En vältä sinusta yhtään. Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. En tule sinua kaipaamaan. Olit pelkkä lelu mulle. Enää en jaksa leikkiä. Saat painua muualle pois minun silmistä. Jos näen sinut jossain, kierrän sinut kaukaa kuin ruttotautisen.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Ihan sama. Olet jo kaivanut minusta kaiken esiin. Leiki lisää
- Anonyymi00003UUSI
Ei kannata kenenkään omia näitä. Aloittaja on tuohtunut jollekin, mutta ei sinulle… anonyymit, tuntemattomat täällä kirjoittelee…
- Anonyymi00004UUSI
Selvä. En kylläkään luule itsestäni liikoja, mutta ajattele kuten tahdot.
- Anonyymi00006UUSI
Sepä surullista. Minulla kuitenkin riittää edelleen myös sydäntä ja välittämistä sinulle. En koskaa ajaisi sinua pois jos tarvitset. Kaikkea hyvää elämässäsi.
- Anonyymi00012UUSI
Minä kyllä ajan pois häirikön jos hän vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Olen kokenut hänet vain omaa etuaan ajatelleeksi henkilöksi ja hän on paskat välittänyt siitä, mitä minä haluan elämältäni ja hän se ei tosiaankaan ole koskaan voinut olla, koska en vainb voi sietää häntä millään tavalla! Joka kerta, kun olen nähnyt hänet stressihormoonitaso on ollut huipussaan! Ja se kertoo syvästä ahdistuksesta!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä kyllä ajan pois häirikön jos hän vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Olen kokenut hänet vain omaa etuaan ajatelleeksi henkilöksi ja hän on paskat välittänyt siitä, mitä minä haluan elämältäni ja hän se ei tosiaankaan ole koskaan voinut olla, koska en vainb voi sietää häntä millään tavalla! Joka kerta, kun olen nähnyt hänet stressihormoonitaso on ollut huipussaan! Ja se kertoo syvästä ahdistuksesta!
Juu siksikö hymyilit kuin naatalin aurinko nähdessäsi?
- Anonyymi00007UUSI
Ihan samoin olisin itsekin voinut kirjoittaa tiettyyn ihmiseen liittyen! On kaikin puolin sellainen jota olen jo vuosien ajan inhonnut!
- Anonyymi00008UUSI
En ikinä ajattele noin. Kamalaa tekstiä.
Mieheltä Naiselle - Anonyymi00009UUSI
Jollet ole tajunnut, niin nyt näytät tajuavan. Se on hyvä oikein hyvä!
- Anonyymi00010UUSI
Oletkin jo vältellyt kuin ruttoa, ei mitään uutta. Ihan sama.
- Anonyymi00011UUSI
Olinko kuitenkin aika söpö lelu?😌
- Anonyymi00013UUSI
Tainnut aloittaja olla jonkun lelu ite
- Anonyymi00016UUSI
Järkyttävää tekstiä. Tässä ihan herkempi nainen järkyttyy.
- Anonyymi00018UUSI
Arvaa kuinka monta kertaa minä olen ollut järkyttynyt, kun stalkkeri on seurannut minun liikkumisiani missä milloinkin! Se jos mikä saa voimaan huonosti!
- Anonyymi00017UUSI
K
I
I
TOS Kun kierrät..😁 - Anonyymi00019UUSI
Tuliko hyvä mieli? Vain kakarat saa tuollaisia itkupotkuraivareita, joita sinä tunnut saavan harva se päivä. Kunnon tuuliviiri. Pidä tuo linja äläkä sitten taas ensi viikolla suolla täällä palstalla jotain lemmenlurituksia minulle. Äläkä stalkkaa minua. Pysy poissa asuntoni läheisyydestä.
Äläkä huoli. En ole pitkään aikaan ollut silmissäsi enkä ollut aikeissa tullakaan. En halua kuulla enkä nähdä sinusta mitään. - Anonyymi00020UUSI
Hyvä kun en merkitse
- Anonyymi00021UUSI
Mitään tuommoset pysyköö kaukana
- Anonyymi00023UUSI
Voi kuinka kurjaa, siis sun kannaltasi aloittaja!
Kuinka kuvittelet että kukaan tunnistaa tuosta sun kiukuttelustasi kumpaakaan osapuolta. - Anonyymi00024UUSI
Kenelle yrität uskotella noin?
Itsellesi enimmäkseen, väittäisin 90% varmasti.
Koska jos ei joku merkitse mitään, jos ei välitä toisesta yhtään, ei myöskään silloin ole tarvetta tuollaiseen kiukutteluun. Etenkään noin ilman tunnisteita. Tunnisteet puuttuvat joten joko on vain turhaa pahanmielen aiheuttamista sekä tahallista hämmentämistä kelle tahansa.
Tai sitten et uskalla laittaa itsestäsi etenkään mitään tunnistettavaa. Eikö olisi helpompaa sanoa suoraan irl hänelle mitä tunnet, ajattelet ja haluat :) - Anonyymi00025UUSI
Joo ok mut jos toi subfooweril oleva oleva spede ei lopeta tota biisien esittelyä for you edessä niin ne lähtee sen vammaisen autosta joku ilta se on varma
- Anonyymi00026UUSI
Mitäs mä sitten itsestäni luulen? Onko se ristiriidassa sen kanssa mitä sinä minusta luulet?
Avaa nyt hiukan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432