Jos elämä olisi vienyt

Anonyymi-ap

Meidät yhteen niin elämämme näyttäisi meiltä.
Älä vertaile mihinkään.

19

190

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se olisi ollut liian hyvää ollakseen totta.

• Anonyymi00004
        UUSI

Että olisimme olleet yhdessä?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Että olisimme olleet yhdessä?

Juu…

• Anonyymi00009
        UUSI

En olekoskaan halunnut olla missään tekemisissä itseäni todella paljon nuoremman henkilön kanssa! Tämä on hyvä kaikkien sisäistää!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juu…

Haluaisitko olla yhdessä

• Anonyymi00002
      UUSI

Ja millänkäs tämän perustelet

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei sinun tarvitse olla kuten hän. Olet sinä ja olisi riittänyt että rakastat. Elämä olisi sitten näyttänyt meiltä ja tekisimme mitä olisimme tehneet.

• Anonyymi00005
      UUSI

Helunan ja hessun hassua elämää :)

• Anonyymi00007
        UUSI

Yuck 🤢Disneyworld

• Anonyymi00006
      UUSI

Olihan siinä tilaisuuksia. Aina päättyi kuitenkin kyyneliin (omalta osaltani).

• Anonyymi00010
        UUSI

Minä en ole itkenyt kenenkään takia, koska en ole kaivannut ketään koko projektin aikana! Enkä ole kokenut mitään tarvetta rakastaa ketään enää koskaan, siilä tavalla että oltaisiin parisuhteessa! Jos joku ei ole koskaan ollut noin 30v kestäneessä parisuhteessa, hän ei voi ymmärtää sitä, että yksi noin kauan kestänyt parisuhde on ihan riittävä loppuelämän ajaksi!

• Anonyymi00011
      UUSI

Olisi? Mistä sen tietää vaikka vielä vie.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kyllä ollaan niin solmussa

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä ollaan niin solmussa

Missä ootte solmussa irl vai jotkut jutut täällä. Eihän näiden ainakaa pidä antaa vaikuttaa irl juttuihin.

• Anonyymi00012
      UUSI

Sellainen ei ole mahdollista minun kanssani enää koskaan! Haluan asua nuorimman lapseni kanssa, kuten olen tähänkin asti asunut ja haluan pelkän ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa! Minkäänlaista muuta minulle ei edes kannata yrittää tyrkyttää koskaan!

• Anonyymi00013
      UUSI

Ai anni sellaista haastaa ,no samoin aikaisemmin ,hän ei ole normaali

• Anonyymi00014
      UUSI

Ei se ole koskaan ollut mahdollista kenenkään muun kuin 70v miehen kanssa, ystävyyssuhde1

• Anonyymi00015
      UUSI

Voit ehkä ajatuksissasi ajatella että niinhän ehkä minäkin olisin sanonut ,mut heidän kohdalla se ei ole niin vaan se niinkuin ne sillähetkellä näkee ajatusmaailmaailmassan olevan

• Anonyymi00019
      UUSI

Olisimme aikoja sitten eronneet, uskoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      585
      1406
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      767
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      477
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe