Olen antanut useita kymmeniä selkääsaunoja tuhmille aikuisille naisille ja miehille. Onko vielä olemassa aidosti selkäsaunan ansainnutta naista tai miestä joka on kurituksen ansainnut....53v m varsinaissuomi....
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Minulla toive olisi nainen ja mies.Olisimme siskokset jääneet kiinni tupakin poltosta koulussa isi kuullut opettajalta päättää antaa kunnolla kotikuria molemmille.Joutuvat katsomaan kun toiselle annetaan alastomana.Olen hyvin poikamainen.
- Anonyymi00002
Kokemusta on kyllä tuollaisestakin. Olen kyllä antanut piiskaa kun toinen katsoo ja odottaa vuoroaan....
- Anonyymi00003
Jos sinulle sattuu tulemaan nainen vastaan jolle sopii tämäntyylinen touhu niin kirjottele.Olen mielelläni toinen osapuoli jolle annataan. Poikamainen. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00004
64v pulska mies kaipaisi kunnon piiskausta koska on hylännyt kokonaan seksin vaimonsa kanssa
- Anonyymi00005
Olen 45v mies. Haaveillut pitkään kurituksesa tuhmien tekojeni vuoksi. Tähän saakka joutunt hoitamaan sen itse, mikä ei ole läheskään sama asia kuin toisen antama kuritus.
- Anonyymi00006
Tuleppa käymään niin hoidan asian kuntoon..paikka kyllä on.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuleppa käymään niin hoidan asian kuntoon..paikka kyllä on.
Miten saan yhteyden? Kik, sähköposti?
- Anonyymi00010
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
- Anonyymi00009
Kiinnostaisi saada kunnon selkäsauna ja ehkä myös suun saippupesu. Ja joutua piiskattu pylly paljaana nurkkaan häpeämään.
- Anonyymi00011
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506