Ai siksi olisi syyni

Anonyymi-ap

Ettet saa ajatuksia pois minusta vai että pilasin jonkun orastavan suhteen jota viriteltiin kustannuksellani ja josta olen ja olin raivoissani ettei voitu olla rehellisiä ja jättää sitten kokonaan jos muut kiinnostaa

43

197

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei kai se sun syy ole, jos joku on kiintynyt sinuun puolittain, eikä osaa irrottautua kokonaan. Mutta kai voit itse sitten irrottautua, jos homma ei toimi.

• Anonyymi00002
        UUSI

Onko se syy siihen miksi koet yksinäisyyttä tuo aloitus

• Anonyymi00003
      UUSI

Sinut oli jätetty kokonaan pois. Itse roikut. Mitä oikein haluat minusta? Kerro. Mitä haluat, että teen tai sanon, että saat mielenrauhan?

• Anonyymi00004
        UUSI

Jätät stalkkamiseni

• Anonyymi00005
        UUSI

Sinä et todellakaan ollut jättänyt minua kuvioista.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jätät stalkkamiseni

Ihan sama toive on minullakin ja ollut jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en tee niin kuten sinä

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jätät stalkkamiseni

en ole stalkannut sinua. Emme ole tekemisissä missään muualla kuin palstalla. En edes tiedä oletko somessa. En ole katsonut. Haluatko siis, että en enää käy täällä palstalla?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinä et todellakaan ollut jättänyt minua kuvioista.

Voitko vastata kysymykseen. Mitä haluat, että sanon tai teen, että saat mielenrauhan?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

en ole stalkannut sinua. Emme ole tekemisissä missään muualla kuin palstalla. En edes tiedä oletko somessa. En ole katsonut. Haluatko siis, että en enää käy täällä palstalla?

Älä jaksa

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voitko vastata kysymykseen. Mitä haluat, että sanon tai teen, että saat mielenrauhan?

Sanoin jo.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sanoin jo.

Voitko vääntää rautalangasta. En ymmärtänyt. Haluatko, että en käy enää palstalla? Mutta jos en enää käy palstalla, luulet kuitenkin muita minuksi. Niin mitä sekin sitten auttaa. Et sitten saa luulla mitään viestejä minun kirjoittamiksi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hei miten se projekti?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä jaksa

En tule sulle antamaan koskaan sitä anteeksi. En vittu koskaan. Etkä ikinä voi sitä hyvittää minulle. Rakastin sua ja petit niin vittumaisella tavalla mun luottamuksen.
        Näit ihan kaiken ja annoin sun nähdä musta kaiken. Et tajua miten se sattuu.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En tule sulle antamaan koskaan sitä anteeksi. En vittu koskaan. Etkä ikinä voi sitä hyvittää minulle. Rakastin sua ja petit niin vittumaisella tavalla mun luottamuksen.

Ei kannata omia täältä kirjoituksia. Ei ole sinun tuttusi, joka kirjoittaa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voitko vääntää rautalangasta. En ymmärtänyt. Haluatko, että en käy enää palstalla? Mutta jos en enää käy palstalla, luulet kuitenkin muita minuksi. Niin mitä sekin sitten auttaa. Et sitten saa luulla mitään viestejä minun kirjoittamiksi.

Et voi hyvittää kuin yhdellä tavalla ja et sitä tee koska et kykene olemaan ilman minua

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ole pakko antaa anteeksi. En ole pyytämässäkään. Enkä ole hyvittämässä mitään. Mutta onko jotain mitä voin sanoa tai tehdä mikä antaa sinulle mielenrauhan ja pääset eteenpäin?

En valitettavasti ymmärrä mitä tarkoitat sillä, että olen nähnyt kaiken.

Voisit kyllä itsekin miettiä omaa toimintaasi ja miten omat tekosi vaikuttivat tapahtumien etenemiseen. Tajuatko, miten se sattui?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ole pakko antaa anteeksi. En ole pyytämässäkään. Enkä ole hyvittämässä mitään. Mutta onko jotain mitä voin sanoa tai tehdä mikä antaa sinulle mielenrauhan ja pääset eteenpäin?

Voisit kyllä itsekin miettiä omaa toimintaasi ja miten omat tekosi vaikuttivat tapahtumien etenemiseen. Tajuatko, miten se sattui?

Miksi vastailette kuin tuntisitte toisenne? Eikö teille tule sekava ja paha olo? Ette te ole toistenne ne x ihmiset…

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Haluat että unohtaisin tämän ja voisit itse mennä eteenpäin. Ei onnistu.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mikä sinua sattui? Ettet voi vapaasti harrastaa salasuhteitasi.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mikä sinua sattui? Ettet voi vapaasti harrastaa salasuhteitasi.

Ei ole ollut mitään suhteita. Tunteita vain.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mitä ihmeen mielenrauhaa mun pitäis saada? Oletko itse saanut?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei ole ollut mitään suhteita. Tunteita vain.

Ketä kohtaan?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Haluat että unohtaisin tämän ja voisit itse mennä eteenpäin. Ei onnistu.

Aion mennä eteenpäin ja olen jo osittain mennytkin. Haluaisin, että sinäkin menet.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ketä kohtaan?

Sitä toista.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Aion mennä eteenpäin ja olen jo osittain mennytkin. Haluaisin, että sinäkin menet.

Jokainen keskittyköön itseensä.

Tämä täysin sivusta.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mitä ihmeen mielenrauhaa mun pitäis saada? Oletko itse saanut?

Aloituksista päättelen, että olet jotenkin jäänyt tähän jumiin, etkä aloita suhteita kenenkään kanssa, vaikka sinua on moni lähestynytkin, koska junnaat tässä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mitä väliä. Et ole lopettanut tunteitasi minua kohtaan ja sitä mitä teet.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sitä toista.

Ja mitä tunsit minua kohtaan kun et pystynyt tai pysty vieläkään siihen mitä olen pyytänyt

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja mitä tunsit minua kohtaan kun et pystynyt tai pysty vieläkään siihen mitä olen pyytänyt

Mitä olet pyytänyt? Voitko vääntää rautalangasta niin teen sen.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mitä olet pyytänyt? Voitko vääntää rautalangasta niin teen sen.

Etköhän sinä tiedä

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Etköhän sinä tiedä

No kun en tiedä. Siksi kysyn.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No kun en tiedä. Siksi kysyn.

Älä ole tyhmä

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Älä ole tyhmä

Nähtävästi olen tyhmä. Väännä nyt siitä rautalangasta.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nähtävästi olen tyhmä. Väännä nyt siitä rautalangasta.

Olet sen jo täältä lukenut

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olet sen jo täältä lukenut

eli et keksi mitään? Haluat mieluummin ikuisesti jankata tätä samaa täällä palstalla.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

eli et keksi mitään? Haluat mieluummin ikuisesti jankata tätä samaa täällä palstalla.

Ei typerälle voi toistella

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei typerälle voi toistella

En jaksa enää jankata tästä. Lähden lenkille. Jos haluat livenä jutella, tule vastaan.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

En jaksa enää jankata tästä. Lähden lenkille. Jos haluat livenä jutella, tule vastaan.

Liian kova vastatuuli niin en nyt pysty

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Liian kova vastatuuli niin en nyt pysty

Pelkuri sinä olet.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Pelkuri sinä olet.

Minäkö. En uskoisi niin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sekavia kirjoituksia. Täällä kirjoittavat anonyymit, tuntemattomat. Ei kannata ottaa itseensä muiden höpinöitä.

• Anonyymi00029
      UUSI

Mistä tiedät liittyykö mikään täällä sinuun. Tuntuu että käyt täällä keskustelua niinkuin tuntisit kaikki täällä. Se on hyvin kummallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      585
      1406
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      767
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      477
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe