Onko Tampereella yhtäkään keppihevostallia? Omistan yhden kepparin, ja etsin tallia joka pitää tunteja, järjestää kisoja ym. Sen pitäisi sijaita TAMPEREELLA! Löytyykö?
Keppihevostallit
9
868
Vastaukset
- ???
Mikä on keppihevostalli??
- Dora ja Turri:)
Se on talli jossa on kepeistä ja niiden päässä sukkahousujenpää täyttettynä esim.sanomalehdillä...niitä on sitten monta ja niille tehdään talli.....siellä saattaa sitten käydä ihmisiäkin............
- ihahhaa
Keppihevostalli on talli, jossa on keppihevosia.
Aivot käyttöön. - kepparitalli
Hä ettekö te tiiä mikä on keppihevostalli!!!Mulla on kepparitalli, jossa järjestän kisoja leirejä ja tunteja, mutta asun nurmijärvellä.Käykää sivuillani www.khtriemukaari.suntuubi.com/ .
- kepparitalli vantaal
Hei, Itä-Vantaalla http://khtuusikuu.suntuubi.com/ järjestää tunteja ja leirejä. Tulkaa tunneille kokeilemaan.
- keppari
haloo mulla on kepparitalli tampereella mutta en saa pitää vielä tunteja kuin tutuille . sori
- mina'
mä etin kepparitallia jostain lähelt kiuruvettä
- ooiooooooona
Meillä on teidän lähellä talli jossa on kerran viikossa kisat kaikille oma tarha ja karsina myös ruoka harjat suitset riimu loimi ja korvahuppu ne on ammattilisen tekemät nne varusteet ja meiltä saa vuokrata puoliksi oman keppihevosen kaikki hevoset täällä on ammattilaisen tekemät tallissa on 10karsinaa satulahuone kahvila harjat meidän talli pitää tunteja
- oooiiiooooooo
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770