Kuka muistaa minkänimisiä vanhat 70-80 luvut vampyyrileffat oli?? Saa olla erotiikkaa..Mielellään just sitä ;)
vampyyrileffoja??
3
523
Vastaukset
- mie
Jess Francon vampyros lesbos. En tiedä minkälainen on, kun on vasta tilauksessa Filmifriikistä, mutta ainakin Francon ystävät ovat elokuvaa kehuneet. Ja miten tuon niminen leffa voisi edes olla huono?
Rollininkin leffoihin pitäisi perehtyä! - Mikko Rasinkangas
Tässäpä muutama:
José Ramón Larrazin "Vampyres" vuodelta 1974 on loistokamaa. Pääosissa Marianne Morris ja Anulka Dziubinska. Blue Underground on julkaissut tämän dvd:llä.
Sitten toinen hyvä on Ingrid Pittin tähdittämä "The Vampire Lovers" (Vampyyrit - Eroottinen Painajainen) vuodelta 1970. R1-dvd on tuplajulkaisu, jossa on myös toinen Pittin leffa: "Countess Dracula" (Draculan Himo) vuodelta 1970.
Jess Francon "Female Vampire" (1973) tarjoaa runsaasti paljasta pintaa, mutta muuten leffa on surkea.- Jukka
Minusta noissa kuvissa ei ole muuta hyvää kuin kauniita naisia. Vampyyrin hahmolle tulisi olla seuraavia "ylivoimaisia piirteitä"
1. Tärkein se, ettei ole yhtään mikään zombityyppinen persoonaton hahmo, vaan erikoisen näköinen ja ei mikään hyökkää-rynni-nyrkit ojossa kimppuun buffyvampyyri.
2. Omaa voimia, jotka tekevät tästä ihmiseen verrattuna täysin ylivoimaisen, mm. nopea, vahva, kyky muuttua ainakin susiolennoksi/lepakoksi.
3. Yleensäkin tyylikäs ja seksikäs hahmo.
Hyviä vampyyriaiheisia elokuvia ovat Frank Langellan ja Gary Oldmanin tähdittämät Draculat.Veren Vangitkaan ei ole huono elokuva, vaikka leffan homoeroottinen meininki kieltämättä jossain määrin häiritsee. Myöskään Roman Polanskin vampyyrikomedia ei ole huono. Yleensäkin voi sanoa että leffat, jotka nojaavat paljolti pääosan esittäjäänsä, kuten jotkut Robin Hoodit tai Draculat, kuseevat aika pahasti jos itse pääosan esittäjä ei ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628