Miks sun piti mun

Anonyymi-ap

Kans pitää työ yllä ja olla sen kans.

26

203

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tätä eikä työ

• Anonyymi00002

Koska se rakastaa mua hahaha..tietäisit vaan.

• Anonyymi00003

Halusin että elämässäni on myös joku aikuinen. Vaikka sinusta tykkäänkin. Susta ei tuu koskaan aikuista.

• Anonyymi00004

Taidat puhua itsestäsi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taidat puhua itsestäsi

Mulla on jo tarpeeksi lapsia ja muita huolehdittavana. Haluan olla jonkun silmissä edes vähän "lapsi".

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulla on jo tarpeeksi lapsia ja muita huolehdittavana. Haluan olla jonkun silmissä edes vähän "lapsi".

Mitä tarkoitat tuolla huolehtimisella

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taidat puhua itsestäsi

Niinkin guben monologin voisi tulkita, joka sanasta karehtuja netissä aina herne nenässä. T

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oot gubelle jubaava vuorotellen päätä aukova ja välillä maanisesti kyselevä ihan sakia hemmo

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Koen hänet turvalliseksi. Hän huolehtii käytännön jutuista. Sinun kanssa ollaan molemmat huolettomia teinejä, joilla on keskenään kyllä hauskaa, mutta menee helposti överiksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Koen hänet turvalliseksi. Hän huolehtii käytännön jutuista. Sinun kanssa ollaan molemmat huolettomia teinejä, joilla on keskenään kyllä hauskaa, mutta menee helposti överiksi.

Ei ihme että koet turvalliseksi kun et antanut muuta vaihtoehtoa kuin suojella itseäsi.
        Enkä ole mikään huoleton teini. Voit itseäsi kutsua tuolla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ihme että koet turvalliseksi kun et antanut muuta vaihtoehtoa kuin suojella itseäsi.

Miten niin ei vaihtoehtoa? Olen kyllä hänen kanssaan tarpeeksi aikuinen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onko sinulla korkealentoisia kuvitelmia itsestäsi guben kanssa päräyttävän omshyväisesti keskusteleva hömelö? TT

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko gubbe juhlavaa kirjoitella itsestään kolmannessa persoonassa? Ja seuraavaksi hööpöttää tuota aistiharhaista sinuttelemalla sitä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten niin ei vaihtoehtoa? Olen kyllä hänen kanssaan tarpeeksi aikuinen.

Olet raukka joka vaati itselleen suojelua

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mee yksärinkertainen kauneusnokosille, jospa toimis sisäisesti edes

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En vaadi mitään suojelua. Ainoastaan on helpottavaa, että on toinen aikuinen jakamassa arkea. Joka osaa tehdä niitä käytännön asioita, joissa itse olen huono. Vaikka halkojen hakkaamisessa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En vaadi mitään suojelua. Ainoastaan on helpottavaa, että on toinen aikuinen jakamassa arkea. Joka osaa tehdä niitä käytännön asioita, joissa itse olen huono. Vaikka halkojen hakkaamisessa.

Joo no sitten gubbe rappukäytävän äänet ei varmaankaan ole ykkösongelma mitä asumiseen tulee. T naiselta olkaa skarppina löytyy se juju ed kommentin seasta, pystytte siihen

• Anonyymi00006

Et sanonut, että olisit vaihtoehto..

• Anonyymi00007

Miten se olisi pitänyt sanoa

• Anonyymi00019

vaihtoehto 😂

• Anonyymi00009

pahoittelut sul on tosiaan kaikki vielä edessä mulla pyörii paholaisia jaloissa ja enempää en halua

• Anonyymi00012

Mommas lil bastards you mean man? Heavy stuff

• Anonyymi00024

Suutuin sulle siitä miten kohtelit joten halusin vedättää ja piinata sua. Onnistui yli odotusten.

• Anonyymi00025

Ja miten kohtelin? Kerro se toki

• Anonyymi00026

Ei se iso vika tarvii olla, jos se on päässä!

• Anonyymi00029
      UUSI

Koska tykkään susta varmaan ikuisesti ❤️ Hänestä en, mutta hänen elämä on sen verran mullinmallin, että pelkään miten hän selviää yksin. Mulla on huolehtija-syndrooma.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe