onko paria jonka mies kiihottuu, kun vieras isokulli ottaa vaimoa estottomasti ja tyydyttää vaimosi orkkuun. Lopuksi kun vaimon pillu jää horolleen ison jäljiltä ja paksu, sakea sperma joka liimaantunut sisään, eikä meinaa millään valua ulos. siellä siittiöt uiskentelee edestakaisin. sitten miehesi saa vaimon takaisin. M.50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Parasta avioliitossa kun vierasta luvalla vaimo saa.
- Anonyymi00002
kyllä.
- Anonyymi00003
Juuri näin.
- Anonyymi00004
Vaimoni haluaisi kokeilla isoa aisaa 29v naisen pilluun.
- Anonyymi00006
täällä on vaimolle. laita viestiä aloittajalle M50
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
täällä on vaimolle. laita viestiä aloittajalle M50
Mee hevon vittuun vajakki
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mee hevon vittuun vajakki
Katos mitäs hevon vitun vajakki. Seuraako hönö sinne kaipaat.
- Anonyymi00005
Itsellä kesti vuosia suostutella vaimo antamaam vieraalle mutta nyt on takana muutama panosessio ja on ylittänyt sekä omat että vaimon odotukset. Kolme lasta synnytettynä alakautta ja 40+ikä näyttää olevan melkoinen kiihoke nuorille miehille
- Anonyymi00007
Minä olin 16v kun naapurin rouva 38v antoi mulle eka kerta pillua.
Hänen mies oli rekkakuski ja viikot reissussa ja tuli kotiin perjantaisin ja lähti reissuun aina sunnuntai iltaisin.
Minä olin rouvan kanssa kun hän halusi seksiä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä olin 16v kun naapurin rouva 38v antoi mulle eka kerta pillua.
Hänen mies oli rekkakuski ja viikot reissussa ja tuli kotiin perjantaisin ja lähti reissuun aina sunnuntai iltaisin.
Minä olin rouvan kanssa kun hän halusi seksiä.Miten homma alkoi hänen kanssa?
- Anonyymi00014
Vittu on todellakin kiihottavampi, jos lapset on puskettu sieltä ulos
- Anonyymi00015
taas pääsi panemaan 36 rouvaa ja paljaalla -aah,teki hyvää kullille ruoskia paljaalla 👌
- Anonyymi00018
Tämä on meillä ollut ykkösjuttu siitä lähtien, kun olemme alkaneet harrastamaan tällaista jo kauan aikaa sitten. Vaimo antanut tehtäväksi etsiä hänelle isokokoisia ja isokullisia miehiä. Sitten kun löytynyt hyvä, niin mies tullut kylään ja jos on kipinää heidän välillään, niin juttu edennyt sänkyyn asti. On käynyt yksinkin viettämässä öitä isokullisten miesten kanssa.
- Anonyymi00019
hyvä jos teillä homma toimii ja vieras pääsee antamaan vaimolle isoa kullia! muutama kokemus ollut auttamassa parin naista M52
- Anonyymi00020
Parasta nautintoa kun vaimo käy salaa panettamassa vieraalla. Aisuri
- Anonyymi00021
Meillä ei asiaa salassa pidetä.Olemme harrastaneet tätä jo yli 20 vuotta ja molemmat olemme aiheesta todella kiimaisia. Vaimo on käynyt ensimmäisen kerran naimassa vieraan isokullin kanssa 25 vuotiaana. Etsimme omalla ilmoituksella kolmatta pyörää ja vaimon kanssa kahdestaan. Vastauksia tuli arviolta 300 ja esittelin vaimolle parhaimmat, jotka olivat vaatimustasoon sopivia. Yli 190 senttinen ja satakiloinen mielellään vähän vanhempi isokullinen mies sellaisella 20 cm kullilla. Kävi ensin autoajelulla juttelemassa miehen kanssa ja olivat vaan halanneet lopuksi ja sopineet laittavansa viestiä. Vaimo tuli kotiin ja sanoi, että eivät tehneet mitään ja, että haluatko koittaa pillua? Alushousut läpimärät farkkuihin asti ja kaksi paksua sormea meni tiukkaan pilluun kuin itsestään, kun vaimo samalla sanoi, että nyt oli sellainen jonka kanssa käy luultavasti naimassa. No näinhän kävi, että mies viestitti ja pyysi vaimoa mökille kylään viikonloppuna parin päivän päästä.Videokamera laturiin ja hehkuttamaan tulevalla.Perjantaina kävi aikaisin saunassa ja vietti siellä pitkän tovin ja sanoi, että pitää olla siistit paikat, kun menee ottamaan vierasta isokullista miestä. Vieläkin tallessa videonauha, jossa 25 v vaimoni nai yli viiskymppisen ison äijän kanssa. Ilta kahdeksan aikaan lähti ja 23:30 tuli viesti, että kivaa on ja jää yöksi. Aamuysiltä tuli kotiin ja sanoi, että haluatko työntyä kolme kertaa lauenneeseen orkkupilluun, jossa on neljät spermat sisällä.Hänen kanssaan kävi nussimassa viisi eri kertaa. Kerran ei ollut, kuin tunnin poissa, kun vaimo oli suihinottamisen jälkeen istunut hänen syliinsä ja saanut kullin sisälle, niin lauennut parin minuutin päästä ja mies 15 minuuttia sen jälkeen viikon spermat. 15 eri isokullista on päässyt naimaan häntä vuosien aikana. Kuuden eri isokullin kanssa käynyt naimassa yksin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561