Kuri puuttuu

Anonyymi-ap

Olen antanut useita kymmeniä selkääsaunoja tuhmille aikuisille naisille ja miehille. Onko vielä olemassa aidosti selkäsaunan ansainnutta naista tai miestä joka on kurituksen ansainnut....53v m varsinaissuomi....

72

809

Vastaukset 72

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulla toive olisi nainen ja mies.Olisimme siskokset jääneet kiinni tupakin poltosta koulussa isi kuullut opettajalta päättää antaa kunnolla kotikuria molemmille.Joutuvat katsomaan kun toiselle annetaan alastomana.Olen hyvin poikamainen.

• Anonyymi00002

Kokemusta on kyllä tuollaisestakin. Olen kyllä antanut piiskaa kun toinen katsoo ja odottaa vuoroaan....

• Anonyymi00003

Jos sinulle sattuu tulemaan nainen vastaan jolle sopii tämäntyylinen touhu niin kirjottele.Olen mielelläni toinen osapuoli jolle annataan. Poikamainen. Varsinaissuomi.

• Anonyymi00004

64v pulska mies kaipaisi kunnon piiskausta koska on hylännyt kokonaan seksin vaimonsa kanssa

• Anonyymi00005

Olen 45v mies. Haaveillut pitkään kurituksesa tuhmien tekojeni vuoksi. Tähän saakka joutunt hoitamaan sen itse, mikä ei ole läheskään sama asia kuin toisen antama kuritus.

• Anonyymi00006

Tuleppa käymään niin hoidan asian kuntoon..paikka kyllä on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuleppa käymään niin hoidan asian kuntoon..paikka kyllä on.

Miten saan yhteyden? Kik, sähköposti?

• Anonyymi00010

Idiootti pistää numeronsa tänne noloa

• Anonyymi00009

Kiinnostaisi saada kunnon selkäsauna ja ehkä myös suun saippupesu. Ja joutua piiskattu pylly paljaana nurkkaan häpeämään.

• Anonyymi00011

Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

• Anonyymi00012

Onko lounaissuomessa pariskuntaa joka kaipaa kuria tai haluaa katsoa kun toinen saa vitsaa.Iällä ei väliä myös nais parit tai yksinäinen nainen.Olen terve 66v. Kasvattaja paikka löytyy missä saadaan olla rauhassa omakotitalo pikku kylässä maaseudulla.

• Anonyymi00014

Moi. Missä päin lounais-suomea?Vaimoni haluaisi nähdä minun saavan kurituksen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Moi. Missä päin lounais-suomea?Vaimoni haluaisi nähdä minun saavan kurituksen.

En viitsi aivan tarkkaa paikkaa laittaa tänne.Loimaalta 20km Turkuun päin.Kyllä tuo homma sopii ihan hyvin.Millä haluisitte yhteyettä.Terve 66v. Kasvattaja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En viitsi aivan tarkkaa paikkaa laittaa tänne.Loimaalta 20km Turkuun päin.Kyllä tuo homma sopii ihan hyvin.Millä haluisitte yhteyettä.Terve 66v. Kasvattaja.

Me lähellä Turkua joten matka ei olisi paha. Kuuluuko sessioon muutakin kuin kuritus?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Me lähellä Turkua joten matka ei olisi paha. Kuuluuko sessioon muutakin kuin kuritus?

Jos haluatte muuta niin mikäs siinä kerro.66v.Kasvattaja.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos haluatte muuta niin mikäs siinä kerro.66v.Kasvattaja.

Vaimo haluaisi myös nähdä minut toisen miehen narttuna.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vaimo haluaisi myös nähdä minut toisen miehen narttuna.

Kyllä sopii olet narttu.Laitan tapin pyllyyn ennen kuria joudut imemään kaluni kovaksi vaimosi katseen alla ja pyllistät hyvin niin on hyvä panna sinua perseeseen.66v. Kasvattaja.

• Anonyymi00020

Vielä kyselen haluaisitteko tavata vaikka huoltoasemalla kahvin merkeissä.66v. Kasvattaja.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vielä kyselen haluaisitteko tavata vaikka huoltoasemalla kahvin merkeissä.66v. Kasvattaja.

No ensin tapaisimme vain me miehet huoltsikalla kahvin merkeissä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No ensin tapaisimme vain me miehet huoltsikalla kahvin merkeissä.

Missä haluisit tavata.66v. Kasvattaja

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Missä haluisit tavata.66v. Kasvattaja

Käytkö koskaan Turussa päin?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Käytkö koskaan Turussa päin?

En nyt varsinaisesti Turussa käy.Tuossa myllyssä yleensä käyn ostoksilla.Sopisiko tuossa ohikulkutien ja vanhan Tampereen tien risteyksessä olevalla St1 tapaaminen.66v. Kasvattaja.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En nyt varsinaisesti Turussa käy.Tuossa myllyssä yleensä käyn ostoksilla.Sopisiko tuossa ohikulkutien ja vanhan Tampereen tien risteyksessä olevalla St1 tapaaminen.66v. Kasvattaja.

Myllyn lähelle voisi tapaamisen joskus sopia.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Myllyn lähelle voisi tapaamisen joskus sopia.

Sopii aivan hyvin.66v.Kasvattaja

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sopii aivan hyvin.66v.Kasvattaja

Luulen,että saisit tehtyä minusta erittäin tottelevainen noilla keinoilla.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Luulen,että saisit tehtyä minusta erittäin tottelevainen noilla keinoilla.

Kyllä sinusta nöyrä tehdään vaimosi katsellessa.Kun olet nurkassa tappi pyllyssä katsomme sinua kun varrot kuritusta.Haluatteko että olen alasti heti alusta saakka.Minkä ikäisiä olette.66v.Kasvattaja

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kyllä sinusta nöyrä tehdään vaimosi katsellessa.Kun olet nurkassa tappi pyllyssä katsomme sinua kun varrot kuritusta.Haluatteko että olen alasti heti alusta saakka.Minkä ikäisiä olette.66v.Kasvattaja

Olemme pikkasen sinua nuorempia +60 molemmat. Sinä itse päätät oletko vaatteet päällä vaiko ilman.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Olemme pikkasen sinua nuorempia 60 molemmat. Sinä itse päätät oletko vaatteet päällä vaiko ilman.

Selvä katsotaan niitä vaatteita sitten tilanteen mukaan.Vielä kysyn onko vaimollasi jotain toiveita mitä hän haluaa että tehtäisiin.Sitä vaan että kaikki olisi tyytyväisiä.66v. Kasvatteja

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Selvä katsotaan niitä vaatteita sitten tilanteen mukaan.Vielä kysyn onko vaimollasi jotain toiveita mitä hän haluaa että tehtäisiin.Sitä vaan että kaikki olisi tyytyväisiä.66v. Kasvatteja

Vaimo tuskin piiskausta haluaisi,mutta saattaisi kovaa kaltainen haluta kun oikein innostuu näkemästään.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Vaimo tuskin piiskausta haluaisi,mutta saattaisi kovaa kaltainen haluta kun oikein innostuu näkemästään.

Selvä otetaan vaimon halut ja toiveet huomioon.66v.Kasvattaja.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Selvä otetaan vaimon halut ja toiveet huomioon.66v.Kasvattaja.

Onko sinulla ennen ollut pareja?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Onko sinulla ennen ollut pareja?

Oli pari vuotta sitten olivat Helsinkistä loppui pitkän välimatkan takia.Halusivat tapaamisen aina siellä,sitte vielä tuli parkkipaikkan haku en viitsnyt enää.66v.Kasvattaja

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oli pari vuotta sitten olivat Helsinkistä loppui pitkän välimatkan takia.Halusivat tapaamisen aina siellä,sitte vielä tuli parkkipaikkan haku en viitsnyt enää.66v.Kasvattaja

Miten heitä käsittelit?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Miten heitä käsittelit?

Siinä nainen halusi kuria ja nöyryytystä,Halusi olla nuori tyttö joka joutuu pyllistämään anus tapin laittoa varten ottamaan suuhun 2 kalua ja tietenkin panna vuorotellen toisen katsoessa taikka pitää kalu suussaan.Olivat 58vuotiaita.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Siinä nainen halusi kuria ja nöyryytystä,Halusi olla nuori tyttö joka joutuu pyllistämään anus tapin laittoa varten ottamaan suuhun 2 kalua ja tietenkin panna vuorotellen toisen katsoessa taikka pitää kalu suussaan.Olivat 58vuotiaita.

Loppuuko kuritus heti kun lupaan olla tottelevainen ja miten ja millä kurituksen suoritat.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Loppuuko kuritus heti kun lupaan olla tottelevainen ja miten ja millä kurituksen suoritat.

Kyllä loppuu.Mutta sen verran annan että muistat vähän aikaa polvella kämmentä ja tuolin selkänojan yli kumartuneena annan remmiä katsotaan jos se piisaa vai täytyykö hakea vitsa ulkoa. Menet vaimosi eteen näytät pyllyä katsotaan mitä sanoo.66v. Kasvattaja.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Kyllä loppuu.Mutta sen verran annan että muistat vähän aikaa polvella kämmentä ja tuolin selkänojan yli kumartuneena annan remmiä katsotaan jos se piisaa vai täytyykö hakea vitsa ulkoa. Menet vaimosi eteen näytät pyllyä katsotaan mitä sanoo.66v. Kasvattaja.

Siinä sinulla olisi tekemistä saada 94 kiloinen mies pysymään nöyrästi polvella.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin uskotko,että pystyt 94 kiloisen miehen polvellasi piiskaamaan?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Kihoittavalta tuntuu ajatus joutumisesta käsittelyynsä. Minkälainen mies muuten olet?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kihoittavalta tuntuu ajatus joutumisesta käsittelyynsä. Minkälainen mies muuten olet?

Oletko mies vai nainen.Itse olen 68v.siisti nöyryyttä vaativa mies.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Oletko mies vai nainen.Itse olen 68v.siisti nöyryyttä vaativa mies.

Olemme +60aviopari.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Olemme 60aviopari.

Haluatteko molemmat kuria vitsaa remmiä.68v. Mies

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Haluatteko molemmat kuria vitsaa remmiä.68v. Mies

Vaimo haluaa vain katsella.

• Anonyymi00013

Olen mies.Sinä ehkäpä vanhempi nainen joka olet kasvattanut lapsesi kurissa.Annatko minulle kuria niin kuin ennen vanhaan vitsa ja remmi käytössä myös polvelle alastomana.Itse olen 65kg mies voitas tavata aina kun tarvis.Korvaan kyllä sinulle mukavasti kaiken.Eteläinen länsisuomi

• Anonyymi00021

Oi kun oliskin vanhempi emäntä antamaan.

• Anonyymi00022

Annatko miehelle.

• Anonyymi00024

Minä annan sekä miehille että naisille. 02a

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä annan sekä miehille että naisille. 02a

Ootko mies.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ootko mies.

Olen mies.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ootko mies.

Missä päin annat?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Missä päin annat?

Paikka on lähellä kustavia.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Paikka on lähellä kustavia.

Onko sinulla paljonkin kokemusta ja minkälaisen kurituksen annat?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Onko sinulla paljonkin kokemusta ja minkälaisen kurituksen annat?

On aika paljon kokemusta. Monenlaisia selkäsaunoja olen antanut eri tavoin. Annan siten että taatusti tuntuu mutta sovittujen asioiden puitteissa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

On aika paljon kokemusta. Monenlaisia selkäsaunoja olen antanut eri tavoin. Annan siten että taatusti tuntuu mutta sovittujen asioiden puitteissa.

Tapahtuuko kurituksen lisäksi jotain muutakin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tapahtuuko kurituksen lisäksi jotain muutakin.

Ei muuta kun se selkäsaunan antaminen.

• Anonyymi00036

Miten saa yhteyden?

• Anonyymi00037

En tiedä. Numeroa kun tänne ei voi laittaa. Sovitaan täällä koska voit tulla. Minkä ikäinen muuten olet.

• Anonyymi00040

On kyllä, hankala löytää kurittajaa.

• Anonyymi00041

Oletko mies.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Oletko mies.

Olen mies.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olen mies.

Minkä ikäinen olet ja mistä päin.Haluisitko vanhan ajan kuria nurkkaan alasti ensin polvelle kämmentä lopuksi kumarrut annan remmiä vielä varmuuden vuoksi että olet varmasti kiltti.Ja minä määrään se on parrei uskoa.Itse olen vanha mies enkä siedä pullikointia.Paikka on jossa sinusta tehdään kiltti.02al

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja mistä päin.Haluisitko vanhan ajan kuria nurkkaan alasti ensin polvelle kämmentä lopuksi kumarrut annan remmiä vielä varmuuden vuoksi että olet varmasti kiltti.Ja minä määrään se on parrei uskoa.Itse olen vanha mies enkä siedä pullikointia.Paikka on jossa sinusta tehdään kiltti.02al

52v olen raumalta. Minullakin olis paikka mökillä taivassalossa. Kunnon vanhanajan selkäsaunaa toivon.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Missä päin 02 aluetta olet

• Anonyymi00048

Mies onko vaimosi selkäsaunan tarpeessa ja haluat jonkun hoitamaan asian. Olen 65v. Mies ja annan vaimollesi vanhan ajan selkäsaunan. Voit katsella kun vaimosi takapuoli saa kunnon käsittelyn.

• Anonyymi00049

Ei ole kurituksen tarpeessa! Itse olen.

• Anonyymi00058

Ette te saa mitään yhteyksiä aikaan, jos ette pysty yksityisesti keskustelemaan. Täällä keskustelu on pelkää fantasiaa, jonka varmasti jokainen on huomannut.

• Anonyymi00060

Niin, pitäisi pystyä jättämään yhteystieto jotenkin.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Niin, pitäisi pystyä jättämään yhteystieto jotenkin.

Prepaid liittymänumero.

• Anonyymi00067

Kyllä se täälläkin onnistuu jos sopii paikan missä tavata. Itse olen saanut kurituksen tätä kautta ja kovan selkäsaunan sainkin.

• Anonyymi00064

Pitääpä olla pöljiä. Niin ukot kuin akatkin. Pieksättävät itsensä. Ei vaikuta oikein terveeltä! Mutta onhan teitä moneen junaan? Hyi helevatta!

• Anonyymi00065

Tämä on fetissikeskustelu sivu....pysy pois täältä jos ja kun paskat tulee housuun.....aikuisten sivu!

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tämä on fetissikeskustelu sivu....pysy pois täältä jos ja kun paskat tulee housuun.....aikuisten sivu!

Vantaan Jarikin täällä! Ja vielä esittää etsivänsä pikkuisia teinityttöjä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1375
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      48