Olen 18v naikkonen maalta, olen lukenu näitä fetissi juttuja ja huomannu että laaja on skaala muillakin kuin minulla. Kumisaapas on asia josta en löydä mitään seksikästä, usein on päiviä jolloin saappaat on ainoat kengät joita päivässä käytän, maalla se on ehdoton suoja eikä tule edes ajateltua pitäiskö lähikauppaan jotain muuta kenkää laittaa kun kontiot, huuhtasee vähän letkulla ettei sotke auton mattoja saveen. Muita fetissejä mulla on kyllä enemmänkin, pissajuttuja harrastan yksin kuten myös sauvajuttuja kesällä luonnossa samoillessa nokkoset on kivoja, fantasioin vanhemmista miehistä ja oottelen syksyn hirvestysaikaa jolloin hirviporukkaa käy täälläkin saunomassa. Jokaisella tietysti on omat fetissit kiva niistä on lukea.
Kaisa
Fantasioita
12
221
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Muodokas blondi baaritypy,?
Junassa sormettanut? - Anonyymi00002UUSI
Onneksi kuulun metsästysporukkaan, sinua kyllä metsästäisin mieluimmin.
- Anonyymi00003UUSI
Kirjoitustyylisi ei todellakaan vaikuta 18 vuotiaan kirjoittamalta millään tavalla, miksi esiinnyt sellaisena?
- Anonyymi00004UUSI
Ehkä sun parasta ennen päiväys meni jo vuosia sitten. Sun ei kannata enää mielipiteittesi kaa tulla tänne.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä sun parasta ennen päiväys meni jo vuosia sitten. Sun ei kannata enää mielipiteittesi kaa tulla tänne.
Olipas epäkypsä ja typerä kirjoitus sinulta, olen pahoillani jos faktat satuttavat mutta aloittaja ei todellakaan ymmärrä millään tavalla miten nuoret kirjoittavat.
- Anonyymi00006UUSI
Tässä isokyrpäinen 22/6 61v Mies Kaisalle
- Anonyymi00007UUSI
Kaisa ei taida tässä kumminkaan hakea seuraa...
- Anonyymi00010UUSI
Tänään on 7/8
- Anonyymi00008UUSI
Kikkako
- Anonyymi00009UUSI
Olisi kyllä kiva tutustua kaisaan myös paremmin,...
- Anonyymi00012UUSI
Opettelet Pedo-Jari ensin kirjoittamaan...
- Anonyymi00011UUSI
Kuulehan Kaisa. Fetissejä on paljon. Itse olen yli 50v M. Kiinnostunut monesta, en kylläkään kumppareista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271638Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5521340Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341340- 651051
- 741000
- 53776
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112765Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen77760Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42713Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468667