Haluatko myös kokeilla nuorta miestä meikä on tuore ja terve juuri sinua varten. Olen itsekkin Vantaalta 😉
0Äänestä
Anonyymi00020
Jellonasnipper kirjoitti:
Haluatko myös kokeilla nuorta miestä meikä on tuore ja terve juuri sinua varten. Olen itsekkin Vantaalta 😉
Pillu on parasta.
0Äänestä
Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Moi minä vanhempi mies pohjois savosta, hahuaisin nuolla sun isoja tissejä ja pillua.
Ihanaa😋 mistä oot ja ikä?
1Äänestä
Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missäpäin sua sais kokeilla😉😋
Voisin ajella sinne.. oon lomilla!
0Äänestä
Anonyymi00037
Anonyymi00017 kirjoitti:
Moi minä vanhempi mies pohjois savosta, hahuaisin nuolla sun isoja tissejä ja pillua.
Miten saan sinuun yhteyttä?
0Äänestä
Anonyymi00048
Anonyymi00037 kirjoitti:
Moi, kiitos sinä 49 v ihana nainen pohjois savosta, minä vanhempi mies jo 70v kuopiosta joensuuhun päin haluaisin et tavattais, jossain vaikka kaupan tai huoltoaseman ym, phalla kerro koska missä, olen siisti rehellinen mies. Annan autoni tietoista jotain. Moi
0Äänestä
Anonyymi00053
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä haluaisin nuolla tissit ja pillun ihanaa, minä vanhempi mies jolle vastasit 49 v nainen pohjois savosta
0Äänestä
Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kyllä haluaisin nuolla tissit ja pillun ihanaa, minä vanhempi mies jolle vastasit 49 v nainen pohjois savosta
Oi kiva
0Äänestä
Anonyymi00055
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oih rakastan isoa nuppia🤩🤩 mulla isot tissit T. N49 P-Savo
oih,ihanat isot tissit ❤️. tavataan! big50
1Äänestä
Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Oi kiva
No olishanse kivaa tutustua sinuun 49 v nainen, minä vanhempi mies kuden edellä, missä tavataan.
1Äänestä
Anonyymi00064
Anonyymi00048 kirjoitti:
Moi, kiitos sinä 49 v ihana nainen pohjois savosta, minä vanhempi mies jo 70v kuopiosta joensuuhun päin haluaisin et tavattais, jossain vaikka kaupan tai huoltoaseman ym, phalla kerro koska missä, olen siisti rehellinen mies. Annan autoni tietoista jotain. Moi
Onko sulla sähköpostia, niin voisin laittaa viestiä ja sovitaan yksityisesti tapaamisesta? N49
0Äänestä
Anonyymi00069
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ota yhteyttä m 58v
0Äänestä
Anonyymi00070
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla ole muuta isoa kuin kylkimakkarat!
0Äänestä
Anonyymi00004
Ja välillä kävisit istumassa mun kasvoilla jotta voisin nuolla sun pantua pillua.. ja taas takaisin ratsaille.
Mies 39
0Äänestä
Anonyymi00008
Saako piereskellä samalla
0Äänestä
Anonyymi00075
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eilen pokasin baarista viime viikolla Tinderissä matchiksi tulleen naikkosen. Siitä hänen luo jatkoille, hommien suoritus maaliin saakka, ja sitten lähdin kotiin. Pitkästä aikaa sellainen nainen, jota haluaisi ehkä enemmänkin jatkossa tapailla. Mietin vain, että koska viitsisi laittaa vaikka viestiä perään ja mitä hänelle laittaa. En halua olla itse samanlainen roikkuja, ja tyhjänpäiväisten kyselijä, mitä monet naiset tuuppaa olemaan. Ajattelin, että jos ei naisesta kuulu, niin voisin viikonlopun kynnyksellä laittaa viestiä, että onko hän vaikka lähdössä ulos viikonloppuna, koska itsellä on taas kemut tiedossa. On se vaan perhana alkuun vento vierasta mukavampi ja rennompi nähdä pienissä sievissä, ja ei ikään kuin sopia varta vasten tapaamista.. Vaikka tottakai on noita treffailuja nyt aiemmin tullut selvinpäinkin harrastettua, mutta kuitenkin.. Ja varmaan mietin vain ihan liikaa, kun on tässä ehtinyt jo sinkkuna taas muutaman vuoden olemaan. https://spankbang.party/8fofq/video/004b00490050+1004
0Äänestä
Anonyymi00024
Täällä myös P-Savosta oleva mies joka kaipaa ratsastajaa. M56
1Äänestä
Anonyymi00025
Haluttais😋😋😋
0Äänestä
Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluttais😋😋😋
Arvaa vaan haluttaako isokyrpäistä upottaa märkään pilluun pohjaan asti...
0Äänestä
Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Milloin ja missä saan avaa sulle märän pilluni?
0Äänestä
Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluttais😋😋😋
Kiva. Niin haluttais minuakin 😋 M56
0Äänestä
Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voisin ajella...lomalla oon
0Äänestä
Anonyymi00031
Takaapäin... pylly pystyssä.... upottaa kyrpää sun pikkupilluun
0Äänestä
Anonyymi00032
Mulla ei oo paikkaa
0Äänestä
Anonyymi00033
Mulla on
0Äänestä
Anonyymi00034
Hotelli...isolla hoitaa takaapäin kiimaista.
0Äänestä
Anonyymi00035
Jos tykkäät...
0Äänestä
Anonyymi00036
Isolla kyrvällä avata...
0Äänestä
Anonyymi00039
Minkäikäinen mies oot?
0Äänestä
Anonyymi00040
Riippuu tarpeesta
0Äänestä
Anonyymi00041
42v
0Äänestä
Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Riippuu tarpeesta
😂😂😂😂
0Äänestä
Anonyymi00042
Ihan hellästi takaapäin isolla....hyväillä sun rintoja...
0Äänestä
Anonyymi00044
Se tunne kun tietää että on hieman liian iso mutta silti sun pikkuiset pilluhuulet venyy kosteudesta sen tahtoon.
M39
0Äänestä
Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Se tunne kun tietää että on hieman liian iso mutta silti sun pikkuiset pilluhuulet venyy kosteudesta sen tahtoon.
M39
Tänään illemmalla Kuopiossa? Tavataanko ja saat venyttää mun pillun huulia😋😋😋
0Äänestä
Anonyymi00046
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä. Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen. Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin. Minä en petä sinua ja olen huomioon ottava.
Voidaan vaikka tavata tänään jos sinulla ei ole muita kiireitä.
0Äänestä
Anonyymi00047
Tule illalla tänään Rauhalahden höyrysaunaan?
0Äänestä
Anonyymi00049
Täällä ois ylä-savolainen, keski-ikäinen, pienimunainen impotentti, joka haluais sun lovee.
0Äänestä
Anonyymi00050
Oih, aivan unelma 🥰
0Äänestä
Anonyymi00051
Muista ottaa tekojorma mukaa..⁹
0Äänestä
Anonyymi00052
😂😂😂
0Äänestä
Anonyymi00056
Pikkupillua isokyrpäiselle... uuuuuuups.
0Äänestä
Anonyymi00057
Tääl olis
0Äänestä
Anonyymi00058
Tykkäätkö isosta
0Äänestä
Anonyymi00060
Tottakai! Missä tavataan? Kata
0Äänestä
Anonyymi00062
Käykö uusimaa?
0Äänestä
Anonyymi00066
Mistä päin Kata oot? Mies +50v
0Äänestä
Anonyymi00065
isokyrpä on jo matkalla.tänään saat itsesi täyteen kyrpää ja runsaasti spermaa pilluun - jorkka 53
0Äänestä
Anonyymi00067
Panettaisi taas lisää. Voi, kun turvallisesti saisi nyt. Ihan pikapanokin vaan kävisi, kun saisin vaan tuntea ihanan mieslihan sisälläni ja tulla. <33
3Äänestä
Anonyymi00068
Ota yhteyttä 58v mies
0Äänestä
Anonyymi00071
Elli Joensuusta vailla Isoa ja kestävää ! Olen 52v. melko suurikokoinen 120kg, kuuma ja kostea.
0Äänestä
Anonyymi00072
Täällä sun ratsastamista odottaa isohko kulli ja sporttinen vartalo. Kanta-Häme, mies 40
0Äänestä
Anonyymi00073
Kumpikin on todella ihanaa ja se tuntuu mahtavalta, kun nainen ratsastaa. Orkkukin on jotenkin voimakkaampi ja alkaa aina vähän yllättäen. Avokkini haluaa aina ottaa katsekontaktia lauetessa alkani ollessaan. Ja onhan se jotenkin hyvää, kun orkkuni lähetessä jähmetyn aloilleni ja katsotaan avokin kanssa toisiamme silmiin samalla, kun juurta myöden hänen pillussaan oleva kaluni aljaa nytkähdellen purskauttelemaan siemennesteitäni syvälle hänen sisäänsä. Syöksyn jälkeen vielä teen muutaman, melkeinpä runttaavan työnnön ähkäisten ja möristen hänen sisällään ja katsekontakti säilyy koko ajan. Sitten kääntää ujosti katseensa pous hymyillen ja äännellen ihanasti. On joskus saanut vielä orkunkin noiden lopputyöntöjeni ansiosta.
0Äänestä
Anonyymi00076
Tääl ois 58 ukm ois viel kiva ku ainen ois pääl
0Äänestä
Anonyymi00077
Nainen iski minut baarista. Tanssittiin ja suudeltiin💋 Mentiin hänen kotiinsa. Keskusteltiin sohvalla ja sitten nainen vei minut sänkynsä viereen. Kysyi: "Pystyt sä oleen kunnolla? Vastasin "Pystyn" Riisuitui alastomaksi - sitten minäkin riisuiduin.
Aloin naimaan....uuh!....kun tuntui hyvältä. Nainen pyysi päästä päälleni....sanoin että toisella kerralla.....nyt saat munaa....
Nukuttiin vähän. Sitten nainen pyysi saada öljytä minut. Suostuin tietenkin. Ihanaa !!!. Aloin naimaan....liukastelin hänen päällään ja sitten käänsin naisen päälleni ratsastamaan....uuh, sitä kiimaa...
Nukuttiin pitkään. Aamulla alettiin taas naimaan. Nainen voihki aluksi pitkään nautinnosta......äääääääääääää !!!!!
Naitiin pitkään. Kysyin lupaa naiselta: "Annanko mie tulla?" Nainen sanoi: "Anna vain tulla".
Sain elämäni yhden parhaimmista orgasmeista 💥💥💥
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 66
Vanhimmat
Tääl ois 42v ratsu sulle
On upeeta pidellä kiinni naisen lantiosta kun hän ratsastaa. 35v mies ottaisi sut syliin mieluusti
Täällä on ihana iso nuppi minkä päällä saat ratsastaa nautintoon. big 50
Sulla ole ku iso mätäpaise hartioittes välissä
Ihana pumpata isolla kyrvällä 22/6... sääret olkapäillä ja pitkiä hitaita työntöjä aluksi.
Missäpäin sua sais kokeilla😉😋
Vantaalla oon
Voi voi, kaukana😓
Harmi... isokyrpäinen olis kaivannut sun märkää pillua...
Pillu on parasta.
Voisin ajella sinne.. oon lomilla!
Oi kiva
oih,ihanat isot tissit ❤️. tavataan! big50
No olishanse kivaa tutustua sinuun 49 v nainen, minä vanhempi mies kuden edellä, missä tavataan.
Onko sulla sähköpostia, niin voisin laittaa viestiä ja sovitaan yksityisesti tapaamisesta? N49
Ota yhteyttä m 58v
Sulla ole muuta isoa kuin kylkimakkarat!
Ja välillä kävisit istumassa mun kasvoilla jotta voisin nuolla sun pantua pillua.. ja taas takaisin ratsaille.
Mies 39
Eilen pokasin baarista viime viikolla Tinderissä matchiksi tulleen naikkosen. Siitä hänen luo jatkoille, hommien suoritus maaliin saakka, ja sitten lähdin kotiin. Pitkästä aikaa sellainen nainen, jota haluaisi ehkä enemmänkin jatkossa tapailla. Mietin vain, että koska viitsisi laittaa vaikka viestiä perään ja mitä hänelle laittaa. En halua olla itse samanlainen roikkuja, ja tyhjänpäiväisten kyselijä, mitä monet naiset tuuppaa olemaan. Ajattelin, että jos ei naisesta kuulu, niin voisin viikonlopun kynnyksellä laittaa viestiä, että onko hän vaikka lähdössä ulos viikonloppuna, koska itsellä on taas kemut tiedossa. On se vaan perhana alkuun vento vierasta mukavampi ja rennompi nähdä pienissä sievissä, ja ei ikään kuin sopia varta vasten tapaamista.. Vaikka tottakai on noita treffailuja nyt aiemmin tullut selvinpäinkin harrastettua, mutta kuitenkin.. Ja varmaan mietin vain ihan liikaa, kun on tässä ehtinyt jo sinkkuna taas muutaman vuoden olemaan. https://spankbang.party/8fofq/video/004b00490050+1004
Täällä myös P-Savosta oleva mies joka kaipaa ratsastajaa. M56
Haluttais😋😋😋
Kiva. Niin haluttais minuakin 😋
M56
Voisin ajella...lomalla oon
Takaapäin... pylly pystyssä.... upottaa kyrpää sun pikkupilluun
Mulla ei oo paikkaa
Mulla on
Hotelli...isolla hoitaa takaapäin kiimaista.
Jos tykkäät...
Isolla kyrvällä avata...
Minkäikäinen mies oot?
Riippuu tarpeesta
42v
😂😂😂😂
Ihan hellästi takaapäin isolla....hyväillä sun rintoja...
M39
Tänään illemmalla Kuopiossa? Tavataanko ja saat venyttää mun pillun huulia😋😋😋
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä en petä sinua ja olen huomioon ottava.
Voidaan vaikka tavata tänään jos sinulla ei ole muita kiireitä.
Tule illalla tänään Rauhalahden höyrysaunaan?
Täällä ois ylä-savolainen, keski-ikäinen, pienimunainen impotentti, joka haluais sun lovee.
Oih, aivan unelma 🥰
Muista ottaa tekojorma mukaa..⁹
😂😂😂
Pikkupillua isokyrpäiselle... uuuuuuups.
Tääl olis
Tykkäätkö isosta
Tottakai! Missä tavataan? Kata
Käykö uusimaa?
Mistä päin Kata oot?
Mies +50v
isokyrpä on jo matkalla.tänään saat itsesi täyteen kyrpää ja runsaasti spermaa pilluun - jorkka 53
Panettaisi taas lisää. Voi, kun turvallisesti saisi nyt. Ihan pikapanokin vaan kävisi, kun saisin vaan tuntea ihanan mieslihan sisälläni ja tulla. <33
Ota yhteyttä 58v mies
Elli Joensuusta vailla Isoa ja kestävää ! Olen 52v. melko suurikokoinen 120kg, kuuma ja kostea.
Täällä sun ratsastamista odottaa isohko kulli ja sporttinen vartalo.
Kanta-Häme, mies 40
Kumpikin on todella ihanaa ja se tuntuu mahtavalta, kun nainen ratsastaa. Orkkukin on jotenkin voimakkaampi ja alkaa aina vähän yllättäen.
Avokkini haluaa aina ottaa katsekontaktia lauetessa alkani ollessaan.
Ja onhan se jotenkin hyvää, kun orkkuni lähetessä jähmetyn aloilleni ja katsotaan avokin kanssa toisiamme silmiin samalla, kun juurta myöden hänen pillussaan oleva kaluni aljaa nytkähdellen purskauttelemaan siemennesteitäni syvälle hänen sisäänsä.
Syöksyn jälkeen vielä teen muutaman, melkeinpä runttaavan työnnön ähkäisten ja möristen hänen sisällään ja katsekontakti säilyy koko ajan.
Sitten kääntää ujosti katseensa pous hymyillen ja äännellen ihanasti. On joskus saanut vielä orkunkin noiden lopputyöntöjeni ansiosta.
Tääl ois 58 ukm ois viel kiva ku ainen ois pääl
Nainen iski minut baarista. Tanssittiin ja suudeltiin💋
Mentiin hänen kotiinsa.
Keskusteltiin sohvalla ja sitten nainen vei minut sänkynsä viereen.
Kysyi: "Pystyt sä oleen kunnolla?
Vastasin "Pystyn"
Riisuitui alastomaksi - sitten minäkin riisuiduin.
Aloin naimaan....uuh!....kun tuntui hyvältä.
Nainen pyysi päästä päälleni....sanoin että toisella kerralla.....nyt saat munaa....
Nukuttiin vähän. Sitten nainen pyysi saada öljytä minut. Suostuin tietenkin. Ihanaa !!!.
Aloin naimaan....liukastelin hänen päällään ja sitten käänsin naisen päälleni ratsastamaan....uuh, sitä kiimaa...
Nukuttiin pitkään. Aamulla alettiin taas naimaan. Nainen voihki aluksi pitkään nautinnosta......äääääääääääää !!!!!
Naitiin pitkään. Kysyin lupaa naiselta:
"Annanko mie tulla?"
Nainen sanoi: "Anna vain tulla".
Sain elämäni yhden parhaimmista orgasmeista
💥💥💥