Aivan sekaisin. 😂 Ei täältä ainakaan mitään selvyyttä saa mihinkään asiaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Vastaukset ovat siellä pään sisällä, ei ulkopuolisessa maailmassa. Sinun pitää vaan kohdata se kaikki muu mitä olet piilotellut sinne. Muuta tietä ei ole.
- Anonyymi00002
Ei se kaivattu minusta tykkää.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei se kaivattu minusta tykkää.
Eikös hän joskus sanonut tykkäävänsä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikös hän joskus sanonut tykkäävänsä.
Eipä ole paljoa sanonu.
- Anonyymi00005
Todellisuudessa ei yhtään paremmin, sekin yksi kehtasi puhuu juuri sillä samalla äänensävyllä, jota kaikki muut pahaa tarkoittavat käyttävät aikomuksenaan erottaa meidät toisistaan. Hellävarainen, jopa kiltti vivahde, aivan kuin saisi kaiken kuulostamaan paremmalta ihan vain puhumalla jollain helvetin tuutulauluäänellä. Sen miten ei viitsi ajatella mitä saisi tilalle minun myötä.
- Anonyymi00006
Se on tassn mäin juurikin . Näitä ei kannata lukea yhtään ...
- Anonyymi00008
Saa täältä! Esim mä olen gynekolooki. Ja mulle voi lähettää aina sähköpostilla huolenaiheen vulvastaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466