PS ei ole osa Keskustaa vaikka persutrollit väittävät sitä

Anonyymi-ap

PS on äärioikeistolainen demokratiavastainen rasistinen ihmisten epätasa-arvoa kannattava puolue ja on kaikkea muuta kuin Keskustaan kuuluva.

Keskustaa edelleen kannattaa ihmiset joilla on alkiolainen ajatusmalli kuinka kohdella muita ihmisiä. Humaanisti ja ihmisarvon tuntien.

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Osoittaa prsuilta melkoista pelkuruutta, kun he yrittävät naamioida laita-/äärioikeistoon lukeutuvan puolueensa näyttämään poliittiseen keskustaan kuuluvalta puolueelta.

• Anonyymi00003

Radikaalioikeiston Overtonin ikkunan taktiikkaa.

• Anonyymi00004

Persut kuuluvat lähinnä kokoomukseen.

• Anonyymi00005

Ja nimenomaan sinne Kokoomuksen pimeimpään päätyyn. Moni maltillisen linjan kokoomuslainen on nostanut kytkintä puolueesta Kokoomuksen persuuntumisen vuoksi.

• Anonyymi00006

Tarkemmin sanottuna kokoomukseen iikooälläläiseen siipeen.

• Anonyymi00010

Persut kuulu miekenterveyspalveluiden piiriin tai suoraan pehmustettuun, pyöreään huoneeseen!

• Anonyymi00007

Kyllä se vaatii persuajattelua, että olisivat yhtä Keskustan kanssa. Ei toisin päin.

Itse asiassa ei tuota väitetä kuin täällä persutrolllien toimesta.

Samat trollit julkaisevat usein kuvia jossa Lindtman ja Marin ovat mukana tukemassa Seksuaalisen Tasa-arvon Setan suurtapahtumaa Pride-kulkuetta.

Kuten viisaan parlamentarismin periaatteisiin kuuluu kuuluakin.

• Anonyymi00008

PS ja Keskusta ovat erittäin kaukana toisistaan eikä mitään yhtymäkohtia ole ideologisesti havaittavissa.

• En sanoisi, että ovat erittäin kaukana toisistaan, mutta eivät myöskään ole erittäin lähellä toisiaan. Näitä puolueita yhdistää muutama samaan suuntaan virtaava pohjavire.

Yksi sellainen on impivaaralainen maailmankatsomus. Uppoudutaan itseemme pakoon pahaa maailmaa. Tämä näkyi kepulaisten vastustaessa EUhun liittymistä 1990-luvulla ja persuilla poliittinen tavoite on erota EUsta. Persuilla tämä näkyy myös vahvana maahanmuuttovastaisuutena. Kepun johdossa on ollut paljon arvoliberaaleja, joiden politiikka on osin eronnut kannattajien näkemyksistä. Siksi virta on käynyt persuihin päin. Tästä esimerkkinä erittäinkin osuvana on Pekka Aittakummun loikkaus persuihin. Kepulainen lestadiolainen löysi muitta mutkitta uuden poliittisen kodin persuista lähinnä varmaan sen vuoksi, että persujen johto on paljon konservatiivisempaa kuin Kepun. Varmaan rakkauskin veti Aittakumpua, mutta tuskin nyt pelkästään.

EU-vastaisuuden perinne (impivaaralaisuus) ja konservatiivinen arvomaailma (koti-uskonto-isänmaa) yhdistävät ruohonjuuritasolla näitä kahta puoluetta.Kepussa vaan seinät ovat leveämmällä eli porukka voi vaeltaa Pride-kulkueesta suviseuroihin kuten Soini asiaa sanoitti. Yhteistä on myös sosiaalidemokratia-vastaisuus. Kepukaan ei koskaan ole lukenut päävastustajakseen kommunisteja vaan nimenomaan demarit. Persuille demarit ovat samalla tavoin suurin kauhistuksen aihe. Tämä on sama on tarttunut aika vahvasti myös Kokoomuksen konservatiisempaan osaan. Esim. Kokoomuksen ruotsinkieliselle vastineelle RKP:lle demarit eivät sen sijaan ole koskaan ollut mikään päävihollinen kuten ei myöskään Kokoomuksen liberaalisiivelle.

Demaripelkoon on kyllä syynsä ja aihetta. Kun tarkastellaan pääsyitä siihen, miksi vihervasemmiston kannatus on kasvanut, pääsyylliseksi nousee tasa-arvoinen kolutuspolitiikka ja ylipäätään tasa-arvo, mitä SDP on iät ajat edistänyt. Se nosti Suomen neidot valokeilaan ja avasi naisille sosioekonomisen aseman nousun ja itsellisen aseman. Vihervasemmisto saa asiasta kiitoksen naisilta. Naisten osalta meillä on viimeisen gallupn perusteella vihervasemmistolainen enemmistö. Naiset ovat uhka miehiselle konservatismille. Kyllä siellä puolen aitaa on havaittu naisten suuri merkitys Suomen yhteiskuntarakenteen muutoksessa. Vihervasemmisto vetää naisia puoleensa sitä enemmän sen mukaan kuin tämä kehityskulku etenee. Kokoomuksessa asia on noussut nyt akuutiksi ongelmaksi.

• Anonyymi00009

Persut ei ole muuta kuin tyhjä kupla, turha puolue.
      Persut on pelkkä herrahissi röyhkeille valehtelijoille js huijareille. Sen tuo Rantasen keissi näytti, oma etu ensin vaikka Suomen maine ja Euroopan yhtenäisyys kärsisi.
      Ja tollot meni halpaan!

• Anonyymi00011

Miettikääpä keput, että miten paljon paremmi pärjäisitte yhdessä sisarpuolueenne kanssa kuin nyt yksin Kaikkosen rampauttamana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      829
    2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      819
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      779
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      37
      586
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      475
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      11
      458
    16. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    17. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      455
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      451
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe