valaistumista

Anonyymi-ap

Alkaako asiat selkeyttä?

35

198

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei ala.En usko täällä mihinkään.Aibut mihin uskon se minun kyylääminen.Ja se on semmonen etten periksi anna .Kyllä se nainen vielä kuolee ennenkö pääsee siihen paikkaan ,tarkoitan iän tuomiin vaivoihin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ennen kuin pääset siis mihin paikkaan?
        Nyt olis ehkä aiheellista tarkentaa kunnolla.
        Toi loppu osuus ei nyt pelasta tästä.
        Sen verran paljon on uh*ailtu naista jo.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikä vain yhtä vaan useampaa. Sivullinen

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä en ole uhkaillut,minua on tuo nainen vainonnut.Koska samaa miestä.On ollut silloin vapaa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä en ole uhkaillut,minua on tuo nainen vainonnut.Koska samaa miestä.On ollut silloin vapaa.

*se mies on ollut vapaa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Just joo joka kerrontaan änkeävä palsta äijä naisena höperöille esiintymässä. Sivusta

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikä vain yhtä vaan useampaa. Sivullinen

Suomalaisen "miehen" kuva- tässäkö se on naisväkeä kimpassa uhkailemassa? Sivusta säälinsekaisin tunnelmin

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Suomalaisen "miehen" kuva- tässäkö se on naisväkeä kimpassa uhkailemassa? Sivusta säälinsekaisin tunnelmin

Jätän sanomatta mitään tässä vaiheessa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jätän sanomatta mitään tässä vaiheessa.

Tsois is joors. Osasin jo epäillä että olet joku tipu joka puskee naisesta tälläistä populistista tarinantynkää, jolla meinaa mahdollisesti nk kiusata jepareita taas pyrkimällä juoksuttamaan netin välityksellä tai jopa livenä länkyttämällä. Kannattaa hakea vuoronumero nk yläkertaan jo nyt

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tsois is joors. Osasin jo epäillä että olet joku tipu joka puskee naisesta tälläistä populistista tarinantynkää, jolla meinaa mahdollisesti nk kiusata jepareita taas pyrkimällä juoksuttamaan netin välityksellä tai jopa livenä länkyttämällä. Kannattaa hakea vuoronumero nk yläkertaan jo nyt

Vuolteenkadulle juuri

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Vuolteenkadulle juuri

Ota irkku koroke mukaan niin näet tiskin yli katsekontakti on tärkeä

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ainoa joka tässä on vainonnut olet sinä. Olet vainonnut miestä ja minua. Jos rakastavaisten väliin puskeminen on sinusta oikeutettua ”vapaa” periaatteella niin kannattaa tarkastella omaa sjatusmaailmaasi lähemmin. Samaan kategoriaan menee tuo vainoaminen ja identiteettivarkaudet joita teet ja lavastamiset. Tästä kaikesta on jo paljon näyttöä sinua vastaan. Tiesitkö, että voit saada 2 vuotta vankeutta vainoamisestamme. Siihen vielä päälle kaikki muu kiusanteko. Mitään muuta en ole halunnut kuin, että jätät meidät rauhaan.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eipä mun tarvii mitään vuoronumeroita ottaa. Suoralla yhteydellä toimii silloin, kun on tarpeen.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Eipä mun tarvii mitään vuoronumeroita ottaa. Suoralla yhteydellä toimii silloin, kun on tarpeen.

No sehän kuulostaa irmeli mutkattomalta, että verkkosivu pelaa minne luupats sakkaista tarinaa. Saat sen kuulostamaan hienommalta henkilökohtaiselta kansalaispalvelulta kuin onkaan, jeparit.fi sivuston käytön siis

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ainoa joka tässä on vainonnut olet sinä. Olet vainonnut miestä ja minua. Jos rakastavaisten väliin puskeminen on sinusta oikeutettua ”vapaa” periaatteella niin kannattaa tarkastella omaa sjatusmaailmaasi lähemmin. Samaan kategoriaan menee tuo vainoaminen ja identiteettivarkaudet joita teet ja lavastamiset. Tästä kaikesta on jo paljon näyttöä sinua vastaan. Tiesitkö, että voit saada 2 vuotta vankeutta vainoamisestamme. Siihen vielä päälle kaikki muu kiusanteko. Mitään muuta en ole halunnut kuin, että jätät meidät rauhaan.

Miljöö niin elää taas palstaäijä. Näyttöäkin on

• Anonyymi00002
      UUSI

Pitäisikö sun kysyä tuota itseltäsi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kyllä olen kysenytkin ja en tule saamaan vastauksia.

• Anonyymi00006
      UUSI

On jollakin ämmällä aikamoinen karvahattu voin näin sanoa mitä olen valaistunut.

• Anonyymi00008
      UUSI

Nätti kannu. Se verran tulis varmaan lastia, jos saisin pitkään ja hartaasti kanssasi touhuta.

• Anonyymi00013
        UUSI

Taas pakenet vallitsevaa todellasuutta räkäiseen runkfantasiaasi sen sijaan, että katsoisit tilannetta koko karseudessaan🙄

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taas pakenet vallitsevaa todellasuutta räkäiseen runkfantasiaasi sen sijaan, että katsoisit tilannetta koko karseudessaan🙄

Onko joku kenties cat fishannut tämän sedän joskus piruuttaan tjn? Lokapojat esim

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko joku kenties cat fishannut tämän sedän joskus piruuttaan tjn? Lokapojat esim

Jos on, niin motiivina kai pitää otteessa keinot olleet monet muutenkin

• Anonyymi00009
      UUSI

kyllja ei sen pisteen kanssa ei voi mennä vikaan

• Anonyymi00012
        UUSI

Minkä pisteen?

• Anonyymi00011
      UUSI

Joo ei

• Anonyymi00014
      UUSI

Epätoivoa hyvin pitkälle

• Anonyymi00017
        UUSI

Kenen epätoivoa?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kenen epätoivoa?

Oisko vaikka maalittajien, jotka yhdestä sekavia satuilee? Sivusta kirnuajalle

• Anonyymi00015
      UUSI

Kuinka tähän ajautuu?
      Syöksykierre

• Anonyymi00016
        UUSI

eikös sinun pitäisi itse osata vastata tuohon?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

eikös sinun pitäisi itse osata vastata tuohon?

Eiköhän gubbe pura tötteröhattu tätä tilannetta kellon ympäri

• Anonyymi00026
      UUSI

Ai. Munkki Niemen Kreiveillä taas istuntopäivät. -sivu

• Anonyymi00036
        UUSI

Mitenköhän tämä sinun nk verkostoituminen tulee penska päättymään? En halua tietää edes tavallaan. T

• Anonyymi00027
      UUSI

eiköhän hällä ole nainen ollu jo pitkään ei vaan ole halunnu mulle sitä esitellä (vielä) :D

• Anonyymi00031
        UUSI

Purkitus varmaan kesken. -sivu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      420
      1780
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      1178
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      93
      1001
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      966
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      56
      883
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      43
      835
    7. Mitä uskot hänen ajattelevan sinusta?

😇
      Ikävä
      61
      819
    8. 63
      810
    9. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      807
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      68
      794
    Aihe