ei voi mennä vikaan
- Anonyymi00012UUSI
Minkä pisteen?
- Anonyymi00011UUSI
Joo ei
- Anonyymi00014UUSI
Epätoivoa hyvin pitkälle
- Anonyymi00017UUSI
Kenen epätoivoa?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kenen epätoivoa?
Oisko vaikka maalittajien, jotka yhdestä sekavia satuilee? Sivusta kirnuajalle
- Anonyymi00015UUSI
Kuinka tähän ajautuu?
Syöksykierre- Anonyymi00016UUSI
eikös sinun pitäisi itse osata vastata tuohon?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
eikös sinun pitäisi itse osata vastata tuohon?
Eiköhän gubbe pura tötteröhattu tätä tilannetta kellon ympäri
- Anonyymi00026UUSI
Ai. Munkki Niemen Kreiveillä taas istuntopäivät. -sivu
- Anonyymi00036UUSI
Mitenköhän tämä sinun nk verkostoituminen tulee penska päättymään? En halua tietää edes tavallaan. T
- Anonyymi00027UUSI
eiköhän hällä ole nainen ollu jo pitkään ei vaan ole halunnu mulle sitä esitellä (vielä) :D
- Anonyymi00031UUSI
Purkitus varmaan kesken. -sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201780Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29811782 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk931001Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28966- 56883
- 43835
- 61819
- 63810
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 68794