"Uusi" ilmiö nyt Huutonetissä - palautteita ei jätetä.
Näin myyjänä olen huomannut että tämä palautteiden jättämättömyys keskittyy erityisesti ostajiin.
Voi olla ihan luotettava ostaja, maksaa ajallaan niin kuin pitää, noutaakin tavaran Postista, voi olla saanut satojakin positiivisia palautteita.
Mutta siltikään ei itse "osaa" jättää palautetta.
Pitäisi nyt sen verran ymmärtää, että se mikä on pitänyt ja pitää huijarit vähissä Huutonetissä, on nimenomaan ne PALAUTTEET!
Vaikka Helsingin narinakielessä palaute -sanalla on lähinnä merkitys "valittaa hurjilla desbelilukemilla naama punaisena", näin ei suomen yleiskielessä ole. Uskokaa huviksenne.
Huutonet: palautteita ei osata jättää
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tämän saman olen huomannut.
Jos otetaan 10 huutajaa niin heistä 1 tai 2 jaksaa vaivautua antamaan palautetta myyjälle.
Mitä ihmettä tuolle tekis?
Miten muut tehomyyjät on ongelman hoitaneet?
Pitääkö itsekin vain kylmästi jättää palautteet antamatta?
Pitäis olla semmoinen toiminto eli uudistus, että saisi itsekin jo antamansa palautteen poistaa jälkikäteen, jos ostajakaan ei vaivaudu palautetta antamaan - Anonyymi00002
Täysin samaa mieltä, oman palautteen pitäis pystyä poistamaan jälkikäteen.
Suurin osa ostajista ei todellakaan anna palautetta.
Itse laitoin omiin tietoihin tekstin: annan aina vastapalautteen.
No eipä tuokaan paljoa auttanut.
En anna enää myyjänä itse ensin palautetta, loppui se hyvä nyt !
Tv.Tehomyyjätär
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061344Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö185519Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 60505