Tätä siksi kyselen että et ole varmasti yksin, mutta tuntuuko nyt puoluetovereittesi antama " Työtävieroksuva viherpunukka " nimitys oikeudenmukaiselta ?
Päivittäin kertovat uutiset uusista konkursseista joissa kuka tahansa ahkera ja ammattitaitoinen työläinen saa kenkää eikä työtä ole todellakaan tarjolla omalla ammattialallasi tai muutakaan mahdollisuutta työllistyä. Silti sinua syyllistetään omasta työttömyydestäsi ja kovimpia huutajia ovat juuri perussuomalaiset, eräässäkin ketjussa väitti persu että suurin osa työttömistä on vailla työtä siksi ettei ole työhaluja.
Pidä tämä mielessäsi seuraavissa vaaleissa !
Äänestitkö persuja ja olet joutunut sittemmin työttömäksi ?
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Kumpi se on työttömälle ikävempi asia nimittely vai Soinin aktiivimalli millä potkitaan työttömiä päähän?
- Anonyymi00005
Joku vihjaisi gubtan olevan katkera Timo
- Anonyymi00003
Erosin ay stä koska se tuhoaa työpaikkoja ja aiheuttaa kurjuutta. Sen verran tyhmiä sdp juntteja.
- Anonyymi00007
Sinä olit YTK:n jäsen ja tyhmyyttäsi erosit.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä olit YTK:n jäsen ja tyhmyyttäsi erosit.
Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.
- Anonyymi00011UUSI
Oletko kantanut säkillä valoa sisään ?
Vain ammattiyhdistysliikkeen ansiosta meillä on jonkinlainen tulotaso ja sosiaaliturva sekä työlainsäädäntö.
- Anonyymi00006
On rankkaa olla demari, pää leviää.
- Anonyymi00010
PS on selkäänpuukottajien lahko. Himmeää Hommaa 🤯🔪🗡️
- Anonyymi00012UUSI
Luulen että sinulla on luulotauti, olet aivan persu. ( Sairas siis kumminkin )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470