Mahdollisuutta nähdä sinua?
Minä olen sanonut sinulle, että on sinua ikävä.
Ja olen sanonut, miten haluaisin kanssasi olla.
Sillä ei taida olla sinulle mitään merkitystä.
Onko tulossa mitään
46
270
Vastaukset 46
- Anonyymi00001UUSI
Täällä palstalla olet sanonut, otaksun?
- Anonyymi00004UUSI
Ei palstalla. Suoraan hänelle.
- Anonyymi00002UUSI
Miehellekö meni?
- Anonyymi00005UUSI
Naiselta oli, Miehelle.
- Anonyymi00007UUSI
Joo miehelle. Unohdin laittaa aloitukseen...
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naiselta oli, Miehelle.
Hyvä! Ei tarvitse syyllistyä tästäkin aloituksesta.
Nainen - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvä! Ei tarvitse syyllistyä tästäkin aloituksesta.
NainenHetkinen, oliko kerrankin niin että tuo ei ollutkaan sinun aloitus?!
Mies - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hetkinen, oliko kerrankin niin että tuo ei ollutkaan sinun aloitus?!
MiesEn ole tehnyt kuin yhden aloituksen tässä lähipäiviä. Taisi olla keskiviikkona.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole tehnyt kuin yhden aloituksen tässä lähipäiviä. Taisi olla keskiviikkona.
Alkoi: Mies, olenko ymmärtänyt...
Lisäys - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole tehnyt kuin yhden aloituksen tässä lähipäiviä. Taisi olla keskiviikkona.
Tee enemmän aloituksia! Ne on ihan hyviä.
Mies - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tee enemmän aloituksia! Ne on ihan hyviä.
MiesTykkään mieluummin vain vastailla. Muun tekemisen ohessa. En edes muista, koska tuota aiemmin olisin tehnyt aloituksen. Siitä on aikaa.
- Anonyymi00003UUSI
Jotain tunnistetta...?
- Anonyymi00006UUSI
En tiedä ensi viikosta vielä.
- Anonyymi00009UUSI
Sisustahan se on kiinni
- Anonyymi00011UUSI
Miten se muka on minusta kiinni?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten se muka on minusta kiinni?
Sinun pitää hakeutua seuraani
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinun pitää hakeutua seuraani
Miksi minun? Sinunko ei tarvitse tehdä mitään sen kohtaamisen edistämiseksi?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en tiedä missä sinä menet
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en tiedä missä sinä menet
No enhän minäkään tiedä sinusta...
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No enhän minäkään tiedä sinusta...
Sinäkö et tiedä? Mieti uudestaan
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En halua nähdä enää koskaan oman lapseni ikäistä, eikä minulla ole mitään hyvää sanottavaa sinulle! Olen voinut todella huonosti koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa! Ja se kaikki liittyy stalkkaajaan ja hänen tekemisiinsä!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mistä minä tietäisin? Et ole edes somessa.Ainakaan en ole löytänyt.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vähemmän minä tiedän sinun elämästä.
Eipä taida olla.......ikävä kyllä!
Niin se on......ikävä kyllä!
- Anonyymi00010UUSI
Ymmärrätkö että minun on hyvin vaikea luottaa sinuun... Jos oikeasti haluat nähdä sinun pitäis olla nyt rohkea ja nopea. En voi odottaa enää pitkään kyse on maksimissaan päivistä. Miksi haluat roikkua vielä minussa jos et sinäkään luota minuun ja jos olen niin arveluttava ja eikös silloin olisi viisaampaa etsiä seuraa jossa olet onnellinen ja johon luotat? En jaksa enää tätä jahkailua... Joohhh... En ole täydellinen mutta en ole mitenkään paha riittääkö???
- Anonyymi00012UUSI
Mies. Onko kaivattusi (n) sanonut irl nuo mainitsemansa asiat? Jos ei, älä keuhkoa turhaan. Kyse ei ollut palstakirjoituksista.
- Anonyymi00016UUSI
Kannattanee kysyä oikeassa elämässä. Täällä saat liudan erilaisia vastauksia, joista voit valita mieleisesi, tai uhan. Etkö olisi valmis kuulemaan juuri sen oikean elämän antamaa vastausta.
- Anonyymi00017UUSI
Niin pitäisi, mutta en uskalla.
Minua pelottaa, että hän ei halua nähdä.
Ei tarvi pelätä, kun ei edes näe. Voi kuvitella, että se on vain siitä kiinni. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tarvi pelätä, kun ei edes näe. Voi kuvitella, että se on vain siitä kiinni.Rohkeaa onni suosii. Hetken se vain kirpasee.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rohkeaa onni suosii. Hetken se vain kirpasee.
Minä käytin kaikki rohkeuteni jo niihin edellisiin viesteihin. En uskalla enää uudestaan kokeilla.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä käytin kaikki rohkeuteni jo niihin edellisiin viesteihin. En uskalla enää uudestaan kokeilla.
Voit sitten ehkä tavata jonkun muun, jonka kanssa rullaa selvemmin, helpommin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tarvi pelätä, kun ei edes näe. Voi kuvitella, että se on vain siitä kiinni.Ei tietenkään ole pakko jos pelottaa... Haluaisin vaan tietää mitä haluat? Jos et ole varma tunteistasi niin sitten kannattaa luottaa sisäiseen intuitioon... Jos tunnun niin pelottavalta niin silloin asia on aika selvä emme sovi toisillemme ei ole hyvä jos toinen on kokoaika varpaillaan... En ole sopiva sinulle löydät jonkun muun tai sitten sinulla ja on jota ei tarvi jännittää...
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rohkeaa onni suosii. Hetken se vain kirpasee.
Miksi onni suoisii rohkeaa, kyllä rohkeakin saa pakit minulta, jos olet oman lapseni ikäinen!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei tietenkään ole pakko jos pelottaa... Haluaisin vaan tietää mitä haluat? Jos et ole varma tunteistasi niin sitten kannattaa luottaa sisäiseen intuitioon... Jos tunnun niin pelottavalta niin silloin asia on aika selvä emme sovi toisillemme ei ole hyvä jos toinen on kokoaika varpaillaan... En ole sopiva sinulle löydät jonkun muun tai sitten sinulla ja on jota ei tarvi jännittää...
Olen ajatellut tuota myös. Että jos keho niin kovasti jännittää toista, ehkä se viestii, että eivät sovi toisillensa. Sivusta…
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei tietenkään ole pakko jos pelottaa... Haluaisin vaan tietää mitä haluat? Jos et ole varma tunteistasi niin sitten kannattaa luottaa sisäiseen intuitioon... Jos tunnun niin pelottavalta niin silloin asia on aika selvä emme sovi toisillemme ei ole hyvä jos toinen on kokoaika varpaillaan... En ole sopiva sinulle löydät jonkun muun tai sitten sinulla ja on jota ei tarvi jännittää...
En minä sitä miestä pelkää. Pelkään sitä, että se mies ei pidä minusta.
En haluaisi satuttaa itseäni taas. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi onni suoisii rohkeaa, kyllä rohkeakin saa pakit minulta, jos olet oman lapseni ikäinen!
Sillä tavoin, ettei jää fantasioinnin varaan. Saa tietää, miten on.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
En minä sitä miestä pelkää. Pelkään sitä, että se mies ei pidä minusta.
En haluaisi satuttaa itseäni taas.Jos laittaisit viestin? Onko jokin este että et halua laittaa?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen ajatellut tuota myös. Että jos keho niin kovasti jännittää toista, ehkä se viestii, että eivät sovi toisillensa. Sivusta…
Minun kehoni kertoi jo monia vuosia sitten, etten halua koskaan olla missään tekemissä hänen kanssaan! Ja se liittyy hänen ikäänsä, koska pidän vain suunnilleen ikäisistäni ihmisistä! Miksi ette tulleet sitä ajatelleeksi! Vaikka kerroin siitäkin jo vuosia sitten!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos laittaisit viestin? Onko jokin este että et halua laittaa?
Ei ole kyse siitä, että en haluaisi. En vain uskalla, kun minä kokeilin jo, eikä se tuonut oikein mitään tulosta. Ja minua pelottaa, että hän ei ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00034UUSI
Laita viesti tai vaikka Ig stoori mistä tiedän sinun haluavan yhteyden oton.
- Anonyymi00036UUSI
Olen laittanut jo, tänään viimeksi. Molemmat.
- Anonyymi00037UUSI
No mikä se sellainen olisi, mistä sen sitten osaisit ottaa huomioon?
- Anonyymi00038UUSI
Ei todellakaan ole mitään merkitystä, olet aivan oikeassa! En ole pitänyt sinusta koko sinä aikana, kun olen asunut tässä talossa! Siksi juuri aina väistin kadun toiselle puolella, jotta ymmärtäisit etten halua tutustua sinuun! Sinä pakkomielteisenä ihmisenä, et ole pystynyt ymmärtämään ja hyväksymään sitä, etten pidä sinusta ollenkaan!
- Anonyymi00042UUSI
Tämä aloitus ei liity sinuun millään tavalla. Voisitko vaikka tehdä oman aloituksen missä jankuttaa tätä samaa. Täytät kaikki keskustelut tällä turhalla jankutuksella, joka ei liity millään tavalla aloitukseen.
- Anonyymi00043UUSI
Oon just kylässä Kai Pai:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271598Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311309Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5091257- 651021
- 74980
- 53766
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M111743Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen75732Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468657Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän38648