Kans pitää työ yllä ja olla sen kans.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Tätä eikä työ
- Anonyymi00002
Koska se rakastaa mua hahaha..tietäisit vaan.
- Anonyymi00003
Halusin että elämässäni on myös joku aikuinen. Vaikka sinusta tykkäänkin. Susta ei tuu koskaan aikuista.
- Anonyymi00004
Taidat puhua itsestäsi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taidat puhua itsestäsi
Mulla on jo tarpeeksi lapsia ja muita huolehdittavana. Haluan olla jonkun silmissä edes vähän "lapsi".
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on jo tarpeeksi lapsia ja muita huolehdittavana. Haluan olla jonkun silmissä edes vähän "lapsi".
Mitä tarkoitat tuolla huolehtimisella
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taidat puhua itsestäsi
Niinkin guben monologin voisi tulkita, joka sanasta karehtuja netissä aina herne nenässä. T
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oot gubelle jubaava vuorotellen päätä aukova ja välillä maanisesti kyselevä ihan sakia hemmo
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koen hänet turvalliseksi. Hän huolehtii käytännön jutuista. Sinun kanssa ollaan molemmat huolettomia teinejä, joilla on keskenään kyllä hauskaa, mutta menee helposti överiksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koen hänet turvalliseksi. Hän huolehtii käytännön jutuista. Sinun kanssa ollaan molemmat huolettomia teinejä, joilla on keskenään kyllä hauskaa, mutta menee helposti överiksi.
Ei ihme että koet turvalliseksi kun et antanut muuta vaihtoehtoa kuin suojella itseäsi.
Enkä ole mikään huoleton teini. Voit itseäsi kutsua tuolla. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ihme että koet turvalliseksi kun et antanut muuta vaihtoehtoa kuin suojella itseäsi.
Enkä ole mikään huoleton teini. Voit itseäsi kutsua tuolla.Miten niin ei vaihtoehtoa? Olen kyllä hänen kanssaan tarpeeksi aikuinen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Enkä ole mikään huoleton teini. Voit itseäsi kutsua tuolla.Onko sinulla korkealentoisia kuvitelmia itsestäsi guben kanssa päräyttävän omshyväisesti keskusteleva hömelö? TT
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko gubbe juhlavaa kirjoitella itsestään kolmannessa persoonassa? Ja seuraavaksi hööpöttää tuota aistiharhaista sinuttelemalla sitä
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten niin ei vaihtoehtoa? Olen kyllä hänen kanssaan tarpeeksi aikuinen.
Olet raukka joka vaati itselleen suojelua
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mee yksärinkertainen kauneusnokosille, jospa toimis sisäisesti edes
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
En vaadi mitään suojelua. Ainoastaan on helpottavaa, että on toinen aikuinen jakamassa arkea. Joka osaa tehdä niitä käytännön asioita, joissa itse olen huono. Vaikka halkojen hakkaamisessa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En vaadi mitään suojelua. Ainoastaan on helpottavaa, että on toinen aikuinen jakamassa arkea. Joka osaa tehdä niitä käytännön asioita, joissa itse olen huono. Vaikka halkojen hakkaamisessa.
Joo no sitten gubbe rappukäytävän äänet ei varmaankaan ole ykkösongelma mitä asumiseen tulee. T naiselta olkaa skarppina löytyy se juju ed kommentin seasta, pystytte siihen
- Anonyymi00006
Et sanonut, että olisit vaihtoehto..
- Anonyymi00007
Miten se olisi pitänyt sanoa
- Anonyymi00019
vaihtoehto 😂
- Anonyymi00009
pahoittelut sul on tosiaan kaikki vielä edessä mulla pyörii paholaisia jaloissa ja enempää en halua
- Anonyymi00012
Mommas lil bastards you mean man? Heavy stuff
- Anonyymi00024
Suutuin sulle siitä miten kohtelit joten halusin vedättää ja piinata sua. Onnistui yli odotusten.
- Anonyymi00025
Ja miten kohtelin? Kerro se toki
- Anonyymi00026
Ei se iso vika tarvii olla, jos se on päässä!
- Anonyymi00029UUSI
Koska tykkään susta varmaan ikuisesti ❤️ Hänestä en, mutta hänen elämä on sen verran mullinmallin, että pelkään miten hän selviää yksin. Mulla on huolehtija-syndrooma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470