Onko se asia missä et keinoja kaihtele?
Vastaukset 50
- Anonyymi00001UUSI
Ei tietenkään. Päinvastoin.
- Anonyymi00002UUSI
Periaatteet ja moraali tulee ensin. Sitten vasta omat tunteet. Oma etu ja tunteet ei mene kenenkään muun edelle. Kaikki on samanarvoisia.
- Anonyymi00006UUSI
Harvinainen ajatusmalli jos olisit miespuolinen ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Harvinainen ajatusmalli jos olisit miespuolinen ❤️
Olenkin miespuolinen ja oman elämänkokemukseni perusteella tämä tuntuu olevan yleisempi näkökanta miehillä kuin naisilla.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olenkin miespuolinen ja oman elämänkokemukseni perusteella tämä tuntuu olevan yleisempi näkökanta miehillä kuin naisilla.
Ei se noinkaan ole mutta aina kunnioitettavaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei se noinkaan ole mutta aina kunnioitettavaa.
Sanotaan näin... Miehissä ja naisissa on samassa mittakaavassa persereikiä, ja moraaliltaan heikkoja ihmisiä. Mutta miesten keskuudessa ryhmäkuri on paremmin kunnossa. Kun miehet käyttäytyvät kyseenalaisesti, niin toiset miehet hanakammin sanovat siitä suoraan, ja puuttuvat asiaan. Naisilla taas on tapana myötäillä toisiaan ja vältellä konflikteja, joten moraaliton toiminta on helpompaa. Enemmän suoraa ryhmäkuria naisten keskuuteen olisi suotavaa. Ilman pumpulia.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sanotaan näin... Miehissä ja naisissa on samassa mittakaavassa persereikiä, ja moraaliltaan heikkoja ihmisiä. Mutta miesten keskuudessa ryhmäkuri on paremmin kunnossa. Kun miehet käyttäytyvät kyseenalaisesti, niin toiset miehet hanakammin sanovat siitä suoraan, ja puuttuvat asiaan. Naisilla taas on tapana myötäillä toisiaan ja vältellä konflikteja, joten moraaliton toiminta on helpompaa. Enemmän suoraa ryhmäkuria naisten keskuuteen olisi suotavaa. Ilman pumpulia.
Tldr; Naiset, pankaa rivinne kuriin. Vastuu on teillä itsellänne.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuossa olen samaa mieltä, ainakin mitä tulee fiksuihin oikeisiin miehiin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nimenomaan miehillä se ryhmäkuri EI toimi. Jos toimisi, yksikään mies ei ahdistelisi naisia seksuaalisesti. Ns. hyvät miehet pitävät turpansa kiinni ja ovat puolustamatta naisia niiden pskanokkamiesten käytökseltä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nimenomaan miehillä se ryhmäkuri EI toimi. Jos toimisi, yksikään mies ei ahdistelisi naisia seksuaalisesti. Ns. hyvät miehet pitävät turpansa kiinni ja ovat puolustamatta naisia niiden pskanokkamiesten käytökseltä.
Joo tässä päästäänkin siihen että suomalaisissa miehissä on oikeasti hyvin vähän sen tason alfoja, jotka puuttuisivat edes räikeään naiseen kohdistuvaan kaltoinkohteluun tosi tilanteessa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Itse olen enemmän kuin kerran joutunut ihan kavereillenkin huutamaan heidän kikkailuistaan, niin että on varpaita tuijoteltu hetki.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo tässä päästäänkin siihen että suomalaisissa miehissä on oikeasti hyvin vähän sen tason alfoja, jotka puuttuisivat edes räikeään naiseen kohdistuvaan kaltoinkohteluun tosi tilanteessa.
Kokemushorisonttini on erilainen. Ainakin omissa piireissäni moraalitonta pelleilyä ei katsota yhtään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Itse olen enemmän kuin kerran joutunut ihan kavereillenkin huutamaan heidän kikkailuistaan, niin että on varpaita tuijoteltu hetki.
Mahdotonta uskoa. Kun olet yksi palstan naisvihamielisimmistä tyypeistä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mahdotonta uskoa. Kun olet yksi palstan naisvihamielisimmistä tyypeistä.
No nyt... Onnea vaan päänsisäiseen elämääsi.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
No nyt... Onnea vaan päänsisäiseen elämääsi.
Okei, yritän ymmärtää näkökulmaasi, vaikka tämä on anonyymi palsta ja kommenttisi on sinällään jo absurdi. Mutta siitä huolimatta. Olen suorasanainen sukupuolta katsomatta. Se että jos olen sitä myös naisille, ja tulkitsee sen naisvihaksi, kertoo siitä että on naistyyppiä joka väistelee omaa skeidaansa uhriutumalla. Etenkin se naistyyppi pitäisi naisten itsensä pistää omissa riveissään kuriin. Kun näkee että joku lässyttää jotain ihme skeidaa, ja leikkii uhria vaikka on itse toiminut hieman epämoraalisesti, niin sen sijaan että on hiljaa, voisi huutaa päin naamaa että "lopeta tuo paskan jauhaminen, ja ota vastuu teoistasi." Tätä naiset ei osaa. Konfliktien välttely on naisten heikkous.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Okei, yritän ymmärtää näkökulmaasi, vaikka tämä on anonyymi palsta ja kommenttisi on sinällään jo absurdi. Mutta siitä huolimatta. Olen suorasanainen sukupuolta katsomatta. Se että jos olen sitä myös naisille, ja tulkitsee sen naisvihaksi, kertoo siitä että on naistyyppiä joka väistelee omaa skeidaansa uhriutumalla. Etenkin se naistyyppi pitäisi naisten itsensä pistää omissa riveissään kuriin. Kun näkee että joku lässyttää jotain ihme skeidaa, ja leikkii uhria vaikka on itse toiminut hieman epämoraalisesti, niin sen sijaan että on hiljaa, voisi huutaa päin naamaa että "lopeta tuo paskan jauhaminen, ja ota vastuu teoistasi." Tätä naiset ei osaa. Konfliktien välttely on naisten heikkous.
Kyllä jotkut naiset osaa jos vaan tilaisuus tuollaiseen tulee.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset osaa jos vaan tilaisuus tuollaiseen tulee.
Tämä on lohduttava tieto.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sivusta nainen kommentoi: minua oudoksuttaa ylipäätään tällaiset nais- tai miesryhmäkeskustelut toisten suhteista tai pariutumisesta.
En minä ole ikinä keskustellut omista suhdekuvioistani kenellekään. En silloin, jos olen ihastunut, rakastunut, deittailen, olen suhteessa tai eroan. Kerron ystävilleni toki mahdollisesti, jos olen menossa treffeille, jos sattuvat vaikka tulemaan vastaan. Ja jos tapailu etenee seurusteluksi, kerron siitä ja esittelen kumppanini kavereilleni, jotka ovat läheisimpiä. Mutta suhteen ongelmista tai onnen hetkistä en juuri kertoile, edes somessa. Minusta ne on kahden välisiä juttuja.
Harvemmin puhutaan kavereiden kanssa mitään miehistä siinä mielessä. Tietysti saman verran kuin naisista, muttei mitään suhdehöpinää. Ja jos ero tulee, kerrotaan siitä ja mainitaan syyt. Ei siihenkään kellään ole nokan koputtamista. Samoin tiedän puolisoni toimineen.
Miksi muut sotkeutuisivat toisten pariutumis- tai suhdejuttuihin? Muuta kuin silloin, jos on oma lehmä ojassa. Minun tuttavapiirissä ei onneksi näitä ristiinnaimisia ole tapahtunut ( tietääkseni 😅) Mutta ehkä tää on ikäkysymys. En ole Tempparisukupolvea.
Nainen50+ - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sivusta nainen kommentoi: minua oudoksuttaa ylipäätään tällaiset nais- tai miesryhmäkeskustelut toisten suhteista tai pariutumisesta.
En minä ole ikinä keskustellut omista suhdekuvioistani kenellekään. En silloin, jos olen ihastunut, rakastunut, deittailen, olen suhteessa tai eroan. Kerron ystävilleni toki mahdollisesti, jos olen menossa treffeille, jos sattuvat vaikka tulemaan vastaan. Ja jos tapailu etenee seurusteluksi, kerron siitä ja esittelen kumppanini kavereilleni, jotka ovat läheisimpiä. Mutta suhteen ongelmista tai onnen hetkistä en juuri kertoile, edes somessa. Minusta ne on kahden välisiä juttuja.
Harvemmin puhutaan kavereiden kanssa mitään miehistä siinä mielessä. Tietysti saman verran kuin naisista, muttei mitään suhdehöpinää. Ja jos ero tulee, kerrotaan siitä ja mainitaan syyt. Ei siihenkään kellään ole nokan koputtamista. Samoin tiedän puolisoni toimineen.
Miksi muut sotkeutuisivat toisten pariutumis- tai suhdejuttuihin? Muuta kuin silloin, jos on oma lehmä ojassa. Minun tuttavapiirissä ei onneksi näitä ristiinnaimisia ole tapahtunut ( tietääkseni 😅) Mutta ehkä tää on ikäkysymys. En ole Tempparisukupolvea.
Nainen50Kiva kuulla että sinunkaltaisia naisia on olemassa. Kaikkea hyvää elämääsi. <3
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nainen50Vastasitkohan oikeaan kommenttiin..
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kiva kuulla että sinunkaltaisia naisia on olemassa. Kaikkea hyvää elämääsi. <3
Kiitos samoin!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vastasitkohan oikeaan kommenttiin..
Vastasin sivusta tälle nuorelle(?) miehelle kommenttiin, joka alkoi: "Okei, yritän ymmärtää näkökulmaasi..." Olen tänä vuonna 57 vuotta täyttävä ja arvelin, että vanhemman rouvan näkökulma voisi avartaa hänen näkemystään😌 En ole muuten kirjoittanut ketjuun.
- Anonyymi00003UUSI
Rakkaus kunnioittaa ja arvostaa. Eli juuri päinvastoin.
- Anonyymi00005UUSI
Tämä. Rakkaus ei myöskään halua alentaa toista..
- Anonyymi00004UUSI
Olen erittäin luotettava ja lämmin kunppanina. Kuvittelet omiasi täällä. En kaipaa sinua.
- Anonyymi00007UUSI
Rakkaus ei ole minulle tärkeää! En halua enää koskaan minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa! Yksi noin 30v parisuhde riittää minulle! Ja siksi etsin vain noin 70v miestä pelkästään ystäväksi!
- Anonyymi00008UUSI
Olen ollut rakastunut vain yhteen mieheen eli lasteni isään! Eron jälkeen päätin etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta!
- Anonyymi00010UUSI
A naisen syndrooma narsistinen minä kuva,Ei keinoja kaihda.Itse rikollinen ,koettaa laskuttaa omia virheitään ulkopuolisille,Ajaa autoa sokeana muista välittämättä, 8 kromosomi virheenä eli pitäisi olla edunvalvoja hoitamassa asioita.
- Anonyymi00014UUSI
Ketä luulet tuollaiseksi
- Anonyymi00011UUSI
En toimi noin. kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.
- Anonyymi00013UUSI
Ja vitut sano Vatanen
- Anonyymi00015UUSI
Ehdottomasti. Mutta ensin pitää määritellä mitä on rakkaus. Mulle se ei ole sitä, mitä romanttisissa leffoissa näytellään tai mitä alapää milloinkin keksii. Se on paljon paljon laajempi asia.
- Anonyymi00019UUSI
Itse määrittelisin sen niin että kun katsot toista ihmistä, tulee ajatus että...
Tuolle haluan vain hyvää, Luoja on tehnyt hyvää työtä hänet tehdessään, kunpa oltaisiin toistemme elämässä aina, haluan aina olla turvanasi...
- Anonyymi00024UUSI
No niin, kakista ulos sitten, mitä haluat että teen, rohkeasti vain..
- Anonyymi00040UUSI
Rakkaus on tekoja joita haluaa itse vapaaehtoisesti tehdä
- Anonyymi00025UUSI
Kuka ensin olos viisainta selvittää että toinen tuntee samoin ennen kun alkaa yksipuolisia tunteita kukaan väittämään rakkaudeksi välittämisellä ei ole mitään tekoa tunteiden kanssa toista voi jopa rakastaa ja siltikään tästä ei edes välitä mitä me tästä opimme emme yhtään mitään ei kun nokka pystyssä kohti uusia pettymyksiä
- Anonyymi00026UUSI
Usko, toivo, rakkaus. Suuri on rakkaus. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=yyzsPuWG2fE&pp=0gcJCWgCo7VqN5tD - Anonyymi00030UUSI
Tällä persreijällä moraali on sitä ,jos nainen anelee vuosisadan panoa niin miehen olisi kieltäydyttävä ja silloin se olisi miehen vika.,Missä maailmassa joku oikein elelee?
- Anonyymi00032UUSI
Ja suomeksi
- Anonyymi00035UUSI
Keinot löytyy
- Anonyymi00037UUSI
Näin on
- Anonyymi00039UUSI
Ei löydy jos olet minua paljon nuorempi. Turpaan saat jos vielä kerrankin lähestyt! Miksi ette hyväksy sitä, etten voi sietää minua paljon nuorempaa henkilöä! Ja siksi yhä yritätte pakottaa minua johonkin sellaiseen mihin en koskaan pýsty! Pitääkö minun tappaa itseni ennen kuin ymmärrätte, etten pysty olemaan missään tekemissä minua kauan kiusanneen henkilön kanssa! Olette hirviöitä, kun ette tunnu millään haluavan ymmärtää sitä, kuinka syvästi inhoan minua kauan stalkannuttta henkilöä, eikö todellakaan kukaan pysty asettumaan minun asemanni ollenkaan! Olen mielummin köyhä kuin koskaan missään tekemsissä minua kauan kiusanneen hnekilön kanssa koskaan! YMMÄRTÄKÄÄ TÄMÄ VIIMEINKIN!
- Anonyymi00041UUSI
Onhan se asiaa vilauttaa sääriään. Turhan paöjon kylläkin. Varpaat riittävät monelle. Hyväö loppuiltaa
- Anonyymi00042UUSI
Sanosin että täytyy olla hyvin rakastunut että uskaltaa lähestyä tyttöä.
- Anonyymi00044UUSI
Eli et ole?
- Anonyymi00043UUSI
Mä lähestyin tänään se jätti mut puille paljaille wtf?
- Anonyymi00045UUSI
Teitkö silei tyhmesti ja näytit pippeliä
- Anonyymi00046UUSI
Edelleen kaivaa joikon ja se on Rakkaus mutta kaikessa elämässä Rakkaus on tärkein jota puolustan.
- Anonyymi00050UUSI
Ei minun mielestä ole mitään tarvetta enää rakastaa yhtäkään miestä! Omia lapsiani kyllä rakastan ja todella paljon!
- Anonyymi00048UUSI
isot rullat jo pyörii
joku siinä eessä vielä,
hyörii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432