Minusta, siitä toisesta vai jostain kolmannesta?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Onko tämä joku kahvien makutesti. Tykkään hänestä, joka on oikeasti olemassa, oikeassa elämässä, minun lähelläni, minun elämässäni, konkreettisesti ja puhtaasti minusta henkilökohtaisesti kiinnostunut. Eihän minulla ole muuta annettavaa kuin itseni.
- Anonyymi00002
Eli se en ole minä. Voi pöh. 😭
- Anonyymi00003
Ja oletko ylpeä tunnistaessasi itsesi aloituksen kuvauksesta? - en ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä. Jokainenhan peilaa näitä kirjoituksia omaan elämäänsä ja onko jotenkin poikkeavaa jos yhdestä ihmisestä voi olla useampikin kiinnostunut. Outoa paremminkin olisi jos ei olisi. Kysehän on kuitenkin aina; ketkä ja molemmat, haluavat olla toistensa kanssa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mies ei myöskään välttämättä itse aiheuta monivalintatilannetta. Tilanne on sama kuin joistain kauniista ihmisistä oletetaan, että hän on pinnallinen kukasta kukkaan hyppijä. Ulkonäkö ei määrittele luonnetta eikä päinvastoin. Kaunis ihminen ei ole myöskään syyllinen omaan kauneuteensa ja olemassaoloonsa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä. Jokainenhan peilaa näitä kirjoituksia omaan elämäänsä ja onko jotenkin poikkeavaa jos yhdestä ihmisestä voi olla useampikin kiinnostunut. Outoa paremminkin olisi jos ei olisi. Kysehän on kuitenkin aina; ketkä ja molemmat, haluavat olla toistensa kanssa.
Mutta kaikki eivät hehkuttele ihailijoillaan. Minulle he ovat sivuhenkilöitä elämässäni. Olen tyly, enkä anna ihmisille turhaa toivoa. En roikota ihmisiä, vailla oikeaa tarkoitusta. Ei minusta kyllä kaikki pidä. "Liian suora, liian vahvat omat mielipiteet." Mutta olen sinut sen asian kanssa, koska en elä elämääni miellyttääkseni muita.
- Anonyymi00004
Rakastan kaikkia teitä omalla tavallaan, ja siitä voi syntyä musertavakin muuri kunkin teistä kanssa. Pyrin siksi sulkeistamaan aina yhden kerrallaan, tai useamman jos tarve sitä vaatii.
- Anonyymi00007
Kaveri, tuo oli aika teennäistä 😁
- Anonyymi00006
omia lapsiani tietenkin rakastan, nyt ei ole muuta, eikä viimeisimmän suhteen opetusten vuoksi kovin herkästi en suhteeseen enää heittäydy ja tuntematon ei edes ansaitsi näin pitkää vastausta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466