Tiedän että olet

Anonyymi-ap

Tosi yksin tunteidesi kanssa mua kohtaan. Et sä uskalla kelleen niistä puhua.

37

398

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi puhuisin muille tunteistani sinua kohtaan. Ehkä sinulle puhun jos puhun.

• Anonyymi00002

Taas oletusta täynnä, toisen puolesta ajattelua tietämättä mistään mitään.
      Edelleenkin täysin tuntematon henkilö jonka muka tunnet.
      Et tunne.

Jätä rauhaan, ja käsittele ne omat tuntees jonkun muun kautta.

• Anonyymi00003

Oletusta se toki onkin

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletusta se toki onkin

Kannattais opetella kyselemään juttuja
        Siltä toiselta?
        Olemaan avoin,uteliss js tiefonjanoinen ..?

Tämä kaikitiettövän leikkiminen puolin js toisin ei rakenna yhteyttä mies...
        Eikä ole asioden selvityämistäkään .

Se vain vaatisi ylpeyden nielemistä
        Joka ei ei ole 2 pässi luonteiselle ihmidelle helppoa

Naiselts Sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletusta se toki onkin

Jos ei kykene muuhun kuin selän takana räkyttämiseen, ja muilta uteluun, niin herää vaan kysymyksiä että mihin sitä toista edes tarvii? Hyväksikäytettäväksi johonkin sairaaseen tunnejaamailuun ja nettiprovoiluun? Hankkis oman elämän sen sijaan, että täytyy tänne räiskiä jotain omasta mielestään osuvia analyysejään toisen tilanteista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos ei kykene muuhun kuin selän takana räkyttämiseen, ja muilta uteluun, niin herää vaan kysymyksiä että mihin sitä toista edes tarvii? Hyväksikäytettäväksi johonkin sairaaseen tunnejaamailuun ja nettiprovoiluun? Hankkis oman elämän sen sijaan, että täytyy tänne räiskiä jotain omasta mielestään osuvia analyysejään toisen tilanteista.

Tuskin kukaan kaikkea nielee yksin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuskin kukaan kaikkea nielee yksin

Taas oletus.

Mistä sinä tiedät kenenkään yksinolot tai tukijoukot?

Yksin täällä kaikki on, ja tulee olemaan. Vedä siitä vielä muutama mutka suoraksi ja johtopäätös niin on sinun näkemykset täytetty.

• Anonyymi00004

Tiedät, mutta annat minun kärsiä yksin? Miksi et voi vaan tulla mun luokse, jos siis haluat edes tehdä mitään mun kanssa?

• Anonyymi00005

ei minua uhrit koskaan kiinnostaneet hetkeä pidempää

• Anonyymi00006

En puhu en. Ja olen ahdistunut siitä, keille kaikille sinä olet jotain "meistä" kertonut. En mielellään halua tavata niitä ihmisiä. Kuten varmaan olet huomannutkin...

• Anonyymi00015

En pysty olemaan hiljaa vain jos on paha olla eikä toinen suostu puhumaan kanssani

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En pysty olemaan hiljaa vain jos on paha olla eikä toinen suostu puhumaan kanssani

Kuka ei suostu puhumaan? Kaivattusi? Oletko yrittänyt?

• Anonyymi00007

mitä väliä mun tunteilla tai haluilla
      mitä väliä sun tunteilla tai haluilla
      ei ole mitään ihmeellistä

olen hakannut sua jo pitkään päässäni kaikista niistä tuskasista vuosista ku kahessa kaupunnissa pidettiin yllä sitä raisqaaja kertomista. susta ei ollu ikinä ittestäs mihinkään ni oisit lopettanu ajoissa

• Anonyymi00009

En todellakaan, kun tunteeni ovat kiellettyjä. En edes sulle, vaikka haluaisinkin.

• Anonyymi00010

Miten voi sanoa että jotkut tunteet ovat kiellettyjä,paitsi tietysti toisen henkeen ja terveyteen kohdistuvaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miten voi sanoa että jotkut tunteet ovat kiellettyjä,paitsi tietysti toisen henkeen ja terveyteen kohdistuvaa.

Jos nk. kulissiliitossa elävä ihastuukin toiseen. Mutta ei voi siitä kertoa kellekään, ennen kuin on varmuutta siitä, onko se vakavaa. Ihastuksen kohdekin voi jopa tuomita ja perääntyä.

• Anonyymi00033

Voit puhua minulle!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voit puhua minulle!

Niin paljon olis kyllä kauniita sanoja ja kaikkea, mutta eihän niitä täällä oikein voi kertoa, vaikka sydän pakahtuu hellyydestä ja tunteista.

• Anonyymi00011

Minulla ei ole tunteita terapeutti miestä kohtaan. Olen puhunut yhdelle läheiselleni ahdistuksesta siihen liittyen, että hän on minusta kiinnostunut ja minä en.

• Anonyymi00013

No uskallatko sinä puhua jollekulle tunteistasi mua kohtaan?

Jotain pientä olen joskus parille kaverilleni sanonut sinusta, en ole kyllä mistään tunteista kyllä puhunut mitään mutta ovat kyllä satavarmasti huomanneet että jotain on.. Ja kun mulla on tuo kuudes aisti ja piirit on niin pienet, niin olen kyllä vaistonnut että olet sinäkin tainnut muutamalle kaverillesi minusta ja tunteistasi ja muusta jotain mainita, useammallekin kuin yhdelle? Eikä se haittaa, mutta siis olen vaistonnut tuon parin ihmisen puheista ja käytöksestä tässä vuosien varrella.

En minä sinun perääsi itke enkä odota yhteydenottoa sinulta enkä epätoivoisesti kaipaile, mutta toki olet nyt mielessäni paljon päivittäin. En ole myöskään suunnittelemassa mitään muutoksia elämääni sinun suhteesi.

• Anonyymi00016

Eikai me kumpikaan olla suunnittelemassa mitään kun mikään ei ole koskaan rakentunut vakaalle pohjalle.
        Myönnä nyt että joskus itket tunteitasi minua kohtaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eikai me kumpikaan olla suunnittelemassa mitään kun mikään ei ole koskaan rakentunut vakaalle pohjalle.

Joskus kyllä sydämestä riipaisee ja tekisi mieli käpertyä kainaloosi vähäksi aikaa ja kuulla lohduttavia sanojasi ja katsoa rakastaviin silmiisi. Ja jos menee äärettömän pitkä aika ettemme näe toisiamme missään, niin kyllähän se ikävä kasvaa ja tuntuu, ja sitten tuntuu niin ihanalle kun taas tapaamme. Se tunne on kuin olisi tullut kotiin tosi pitkältä matkalta.. :)

• Anonyymi00020

Jos tämä sattuisi olemaan minulle, niin en minä oikeasti ole kenellekään tunteistani sinua kohtaan kertonut. Mutta ehkä pari yhteistä kaveria/tuttua on arvaillut oikein. Tai nähnyt... Koska hienovaraisia vihjailuja ja katseita olen huomannut. En ole ollut ymmärtävinäni niitä.
        Sivusta n

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olen itkenyt jo liian pitkään ja ihan turhaan. Ensin ikävästä, sitten välttelystäsi ja vielä torjunnastasi. On tämä julmaa peliä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joskus kyllä sydämestä riipaisee ja tekisi mieli käpertyä kainaloosi vähäksi aikaa ja kuulla lohduttavia sanojasi ja katsoa rakastaviin silmiisi. Ja jos menee äärettömän pitkä aika ettemme näe toisiamme missään, niin kyllähän se ikävä kasvaa ja tuntuu, ja sitten tuntuu niin ihanalle kun taas tapaamme. Se tunne on kuin olisi tullut kotiin tosi pitkältä matkalta.. :)

Kuin dopamiiniryöppy, traumabonding-suhteessa.

• Anonyymi00021

Kuka tunteistaan ketä kohtaan ja kuinka niin ei uskalla puhua en tiedä moista ihmistä joka tunteistaan puhuisi ainakaan ihmiselle johon ei luota ne on niitä niinsanottuja syvimpiä tuntoja niistä en tiedä kenenkään puhuvan ihan kenelle tahansa edes lapsi ei puhu niistä vanhemmalleen jos ei tähän luota enkä varsinaisesti tiedä ihmistä jolla ei jotain salaisuuksia olisi jotain jota häpeävät jotain jota katuvat ja yleisin syy pelko jonkun menettämisestä minkä salaisuus paljastuessaan aiheuttaa väistämättä jos jo itse tiedostaa että kyse on sellaisesta salaisuudesta jonka takia toisen voisi menettää

• Anonyymi00023

Öööööö, pitäisi varmaan uskaltaa puhua ensin tunteiden kohteellekin.

• Anonyymi00024

Itken Joo keskaria näytän

• Anonyymi00025

"Tiga som muren" på svenska 😇

• Anonyymi00027

oon yksin, en oo jutellu kellekkää tästä :/

• Anonyymi00028

Olisin varmasti näyttänyt tunteitani hänelle yhä enemmän ja enemmän mutta en enää kehdannut kun hän kertoi olevansa varattu kun asiasta kysyin kasvotusten.
      Vähättelin että ei sattunut. Oikeastaan se tieto mursi minut lähes kokonaan.

• Anonyymi00030

Olisit ehdottanut hänelle polyamoriaa. Ja en sano tätä läpällä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olisit ehdottanut hänelle polyamoriaa. Ja en sano tätä läpällä.

ei semmoinen ikinä sopisi mun kanssa olen niin omistushaluinen skitso hullu mun kanssa ei pysty kukaan ihminen olemaan sivusta

• Anonyymi00032

En jaksa kertoa totuuksia sinusta muille. Riittää että minä en tykkää sinusta, turhaan muita sotkee siihen.

• Anonyymi00034

Olenhan mä yksin tunteideni kanssa.
      Mutta olen mä kyllä uskaltanut kertoa ihan kaikille läheisille näistä tunteista.
      Tietenkin, vähän pakkokin kertoa kun vaikuttaa muihinkin kun itseeni kaikki tää.

• Anonyymi00035

Naapurin Pertille puhuin asiasta ja huh nyt helpotti kun sain jaettua tämän asian hänen kanssa.

• Anonyymi00037

Onhan minulla sinut, jolle aina voin kertoa kaikesta ja kuuntelet varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3498
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1103
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      47
      1057
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      855
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      83
      798
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      697
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      690
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      653
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      48
      624
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      111
      614
    Aihe