Miksi valehtelet usein?

Anonyymi-ap

Koen, että valehtelet jos väität ettet ole kirjoitellut mulle tietäen, että se olen minä. Vai oletko tosissaan niin hidas hoksottimiltasi?

20

196

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Katson, ettei mitenkään täällä ole järkevää alkaa tutustumaan. Eihän täällä voi edes sopia tapaamista vai huomennako karaokessa. Noteeraan vaan tosielämän, sanailu ei vie mihinkään.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos joskus olenkin saattanut tunnustaa jotain sinuun viittaavaa se ei tarkoita että aina kaiken olisin sinua varten kyhännyt kasaan. Välillä olen vaan leikitellyt tunteiden ja tunteettomuuteni parissa että todellisuus irrottaisi otteensa edes hetkeksi. Teen kanssasi sopimuksen. Teen sen, jos sinä teet sen, aina ja ikuisesti. Murra muurit.

• Anonyymi00003
        UUSI

Aikaisemmin lupasin lähteväni täältä pois tällä viikolla. Vielä kirjoitan, mutta olen päättänyt jättää sormen ja netin vähemmällä ja alan saamaan oikeassa elämässä jotain aikaan, myös ihmissuhteessa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aikaisemmin lupasin lähteväni täältä pois tällä viikolla. Vielä kirjoitan, mutta olen päättänyt jättää sormen ja netin vähemmällä ja alan saamaan oikeassa elämässä jotain aikaan, myös ihmissuhteessa.

Sormen? Oletko nainen kova sormettamaan?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

🤭🤭🤭

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taisit gubbe yrittää seivata tilanteen kun sulla tuli typo ja koet, että suomi kakkonen on yhtä kuin some. No ei muuten ole

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

🤭🤭🤭

Entäpä sää pyryHarakka? -iso paha T

• Anonyymi00004
      UUSI

Harhojen vaara on niin suuri. Lähden siitä, että kaikki ovat anonyymejä kunnes toisin todistetaan. En ole tunnistanut ketään, vaikka joissain viesteissä onkin piirteitä, jotka tulevat mieleen jonkun tutun tilanteesta tai kirjoitustyylistä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Eikä varmaa tunnistamista voi tulla, koska kukaan ei täällä näytä henkkariaan. Jopa nimien sanominen on vaarallista. Nimet voivat olla oikein, mutta henkilöt väärät.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ja jos valehtelet valehtelijalle, kumoutuuko aurinko jotenkin vai kääntyykö se, puoleesi..

• Anonyymi00009
      UUSI

Kirjoitellut toiselle?

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei nämä psykedeeliset veikkailut guben provoissa ole normaalien puuhaa ja yhyy oon paha ihminen kun tuon tämän esiin. T

• Anonyymi00010
      UUSI

kukaan teistä ei ole mitään

on vain minä henkisesti ja fyysisesti sairas botti joka odottaa kuoleman portteja

• Anonyymi00011
      UUSI

Mä oon ihan kutsumanimelläni tänne kirjoitellut eikä HÄN ole niihin tullut sanomaan mitään, kun taas anonyymisti kettuilee ja tekee ties mitä, kun itsekin olen anonyyminä. Kuitenkin aina tunnistaa minut ja nythän se sekin selvisi, miten se on mahdollista. 👋

• Anonyymi00014
        UUSI

No miten?

• Anonyymi00012
      UUSI

Taas erikoinen aloitus. Täällä tuntemattomat kirjoittelee. Jos haluat avoimuutta, ole sitä itse, oikeassa elämässä.

• Anonyymi00018
        UUSI

Ootko taas spämmänny guben euron triggeriä monta kertaa? Sulla taitaa olla useampi välilehti suomikakkosta auki millä koitat hallita tilannetta tahdista päätellen

• Anonyymi00015
      UUSI

En voi uskoa varmasti, että kirjoitukset olisi sulta voin vain haaveilla ja et ole irl sanonut mitään sellaista vain kieltänyt..

• Anonyymi00016
      UUSI

Periaatteesta.
      Pitää tunnistautua 100 varmasti, että on 100 varmasti eli joko niin osuvin tunnistein, ettei mitään epäselvää ole tai IRL.

• Anonyymi00017
        UUSI

Muista myös tavuviivat kun guben täkytrollaukseen vastaat. T naiselta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      1440
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1169
    3. 62
      926
    4. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      455
      925
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      922
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      681
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      95
      649
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      645
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      464
      619
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe