Nukkuisit vieretysten kaivattusi kanssa. Silittäisitkö häntä tms
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Kyllä ja kyllä.
- Anonyymi00017
Tai ei sitä silittåmiseksi voisi kutsua tällä hetkellä.
- Anonyymi00002
Monet kerrat olen ajatellut.
- Anonyymi00003
En ja en
- Anonyymi00004
ei tarvetta
- Anonyymi00005
Kyllä hänen päätään lepuuttaisin
- Anonyymi00006
Tottahan toki! Ottaisin selvää, mistä hän pitää ja toteuttaisin toiveet parhaani mukaan.
- Anonyymi00007
Joka ilta. Nytkin. Ja nyt.
Ja nyt.- Anonyymi00027UUSI
Entäs nyt?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Entäs nyt?
Joo.
Ja nyt.
- Anonyymi00009
Joka ilta hän on vieressäni kun laitan nukkumaan. Siihen on turvallista nukahtaa tietäen, että hän karkoittaa painajaiset. Unisiepparini, nuku hyvin ❤️
- Anonyymi00010
Kyllä. Melkein joka ilta, kun nukkumaan menen mietin, että olisipa hän tuossa vieressä ja saisin edes hetken ennen nukahtamista pidellä häntä itsessäni kiinni.
- Anonyymi00011
Miten pitelisit
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten pitelisit
Voi vttu varmaan varpailla hinkkaisi selkää 🤦
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten pitelisit
Rakastelemalla rajusti kuin ori.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi vttu varmaan varpailla hinkkaisi selkää 🤦
😄
- Anonyymi00013
Tämä sai muistamaan sen kun taputti sängyä kainaloonsa vierestä, jotta olisin tullut.Nyt harmittelen jos hän tyytynyt siihen että olisin tullut vaan kainaloon, en mennyt kun halunnut pettää ja sanoinkin vähän turhan tiukasti..
- Anonyymi00015
Oon miettiny paljonkin .. mutta
Harvasss on 190 cm - 2m oikesti pitkät miehet
Joiden kansloon minäkin yli 180cm nainen mahtuisin eded kerran elämäs käpertyy pakoon pahas masilmasa.
Kokidinn viimei olevani nainen
Enkä joitai helvelvetin outoa miehen ja naisen välillä .
Vituttaa ku ihailiat js tarjokkaat jotaki kainalosauvan kokoisia aina!!!!!
Pitkä nainen - Anonyymi00016
En. Antaisin hänen nukkua. Tuijottaisin vaan koko yön vieressä ja ihastelisin.
- Anonyymi00018
Kerran sain nukkua hänen vieressään. Silittelin häntä ja siihen nukahti. Sinä iltana hänellä oli päällään punainen T-paita
- Anonyymi00022UUSI
Haluaisin nukkua hänen vieressä. Rapsuttaisin varmasti.
- Anonyymi00025UUSI
Tarvitsisin lenkkikaverin. Sellaisen joka tulisi aamulla 10:n aikaan kotiovelle ja sanoisi että nyt lähdetään. Pääsisin nauttimaan aamun ensisäteistä ja minulla olisi seuraa. Lenkin jälkeen voisin valmistaa tukevan brunssin kiitokseksi. En osaa vastata tuohon nukkumiskysymykseesi.
- Anonyymi00031UUSI
Jos olet minua paljon nuorempi, en halua koskaan edes lenkkeillä kanssasi! Sinussa ei ole mitään sellaista, että voisin olla edes ystäväsi! Pellkiä huonoja muistoja mielessä sinuun liittyen!
- Anonyymi00026UUSI
Se on suosikkiasiani hänessä. Tykkäisin maata hänen vieressään, kun on myöhä, pimeää ja niin hiljaista, että kuulen oman sydämeni sykkeen. Sellaisina hetkinä olisin ihan varma, että olen rakastunut.
- Anonyymi00029UUSI
Ei minulla ole kaivattua, eikä tule koskaan olemaankaan! Minulle täysin mahdoton ajatus että nukkuisin jonkun kanssa samassa sängyssä! Kauan kestäneessä parisuhteessa nukuimmen lähes koko parisuhteen ajan samassa sängyssä, mutta enää en sellaista halua.! En osaa enää nukkua yhdessä kenenkään kanssa! Kun tapailin eroni jälkeen pariakin miestä! Ja nukuimme yhdessä, en saanut koskaan unta sellaisessa tilanteessa! En halua asua yhdessä uuden ikäiseni ystävän kanssa, koska unen puute tappaisi minut! Olen niin tottunut nukkumaan yksin jos 20 vuoden ajan ja koen sen olevan juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00030UUSI
Silittäisin hänen niskaaa, päätä, rintaa. Antaisin hengitystemme tasaantua samaan tahtiin, nauttien iholla olosta. Tutkisin vartaloa ja antaisin käteni siirtyä alemmaksi, tietäisin juuri mitä tekisin, sillä tunnen hänet läpikotaisin. Sinne jäi erektio-ongelmat, olet taas virili 🌞
- Anonyymi00033UUSI
Ehkä jos olis moinen ku ei ol ni mitä sitä turhaan
- Anonyymi00034UUSI
Ohi, kaivatullani on ongelmia 😉
- Anonyymi00035UUSI
Kyllä ajattelen, mä vaan luulen että mä en malttais nukkua koska sitten en näkisi häntä. Voitais vain olla lähekkäin,ehkä ottaisin hänet kainalooni ja nauttisin hänen läheisyydestä tai sitten voitais tehdä ihan jotain muuta😍🔥🫦. Pääasia että hän olisi siinä ❤️👩❤️👩
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271638Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341350Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5541341- 651061
- 741000
- 53786
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen77770Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112765Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42723Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468667