Haaveilet sen suhteen jos et ole mihinkään ollut valmis?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Olinpas?
- Anonyymi00002UUSI
Olen ollut. Mutta on täysin mahdotonta tulla enää sinne. Se paikka ja ne ihmiset ahdistaa liikaa.
- Anonyymi00003UUSI
Mä ole tuhlannu aikaani haaveiluun enään vuos kymmeniin toivossa on hyvä elää sanonta minun osaltani tarkoittaa sitä kolmannen maailmansodan odotusta oottanu sitä lähes kolme vuosikymmentä jo ei menny kun kuusi vuosikymmentä kun unohtu millaista elämä sodan jälkeen on millaista on elää tuoakeittiössä kaksi aikuista ja kaksitoista lasta ruoka on kortilla viina on kortilla bensa on kortilla kaikille ei ole edes kattoa pään päälle miltä se tuntuu kun joukkuetoveri vierestä ammutaan joka joillekin on jopa se luotetuin ystävä miltä tuntuu elää tantereella tietäen että oma henki on hiuskarvan varassa (yksikin virheliike ni se oli siinä) mahtoi olla ihanaa elämä sodan keskellä mummikaan ei ihan kaikesta minulle edes puhunu oli kuitenkin lottana sodassa enkä viitsiny häneltä kaikesta edes kysyä ei ollu monellekaannsellaisia asioita mitä halusivat muistella toisille mahdottomia silti unohtaa millainen luonne tarvitaan jos kun kuulusteluissa on asetoverit ja toinen niistä ammutaan kylmästi toisen vieressä otsalaukauksella etteikö muka vaikuttaisi eloon jäävään mitenkään laulaa varmasti kaiken minkä tietää
- Anonyymi00005UUSI
Haaveilenko minä?
Olin valmis vaikka mihin, en kyllä enää.
- Anonyymi00007UUSI
Itse laitoit yhteyden poikki.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse laitoit yhteyden poikki.
Keneen muka laitoin, ja milloin?
- Anonyymi00008UUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Keneen muka laitoin, ja milloin?
Viime vuonna…..
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viime vuonna…..
Viime vuonna.....
Edelleen, en ole laittanut poikki yhteyksiä.
Mulla nyt vaan on muuttunut kaikki yhteydet jostain syystä.
Oon siitä täällä kertonutkin.
Et muuten kertonut kuka sä oot...- Anonyymi00010UUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Viime vuonna.....
Edelleen, en ole laittanut poikki yhteyksiä.
Mulla nyt vaan on muuttunut kaikki yhteydet jostain syystä.
Oon siitä täällä kertonutkin.
Et muuten kertonut kuka sä oot...Meillä oli WA ja sähköpostiyhteys, WA meni poikki, mies 5 kirjainta ja meidän nimissä on vain yksi yhteinen kirjain.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Meillä oli WA ja sähköpostiyhteys, WA meni poikki, mies 5 kirjainta ja meidän nimissä on vain yksi yhteinen kirjain.
Niin meni poikki, huomasin kyllä itsekin.
Olihan se olemassa vielä pitkäänkin sen jälkeen kun en itse sinne enää päässyt.
Kuten en siihen säpoonkaan pääse enää.
Ja ennen ku joku taas keksii omia tarinoita, kannattaa ottaa selvää.........
- Anonyymi00006UUSI
Päästit tuhnun nähtensä
- Anonyymi00009UUSI
Se voi johtua myös siitä jos keho joutuu suureen myllytykseen, jolloin tuhnu tulee toista reittiä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se voi johtua myös siitä jos keho joutuu suureen myllytykseen, jolloin tuhnu tulee toista reittiä.
mammojen elämääää
- Anonyymi00011UUSI
Minkä sen? Tarkoitetaan jotain ihmistä? Tai asiaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3171496Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311239Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html4651019- 62946
- 73942
- 48691
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen74683Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M103679Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl465632- 38612