Mies kirjoitatko sinä muillekin täällä?

Anonyymi-ap

Joskus vaan näyttää kuin vastailisit yhdelle toisellekin naiselle, jonka olen jo pitkään huomannut käyvän täällä. Tuskin sekään nainen jaksaisi sulle kirjoitella niin pitkän ajan, jos et sinä vastailisi hänelle. Eli ilman vastakaikua tuskin kirjoittelisi enää. No, ethän sinä ole mulle varattu mutta jotenkin luulin, että tykkäät vain minusta.

19

213

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se voi vastata kun ei tiedä kumpi aloituksen kirjoitti.

• Anonyymi00002

Kyllä se mies on minullekin täällä kirjoitellut, niin periaatteessa sillä ei ole väliä kuka tämän aloituksen kirjoitti. Hän voisi vaan vastata kysymykseen.

• Anonyymi00003

Voisi siirtyä irl sen toisen kanssa, jos hänet haluaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voisi siirtyä irl sen toisen kanssa, jos hänet haluaa.

Mistä päättelet ettei jo olis? Voi täällä silti kirjoitella.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä päättelet ettei jo olis? Voi täällä silti kirjoitella.

No on aika erikoista, että jos on irl jotain niin pitää vielä keskustelupalstan välityksellä kirjotella. 😂

• Anonyymi00004

Aloittajalle, sinä et todellakaan tiedä ketkä täällä sinulle vastailee!! On järjetöntä ajatella, että joku on todella se miksi luulee!!!

• Anonyymi00005

Totta kai kirjoittelen muillekkin täällä. Naiset on kaikki eritavalla ihania otuksia. Mitä väliä kenelle kirjoittelen täällä, kun kukaan ei halua irl mitään minun yksinäisen kanssa?

• Anonyymi00006

Ehkäpä tuossa on se syy. Haluat vähän kaikkia ja samalla et ketään erityisesti. Naiset haluavat vain sellaista, jolle on erityinen.
        Sivusta n

• Anonyymi00008

Et sä kovin yksinäinen ole. Oisko kyse sun toimintamalleista ja luottamuksesta?
        Kukaan ei voi taloaan rantahiekkaan rakentaa. Suhteen rakentaminen vaatii vankan pohjan jolle rakentaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ehkäpä tuossa on se syy. Haluat vähän kaikkia ja samalla et ketään erityisesti. Naiset haluavat vain sellaista, jolle on erityinen.
        Sivusta n

Joo melkein kuka vaan kelpaa. Ulkonäöllä ei ole niin väliä. Haluan kokemuksia. Riittää, että nainen mukava ja kivaa seuraa. Siinä yhdessä ollessa vasta huomaan onko joku oikeasti se oikea. Olen vtun kyllästynyt palsta länkytyksiin. Minun pitäisi olla jollekin erityinen, joka ei edes halua tavata kahdestaan, mutta muiden kanssa vehtailee. Minä olen avoin ihan kaikille.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo melkein kuka vaan kelpaa. Ulkonäöllä ei ole niin väliä. Haluan kokemuksia. Riittää, että nainen mukava ja kivaa seuraa. Siinä yhdessä ollessa vasta huomaan onko joku oikeasti se oikea. Olen vtun kyllästynyt palsta länkytyksiin. Minun pitäisi olla jollekin erityinen, joka ei edes halua tavata kahdestaan, mutta muiden kanssa vehtailee. Minä olen avoin ihan kaikille.

Mistä luulet et vehtailee muiden kanssa?

• Anonyymi00009

Kirjoitan yhdelle aina. Voin vastata jollekkin, mutta niin että puhun kaivatulleni.

Mikä on kirjaimesi?

• Anonyymi00010

Kaikille vapaille kirjoitan.

• Anonyymi00011

Mikset pokaa niitä vapaita IRL? Täällä varatut kaipaavat varattuja, koska muutakaan paikkaa heille ei ole. Sinkuille on Tinderit sun muut.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikset pokaa niitä vapaita IRL? Täällä varatut kaipaavat varattuja, koska muutakaan paikkaa heille ei ole. Sinkuille on Tinderit sun muut.

Saa täällä sinkutkin käydä 😂 Miksi olla varattu jos pitää kaipailla toista? Sairasta menoa.

• Anonyymi00014

Joo, yhdelle sun toiselle.. sinne sun tänne. Mietin välillä sitä sun sitä.

• Anonyymi00015

💩.ajatus

• Anonyymi00017

Kerroppa mistä täällä muka kukaan tietää mitenkään kenelle kirjottelee kirjautuneet on ainoita niistäkään taas kukaan voi vatmuudella sanoa kuka nimimerkin takaa löytyy mu onnea

• Anonyymi00019

Ketä toinen nainen? Mistä tunnet hänet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      29
      1216
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      883
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. 65
      748
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      678
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      615
    Aihe