Meidät yhteen niin elämämme näyttäisi meiltä.
Älä vertaile mihinkään.
Jos elämä olisi vienyt
19
190
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Se olisi ollut liian hyvää ollakseen totta.
- Anonyymi00004UUSI
Että olisimme olleet yhdessä?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Että olisimme olleet yhdessä?
Juu…
- Anonyymi00009UUSI
En olekoskaan halunnut olla missään tekemisissä itseäni todella paljon nuoremman henkilön kanssa! Tämä on hyvä kaikkien sisäistää!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu…
Haluaisitko olla yhdessä
- Anonyymi00002UUSI
Ja millänkäs tämän perustelet
- Anonyymi00003UUSI
Ei sinun tarvitse olla kuten hän. Olet sinä ja olisi riittänyt että rakastat. Elämä olisi sitten näyttänyt meiltä ja tekisimme mitä olisimme tehneet.
- Anonyymi00005UUSI
Helunan ja hessun hassua elämää :)
- Anonyymi00007UUSI
Yuck 🤢Disneyworld
- Anonyymi00006UUSI
Olihan siinä tilaisuuksia. Aina päättyi kuitenkin kyyneliin (omalta osaltani).
- Anonyymi00010UUSI
Minä en ole itkenyt kenenkään takia, koska en ole kaivannut ketään koko projektin aikana! Enkä ole kokenut mitään tarvetta rakastaa ketään enää koskaan, siilä tavalla että oltaisiin parisuhteessa! Jos joku ei ole koskaan ollut noin 30v kestäneessä parisuhteessa, hän ei voi ymmärtää sitä, että yksi noin kauan kestänyt parisuhde on ihan riittävä loppuelämän ajaksi!
- Anonyymi00011UUSI
Olisi? Mistä sen tietää vaikka vielä vie.
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä ollaan niin solmussa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä ollaan niin solmussa
Missä ootte solmussa irl vai jotkut jutut täällä. Eihän näiden ainakaa pidä antaa vaikuttaa irl juttuihin.
- Anonyymi00012UUSI
Sellainen ei ole mahdollista minun kanssani enää koskaan! Haluan asua nuorimman lapseni kanssa, kuten olen tähänkin asti asunut ja haluan pelkän ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa! Minkäänlaista muuta minulle ei edes kannata yrittää tyrkyttää koskaan!
- Anonyymi00013UUSI
Ai anni sellaista haastaa ,no samoin aikaisemmin ,hän ei ole normaali
- Anonyymi00014UUSI
Ei se ole koskaan ollut mahdollista kenenkään muun kuin 70v miehen kanssa, ystävyyssuhde1
- Anonyymi00015UUSI
Voit ehkä ajatuksissasi ajatella että niinhän ehkä minäkin olisin sanonut ,mut heidän kohdalla se ei ole niin vaan se niinkuin ne sillähetkellä näkee ajatusmaailmaailmassan olevan
- Anonyymi00019UUSI
Olisimme aikoja sitten eronneet, uskoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432