Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Tekisi niin kovasti mieli

Ratsastaa aidolla miehellä.

Ja olla "kiltisti" alla. Voi luoja, sitä katseiden yhtymistä jo..

#lovelove. <3
661423
4Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 66

Vanhimmat

Tääl ois 42v ratsu sulle

Äänestä

On upeeta pidellä kiinni naisen lantiosta kun hän ratsastaa. 35v mies ottaisi sut syliin mieluusti

Äänestä

Täällä on ihana iso nuppi minkä päällä saat ratsastaa nautintoon. big 50

Äänestä
  • Sulla ole ku iso mätäpaise hartioittes välissä

Äänestä

• Oih rakastan isoa nuppia🤩🤩 mulla isot tissit T. N49 P-Savo

2Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Oih rakastan isoa nuppia🤩🤩 mulla isot tissit T. N49 P-Savo

Ihana pumpata isolla kyrvällä 22/6... sääret olkapäillä ja pitkiä hitaita työntöjä aluksi.

1Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihana pumpata isolla kyrvällä 22/6... sääret olkapäillä ja pitkiä hitaita työntöjä aluksi.

Missäpäin sua sais kokeilla😉😋

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Vantaalla oon

Äänestä

Moi minä vanhempi mies pohjois savosta, hahuaisin nuolla sun isoja tissejä ja pillua.

1Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Vantaalla oon

Voi voi, kaukana😓

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi voi, kaukana😓

Harmi... isokyrpäinen olis kaivannut sun märkää pillua...

1Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Vantaalla oon

Haluatko myös kokeilla nuorta miestä meikä on tuore ja terve juuri sinua varten. Olen itsekkin Vantaalta 😉

Äänestä

• Jellonasnipper kirjoitti:

Haluatko myös kokeilla nuorta miestä meikä on tuore ja terve juuri sinua varten. Olen itsekkin Vantaalta 😉

Pillu on parasta.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Moi minä vanhempi mies pohjois savosta, hahuaisin nuolla sun isoja tissejä ja pillua.

Ihanaa😋 mistä oot ja ikä?

1Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Voisin ajella sinne.. oon lomilla!

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Miten saan sinuun yhteyttä?

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Miten saan sinuun yhteyttä?

Moi, kiitos sinä 49 v ihana nainen pohjois savosta, minä vanhempi mies jo 70v kuopiosta joensuuhun päin haluaisin et tavattais, jossain vaikka kaupan tai huoltoaseman ym, phalla kerro koska missä, olen siisti rehellinen mies. Annan autoni tietoista jotain. Moi

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Ihanaa😋 mistä oot ja ikä?

Kyllä haluaisin nuolla tissit ja pillun ihanaa, minä vanhempi mies jolle vastasit 49 v nainen pohjois savosta

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Kyllä haluaisin nuolla tissit ja pillun ihanaa, minä vanhempi mies jolle vastasit 49 v nainen pohjois savosta

Oi kiva

Äänestä

oih,ihanat isot tissit ❤️. tavataan! big50

1Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Oi kiva

No olishanse kivaa tutustua sinuun 49 v nainen, minä vanhempi mies kuden edellä, missä tavataan.

1Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Moi, kiitos sinä 49 v ihana nainen pohjois savosta, minä vanhempi mies jo 70v kuopiosta joensuuhun päin haluaisin et tavattais, jossain vaikka kaupan tai huoltoaseman ym, phalla kerro koska missä, olen siisti rehellinen mies. Annan autoni tietoista jotain. Moi

Onko sulla sähköpostia, niin voisin laittaa viestiä ja sovitaan yksityisesti tapaamisesta? N49

Äänestä

Ota yhteyttä m 58v

Äänestä

Sulla ole muuta isoa kuin kylkimakkarat!

Äänestä

Ja välillä kävisit istumassa mun kasvoilla jotta voisin nuolla sun pantua pillua.. ja taas takaisin ratsaille.

Mies 39

Äänestä
  • Saako piereskellä samalla

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Saako piereskellä samalla

Eilen pokasin baarista viime viikolla Tinderissä matchiksi tulleen naikkosen. Siitä hänen luo jatkoille, hommien suoritus maaliin saakka, ja sitten lähdin kotiin. Pitkästä aikaa sellainen nainen, jota haluaisi ehkä enemmänkin jatkossa tapailla. Mietin vain, että koska viitsisi laittaa vaikka viestiä perään ja mitä hänelle laittaa. En halua olla itse samanlainen roikkuja, ja tyhjänpäiväisten kyselijä, mitä monet naiset tuuppaa olemaan. Ajattelin, että jos ei naisesta kuulu, niin voisin viikonlopun kynnyksellä laittaa viestiä, että onko hän vaikka lähdössä ulos viikonloppuna, koska itsellä on taas kemut tiedossa. On se vaan perhana alkuun vento vierasta mukavampi ja rennompi nähdä pienissä sievissä, ja ei ikään kuin sopia varta vasten tapaamista.. Vaikka tottakai on noita treffailuja nyt aiemmin tullut selvinpäinkin harrastettua, mutta kuitenkin.. Ja varmaan mietin vain ihan liikaa, kun on tässä ehtinyt jo sinkkuna taas muutaman vuoden olemaan. https://spankbang.party/8fofq/video/004b00490050+1004

Äänestä

Täällä myös P-Savosta oleva mies joka kaipaa ratsastajaa. M56

1Äänestä
  • Haluttais😋😋😋

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Haluttais😋😋😋

Arvaa vaan haluttaako isokyrpäistä upottaa märkään pilluun pohjaan asti...

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Arvaa vaan haluttaako isokyrpäistä upottaa märkään pilluun pohjaan asti...

Milloin ja missä saan avaa sulle märän pilluni?

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Haluttais😋😋😋

Kiva. Niin haluttais minuakin 😋
    M56

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Milloin ja missä saan avaa sulle märän pilluni?

Voisin ajella...lomalla oon

Äänestä

Takaapäin... pylly pystyssä.... upottaa kyrpää sun pikkupilluun

Äänestä

Mulla ei oo paikkaa

Äänestä
  • Mulla on

Äänestä

• Hotelli...isolla hoitaa takaapäin kiimaista.

Äänestä

• Jos tykkäät...

Äänestä

• Isolla kyrvällä avata...

Äänestä

Minkäikäinen mies oot?

Äänestä
  • Riippuu tarpeesta

Äänestä

• 42v

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Riippuu tarpeesta

😂😂😂😂

Äänestä

Ihan hellästi takaapäin isolla....hyväillä sun rintoja...

Äänestä
  • Se tunne kun tietää että on hieman liian iso mutta silti sun pikkuiset pilluhuulet venyy kosteudesta sen tahtoon.

M39

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Se tunne kun tietää että on hieman liian iso mutta silti sun pikkuiset pilluhuulet venyy kosteudesta sen tahtoon.

M39

Tänään illemmalla Kuopiossa? Tavataanko ja saat venyttää mun pillun huulia😋😋😋

Äänestä

Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä en petä sinua ja olen huomioon ottava.

Voidaan vaikka tavata tänään jos sinulla ei ole muita kiireitä.

Äänestä
  • Tule illalla tänään Rauhalahden höyrysaunaan?

Äänestä

Täällä ois ylä-savolainen, keski-ikäinen, pienimunainen impotentti, joka haluais sun lovee.

Äänestä
  • Oih, aivan unelma 🥰

Äänestä

Muista ottaa tekojorma mukaa..⁹

Äänestä
  • 😂😂😂

Äänestä

Pikkupillua isokyrpäiselle... uuuuuuups.

Äänestä

Tääl olis

Äänestä
  • Tykkäätkö isosta

Äänestä

Tottakai! Missä tavataan? Kata

Äänestä
  • Käykö uusimaa?

Äänestä

• Mistä päin Kata oot?
    Mies +50v

Äänestä

isokyrpä on jo matkalla.tänään saat itsesi täyteen kyrpää ja runsaasti spermaa pilluun - jorkka 53

Äänestä

Panettaisi taas lisää. Voi, kun turvallisesti saisi nyt. Ihan pikapanokin vaan kävisi, kun saisin vaan tuntea ihanan mieslihan sisälläni ja tulla. <33

3Äänestä

Ota yhteyttä 58v mies

Äänestä

Elli Joensuusta vailla Isoa ja kestävää ! Olen 52v. melko suurikokoinen 120kg, kuuma ja kostea.

Äänestä

Täällä sun ratsastamista odottaa isohko kulli ja sporttinen vartalo.
Kanta-Häme, mies 40

Äänestä

Kumpikin on todella ihanaa ja se tuntuu mahtavalta, kun nainen ratsastaa. Orkkukin on jotenkin voimakkaampi ja alkaa aina vähän yllättäen.
Avokkini haluaa aina ottaa katsekontaktia lauetessa alkani ollessaan.
Ja onhan se jotenkin hyvää, kun orkkuni lähetessä jähmetyn aloilleni ja katsotaan avokin kanssa toisiamme silmiin samalla, kun juurta myöden hänen pillussaan oleva kaluni aljaa nytkähdellen purskauttelemaan siemennesteitäni syvälle hänen sisäänsä.
Syöksyn jälkeen vielä teen muutaman, melkeinpä runttaavan työnnön ähkäisten ja möristen hänen sisällään ja katsekontakti säilyy koko ajan.
Sitten kääntää ujosti katseensa pous hymyillen ja äännellen ihanasti. On joskus saanut vielä orkunkin noiden lopputyöntöjeni ansiosta.

Äänestä

Tääl ois 58 ukm ois viel kiva ku ainen ois pääl

Äänestä

Nainen iski minut baarista. Tanssittiin ja suudeltiin💋
Mentiin hänen kotiinsa.
Keskusteltiin sohvalla ja sitten nainen vei minut sänkynsä viereen.
Kysyi: "Pystyt sä oleen kunnolla?
Vastasin "Pystyn"
Riisuitui alastomaksi - sitten minäkin riisuiduin.

Aloin naimaan....uuh!....kun tuntui hyvältä.
Nainen pyysi päästä päälleni....sanoin että toisella kerralla.....nyt saat munaa....

Nukuttiin vähän. Sitten nainen pyysi saada öljytä minut. Suostuin tietenkin. Ihanaa !!!.
Aloin naimaan....liukastelin hänen päällään ja sitten käänsin naisen päälleni ratsastamaan....uuh, sitä kiimaa...

Nukuttiin pitkään. Aamulla alettiin taas naimaan. Nainen voihki aluksi pitkään nautinnosta......äääääääääääää !!!!!

Naitiin pitkään. Kysyin lupaa naiselta:
"Annanko mie tulla?"
Nainen sanoi: "Anna vain tulla".

Sain elämäni yhden parhaimmista orgasmeista
💥💥💥

Äänestä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ratsastaa aidolla miehellä.

Ja olla "kiltisti" alla. Voi luoja, sitä katseiden yhtymistä jo..

#lovelove. <3

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu