Niinpä niin, ensin yksi kerta kokeilua. Siiten pitkä kuiva kausi, kunnes toinen kokeilu, ensimmäistä paremmalla onnella. Sitten kolmas kerta toden sanoisi, alkoi kiinnostaa. Alkuun oli jonkin sorttinen morkkis, mutta sitten kun tottui asiaan, niin sehän oli ihan kivaa. No joo, oli minustakin kiva katsella ja joskus osallistua.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Rouvalle isoa paksua vieraalta. M50
- Anonyymi00002
Haluutko kertoa miten nuo kerrat tapahtui?
- Anonyymi00005
Koska on Himoksella bileet?
- Anonyymi00006
Meillä vaimo oli halukas mutta epäili ettei mun pään kestä katsoa jos toinen mies panee häntä.
Kun sain vaimon vakuutettua ettei tule riitoja kimppaseksistä niin suostui ja sain luvan järjestää miehen panemaan häntä.
Soitin yhdelle kaverille vaimoni ollessa vieressä.
Kerroin kaverille vaimoni luvanneen olla kahden miehen kanssa ja haluaako hän panna mun vaimoa ja tottakai kaveri halusi panna mun vaimoa.
Oli vain 2 päivää aikaa valmistautua vaimon ensimmäisen vieraan miehen tuloon.
Esileikki meni ihan hyvin vaimon hymyillessä minulle.
Kun levitin vaimon sääriään ja kaveri alkoi työntää aisaa vaimoon niin hän meinasi panikoida ja karata.
Minä silittelin vaimoa ja rauhoittelin häntä kunnes rauhoittui..
Vaimoni rauhoituttua annoin kaverille merkin että nyt hän voi alkaa panemaan.
Kun vaimoni muutaman panon jälkeen huomasi ettei mitään pahaa tapahtunut niin alkoi nauttimaan kun kaksi miestä panee häntä.
Nykyään jo pyytää että kutsutaan joku meille saunaan ja yökylään kun tietää meidän panevan häntä tosi mielellämme!- Anonyymi00008
ja vieraan paksu tuhti sperma tekee tuhmia vaimon sisällä.
- Anonyymi00007
vieraan iso kulli kun pääsee vaimon sisään, niin sitten ne on koukussa siihen jo. -sonni
- Anonyymi00012
Vaimoni toki nauttii kun saa tosi isoa kalua mutta nauttii myös normaalista koosta.
Mun vaimo sanoo ettei ole niin pientä kullia kokeillut joka ei olisi ylittänyt klitorista stimuloimaan.
Hän nauttii täysin kun saa toisen miehen panemaan häntä.
Vaimoa pannaan 4-8 yötä kuussa kimpassa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaimoni toki nauttii kun saa tosi isoa kalua mutta nauttii myös normaalista koosta.
Mun vaimo sanoo ettei ole niin pientä kullia kokeillut joka ei olisi ylittänyt klitorista stimuloimaan.
Hän nauttii täysin kun saa toisen miehen panemaan häntä.
Vaimoa pannaan 4-8 yötä kuussa kimpassa.Kuulostaa todella hyvälle.
- Anonyymi00018
Muistan sen aamun kun eka kerran olin ollut ryhmässä. Heräsin mieheni vierestä ja toisella puolen nukkui vieras mies tyytyväisesti kuorsaten. Pikkarini oli keittiön pöydällä ja loput vaatteet hujan hajan lattialla. Mukana oli toinenkin pariskunta jotka olivat jo poistuneet. Mietin eilisiltaa, mieleeni hiipui morkkis. No aamu kului miehetkin heräili ja olisivat panneet lisää, ei nyt. Lähdettiin kotiin. Meni viikko jos toinenkin, morkkis helpotti vastaavasti alkoi alhaalla kihelmöidä uusintasessiot. Nyt on ekasta kulunut vuosia monta sessiota rikkaampana eli ymmärrän naistasi haluaa saada ja nauttia. N +60
- Anonyymi00020
Aloittaja kuvasi hyvin noita kimppaseksin aloituskuvioita. Muutama ensimmäinen kerta tuntuu oudolta, jos ei ole aikaisempaa elämän kokemusta. Kymmenen kerran jälkeen on vain hyvä pano tai sitten huono. Ei turhaa seurustelua, vain naiminen ja se oli sitten siinä. Mies hoitaa tuon seurustelupuolen, niin on hyvä. Minä vain valmistaudun sessioon ja nautin. En muista kasvoja tai nimeä yleensä, enkä pidä mitään yhteyttä jälkeenpäin. Vaatii kyllä asennoitumista, vieras tai vieraat ovat vain kyrpiä, jotka työntyvät sisääni.
- Anonyymi00021
just noin.käyn itsekin nauttimassa ja antamassa vaimoille isoa kullia, eikä mitään tietoja ja puheita nimistä,jatkoista -isokyrpä
- Anonyymi00022
Olimme harrastaneet parin vaihtoa muutaman kerran, kunnes lähdettiin himoksen tapatumaan.
Juteltiin jospa osallistuttaisiin ryhmä orgioihin, paikanpäällä vielä vähän emmittiin. Tansittiin illan mittaan ja tettiin muutama paukku, tutustiin toiseen pariin jotka ehdotteli ryhmä mökkiin mukaan. Kymmenkunta paria ja kaksi yksittäistä miestä josta kerrottiin ennen mökkiin menoa, vaatteille oma paikka jokainen riisuitui ilkosilleen. Mökin lattia vuorattu patjoilla pieni pöytä jossa kortsuja ja liukkari voiteita, sperman ja aktin tuoksu mökissä kun edellinen ryhmä juuri loppunut. Parin kanssa menimme tuoksu kiihoitti kun juttelimme vaatteita riisuessa miten edelliset parit nauttineet. Aloimme hyväillä toistemme vaimoja, vaimonikin aivan innoissaan kun porukka riisuuntui. Menimme lattialle hyväilee toistemme puolisoita näin miten yksi mies avasi vaimoni reidet, alkoi antaa kieli hoitoa kun parin mies imi nännejä. Valtava huohotus ja vaikerointi täytti koko mökin, yhdyimme jokainen kaikkien kanssa kolmisen tuntia. Vaimoni ja itse tuoksuimme aivan spermalle ja naisten vuodoille, sovimme käymme pukeutumassa ilman suihkua. Tansimme samojen puolisoiden kanssa joiden kanssa yhdyttiin alku illasta. Jäimme molemmat koukkuun rymä orgioihin samoin tein. T. Pari 40v - Anonyymi00023
Niin jäi, mutta antaa jäädä. Toistaiseksi minulta ei ole vähennetty mitään. Vaimo on iloinen, onnellinen ja tyytyväinen... läpeensä tyytyväinen. On sovittu tietyt säännöt ja niiden puitteissa toimitaan.
- Anonyymi00024
sehän on hyvä, että vaimo saa kunnolla niin on sitten hyvällä tuulella, kun pillu turpeena astelee 👍😉
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551