Tiedät sen itsekin. Älä näytä tunteita jos olet vaan tuollainen muiden kanssa vehtailija. Niin väärin tää kaikki mua kohtaan.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä voisit esittää tuon selvän pyynnön hänelle oikeassa elämässä. Sillä voisi olla vaikutustakin.
- Anonyymi00007UUSI
Tiedän.
- Anonyymi00002UUSI
Voi yhyy. Väärin on se että entinen terapeutti kirjoittaa täällä naiselle.
Nainen ei ole kiinnostunut. - Anonyymi00003UUSI
en ole näyttänyt tunteita sinua kohtaan. Eikö joku ulkopuolinenkin sanonut sinulle, että kuvittelet.
- Anonyymi00012UUSI
J -alkuisellellekko tää nyt meni??
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
J -alkuisellellekko tää nyt meni??
Tuskin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuskin.
No tarkennappa nyt.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No tarkennappa nyt.
kyllä meni j-alkuiselle
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
kyllä meni j-alkuiselle
Jarkolle...joo, mä niin tiesin tän, vttu aina samaa!
- Anonyymi00004UUSI
Kenen kaa mää vehtaillu viimeks vuosia sitten? Nojoo ei mulle 😂
- Anonyymi00005UUSI
Jotenki tuntuu ettei hän ole täällä lukemassa sun juttuja. Miksi kukaan kuluttaisi aikaansa johonki ihmiseen joka syylistää ikävä palstalla.
- Anonyymi00006UUSI
Olen varattu joo. Milloin tunteeni ovat näkyneet viimeksi liian voimakkaasti sinulle ja ympäristöön? Eikö siitä ole jo aikaa? Koetan parantaa tapani, kunhan kerrot, missä tein virheen.
n> m - Anonyymi00008UUSI
en minä pysty parisuhteeseen enään koskaan
- Anonyymi00014UUSI
Minä taas en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle loppuelämän ajaksi!
- Anonyymi00009UUSI
en näytä kellekkään mitään olen jotenkin riivattu ihminen
- Anonyymi00010UUSI
Tiedetään ei tarvitse toistaa sitä, että Rakkaus ei ollutkaan kaikkien asia, joten vielä kerran hyvästi.
- Anonyymi00015UUSI
Hyvästi stalkkerille, kunpa vihdoinkin ymmärtäisit sen kuinka paljon stalkkaamisesi sai minussa vahinkoa aikaan!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvästi stalkkerille, kunpa vihdoinkin ymmärtäisit sen kuinka paljon stalkkaamisesi sai minussa vahinkoa aikaan!
Todista se sitten, vaikka tuskin pystyt. Hyvästi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pelkkä jaskan pauhaja olet näköjään vaan. Hyvästi
- Anonyymi00013UUSI
Apsta tuli mieleen suhteessa oleva nainen.
- Anonyymi00018UUSI
Joo lekuri joka sai viimeinkin kunnon orgun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432