Koen, että valehtelet jos väität ettet ole kirjoitellut mulle tietäen, että se olen minä. Vai oletko tosissaan niin hidas hoksottimiltasi?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Katson, ettei mitenkään täällä ole järkevää alkaa tutustumaan. Eihän täällä voi edes sopia tapaamista vai huomennako karaokessa. Noteeraan vaan tosielämän, sanailu ei vie mihinkään.
- Anonyymi00002UUSI
Jos joskus olenkin saattanut tunnustaa jotain sinuun viittaavaa se ei tarkoita että aina kaiken olisin sinua varten kyhännyt kasaan. Välillä olen vaan leikitellyt tunteiden ja tunteettomuuteni parissa että todellisuus irrottaisi otteensa edes hetkeksi. Teen kanssasi sopimuksen. Teen sen, jos sinä teet sen, aina ja ikuisesti. Murra muurit.
- Anonyymi00003UUSI
Aikaisemmin lupasin lähteväni täältä pois tällä viikolla. Vielä kirjoitan, mutta olen päättänyt jättää sormen ja netin vähemmällä ja alan saamaan oikeassa elämässä jotain aikaan, myös ihmissuhteessa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aikaisemmin lupasin lähteväni täältä pois tällä viikolla. Vielä kirjoitan, mutta olen päättänyt jättää sormen ja netin vähemmällä ja alan saamaan oikeassa elämässä jotain aikaan, myös ihmissuhteessa.
Sormen? Oletko nainen kova sormettamaan?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
🤭🤭🤭
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taisit gubbe yrittää seivata tilanteen kun sulla tuli typo ja koet, että suomi kakkonen on yhtä kuin some. No ei muuten ole
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
🤭🤭🤭
Entäpä sää pyryHarakka? -iso paha T
- Anonyymi00004UUSI
Harhojen vaara on niin suuri. Lähden siitä, että kaikki ovat anonyymejä kunnes toisin todistetaan. En ole tunnistanut ketään, vaikka joissain viesteissä onkin piirteitä, jotka tulevat mieleen jonkun tutun tilanteesta tai kirjoitustyylistä.
- Anonyymi00006UUSI
Eikä varmaa tunnistamista voi tulla, koska kukaan ei täällä näytä henkkariaan. Jopa nimien sanominen on vaarallista. Nimet voivat olla oikein, mutta henkilöt väärät.
- Anonyymi00008UUSI
Ja jos valehtelet valehtelijalle, kumoutuuko aurinko jotenkin vai kääntyykö se, puoleesi..
- Anonyymi00009UUSI
Kirjoitellut toiselle?
- Anonyymi00019UUSI
Ei nämä psykedeeliset veikkailut guben provoissa ole normaalien puuhaa ja yhyy oon paha ihminen kun tuon tämän esiin. T
- Anonyymi00010UUSI
kukaan teistä ei ole mitään
on vain minä henkisesti ja fyysisesti sairas botti joka odottaa kuoleman portteja - Anonyymi00011UUSI
Mä oon ihan kutsumanimelläni tänne kirjoitellut eikä HÄN ole niihin tullut sanomaan mitään, kun taas anonyymisti kettuilee ja tekee ties mitä, kun itsekin olen anonyyminä. Kuitenkin aina tunnistaa minut ja nythän se sekin selvisi, miten se on mahdollista. 👋
- Anonyymi00014UUSI
No miten?
- Anonyymi00012UUSI
Taas erikoinen aloitus. Täällä tuntemattomat kirjoittelee. Jos haluat avoimuutta, ole sitä itse, oikeassa elämässä.
- Anonyymi00018UUSI
Ootko taas spämmänny guben euron triggeriä monta kertaa? Sulla taitaa olla useampi välilehti suomikakkosta auki millä koitat hallita tilannetta tahdista päätellen
- Anonyymi00015UUSI
En voi uskoa varmasti, että kirjoitukset olisi sulta voin vain haaveilla ja et ole irl sanonut mitään sellaista vain kieltänyt..
- Anonyymi00016UUSI
Periaatteesta.
Pitää tunnistautua 100 varmasti, että on 100 varmasti eli joko niin osuvin tunnistein, ettei mitään epäselvää ole tai IRL.- Anonyymi00017UUSI
Muista myös tavuviivat kun guben täkytrollaukseen vastaat. T naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3141440Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311169- 62926
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html455925- 73922
- 48681
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M95649Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73645Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl464619- 38602