Kiinnostaisi tietää teidän pervoimmsata panosta?

Anonyymi-ap

Oma ehdottomasti pervoin pano tapahtui Ammattikoulun aikoina kun koulun liikunnanopettaja astui mut oikein kunnolla. Elettiin 2000luvun alkua kun opiskelin ammattiin. Itse koulu oli kiinnostava mutta koulun liikuntatunnit ei napannut yhtään ja asenne oli mitä oli, vaikka itse Opettaja oli komea ja hyväkuntoinen reilusti yli 50v mies mitä kieltämättä kuvittelin pervossa mielessäni.. Koitti kesälomat ja loman aikana meidän paikkakunnalla kesämarkkinat missä myös ilta juhlintaa.. Siellä juhlahumussa tapasin kyseisen liikunnanmaikan joka tuli juttelemaan ja oltiin toki molemmat pienessä maistissa, juteltiin koulujuttuja ja liikunnasta sekä siitä miksi minua ei se oikein innosta. Juteltiin tovi kunnes Ope ehdotti minulle omaa liikuntaohjelmaa ja että sellainen helppo aloittelijan versio voitaisiin laatia vaikka heti. Kysyin, mitenkä se tänään onnistuisi? Opettaja ehdotti että siirrytään rauhallisempaan paikkaan hänen kämpälleen että hän tarjoaa kyydin. Suostuin ehdotukseen ja lähdettiin matkaan. Taksimatka sujui jutustellen sen 10-15min kun saavuttiin opettajan kotipihaan, koskaan en ollut tuolla käynyt ja pihapiiri tsloimeen vaikutti tosi hienolta. Käveltiin sisään missä ensin oli iso kylmä eteinen mihin jätettiin kengät, tuvan puolella oli näkymä makuuhuoneeseen missä oli valtava sänky siistiksi pedattuna ja koko koti oli todella siisti. Opettaja kysyi että haluaisinko vielä oluen mihin suosutuin. Ooettaja laittoi meille oluet pöytään ja kiersi takaani istumaan viereeni samalla puristaen minua niskasta molemmilma käsillä mihin sanoin että tuntuipa se hyvälle, opettaja vastasi että tiedän kyllä paljon muutakin mikä tuntuu hyvälle lisäten vastaukseen kysymyksen, onko vain arvailua mutta oletko sinäkin miehiinpäin? Vastasin myöntävästi mutta kerroin olevani täysin kaapissa ja samaa sanoi opettajakin mutta jatkoi vielä että tätä tarkoitin ennemmin sillä "helpolla liikuntaohjelmalla" ja että mitä olisit mieltä kunnon aktista näin sydänyöllä ja vaitiolo velvollisuudella? Suostuin samantien koska itseänikin panetti todella lujaa, Opettaja pyysi että menisin edellä makksriin ja vähentämäön vaatetusta hänen käydessä vielä pesuhuoneessa, tottelin ja suunnistin tuolle valtavalle sängylle missä kiskoin farkut ja sukat pois jalasta jääden odottamaam Opettajaa, hetkenkuluttua opettaja saapui makkariin vain lyhyt sininen froteepyyhe lantiollaan ja kiinnitin huomiota siihen mitenkä se pullotti edestä, opettaja asteli eteeni hajareisin tarttuen minua pään takaa kiinni ja alkoi hieroa kasvojani etumukseensa, tundin pyyhkeen läpi ison puolijäykän kalun mikä jäikistyi lisää hieronnan jatkuessa, ooettaja irroitti pyyhkeen toisella kädellään ja pyyhkeen alta paljastui todella kookas posliinksi ajeltu miehekäs kulli, opettaja nosti kalunsa mahaa vasten ja hieroi nyt tyveä ja kassejaan naamalleni todeten että tänä yönä nain sut täyteen spermaa.. Kehoni kihelmöi kiimasta ja opettaja kaatoi minut sängylle selälleen kunnes alkoi vahvoin käsin hieroa pakaroitani samalla kehuen nuorta tiukkaa vartaloani ja tuli sitten makaamaan päälleni, tunsin kuinka tuo iso opettajan kalu hieroi omaa kaluani samalla kun Opettaja nuuhki ja suukotteli minua kaulaan korville ja antaen muutaman todella kiihkeän kielisuudelman.. Opettaja käänsi minut vatsalleen ja alkoi hyväillä selkääni siirtyen pikkuhiljaa alaspäin kohti peppuani, pepun kohdalla Opettaja laittoi korkean tyynyn alleni niin että peppu oli sopivasti koholla, nyt voimmskkaat kädet alkoi hieroa peppuani levitellen sitä kun samalla Opettaja kehui että upea kiimareikä saa kohta kunnolla kullia.. Halusin jo hulluna että tuo pervo maikka tulee sisälleni mutta samalla kävi mielessä kalun koko, pituutta ja paksuutta on reilusti. Tunsin kuinka nuo kädet hieroivat minua määrätietoisesti ja samalla kun peppua leviteltiin reijän rentouttamiseksi. Opettaja nousi sängyltä ja otti kaapista anaalitappi setin missä oli 3 erikokoista tappia, suurimman halkaisija varmaan 5cm. Näillä saadaan sun panoreikä kunnolla auki Ope sanoi ja kastoi syljellään samalla etusormeaan minkä painoi tyrkyllä olevan peppuni sisään, nostin vähän persettäni että sormi menisi kunnolla pohjaan mistä Opettaja oikein innostui,, ahaa poika haluaa oikeasti kullia. Poskiani kuumotti ja vastasin että haluan kunnon panoa. Opettaja otti ensimmäisen anaalitaapin ja levitteli siihen liukkaria aloittaen työntää sitä sisälleni, tappi oli nyt kunnolla sisälläni ja Opettaja alkoi naida sillä minua välillä lämien peppuani melko napakasti, voihkin siinä sängyllä tuon raamikkaan miehen käsittelyssä kunnes opettaja otti seuraavan tapin joka tuntui jo enemmän sisään mentäessä mutta koitin rentoutua ja se auttoi. Opettaja nosti nyt enemmän peppuani ylös ja levitti jalkojani tarttuen sitten kaluuni alkaen runkata sitä takaapäin välillä kielen käudessä reijälläni kunnes tunsin kuinka tappi otettiin reijöstäni pois ja 2 sormea laitettiin samalla tilalle joilla Opettaja alkoi nussia minua hitaasti samalla sormia levitellen, tunne oli taivaallinen.

7

732

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Opettaja sanoi nyt että tämä.reikä alkaa olemaan kalua vailla, haluatko että siemennän sut kunnolla? Vastasin aivan hulluna kiimasta että todellakin haluan. Opettaja veti varovasti sormensa pois sisältäni ja otti minua lantiosta kiinni pyöräyttäen selälleen sängylle, sain tuon ison kullin suuhuni kun opettaja tuli rintani päälle polvillaan ja alkoi kädellä liikuttaa päätäni kullin upotessa suuhun. Imin ja leikin kielellä terskan ympärillä mistä opettaja tykkäsi lisäten vähän tahtia suussani.. Nyt saat kunnolla isoa kalua sanoi opettaja ja nosti kalunsa suustani siirtyen jalkojeni väliin mitkä nosti olkapäilleen, samassa tunsin tuon ison kullinkärjäen etsimässä reikääni ja painuen hiljalleen sisääni.. Opettaja alkoi hiljallewn naimaan reikäöni ehkä puolella kalun mittaa ja tahtia muutellen mutta sanoi kohta että mennään vähön syvemmälle, samassa tunsin kuinka tuo iso kalu alkoi hiljaa painua syvemmälle lopulta ollessaan lähes koko mitaltaan sisälläni, nyt Opettaja piti taukoa ja kehui kuinka tiukka olen ja kysyi että onko mua ennemmin nussitti? Vastasin että muutamia kertoja mutta Opettajan kalu suurin mirä.edes nähnyt. Opettaja hymyili ja sanoi että nussin sua vaikka koko yön, Opttaja alkoi pumpata kaluaan sisälläni ja oma oloni oli niin täynnä kullia että en osaa edes kuvailla, jatkettiin siinä asennossa hetken naimista kunnes Opettaja sanoi hymyillen että nyt sun pyllly on kunnolla auki kalulle ja teki muutaman nopean työnnön ottaakseen kalun ulos ja käänten minut kylkiasentoon tullakseen itse taakseni ja taas tunsin kuinka kulli alkoi porautua sisääni, tässä asennossa naimimen oli helppoa. Opettaja tarttui minua toisesta jalasta nostaen sitä ilmaan samalla kun kiihdytti naimisen tahita kunnolla. Huokailin minkä pystyin ja Opettaja teki samoin. Huomeessa oli kuuma ja tunsin Opettajan hikisen vartalon selässäni samalla kun sain tuota isoa kullia todella kovalla tahdilla. Sitten Opettaja yaas rauhoitti tahtia ja ehdotti takaapäin työntämistä vetäen kalunsa taas ulos.. Opettaja ohjasi munut polvilleen ja painamalla painoi pääni patjaa vasten pyllyn jäädessä täysin pystyyn. Opettaja kehui peppuani ja sanoi että täälä on kimainen reikä hienosti auki, samalla tunsin kuinka liukkarian tipitettiin lisää reijälleni ja kalu alkoi taas upota sisääni, naiminen alkoi rauhallisesti mutta melko nopeasti tahti kiihtyi taas kovaksi. Ikäänkuin Opettaja olisi tunnustellut aina alkuun kuinka kestän kullin painetta ja vasta sitten alkoi työnnellä kunnolla. Tuntui todella pervolta ajatella että koulun liikunnan-opettaja nai mua kun sonni ja puhuu spermalla täyttämisestä.. Sain nyt kullia takaapäin todella kovaa ja aopettajan isot roikkuvat kivekeset hakkasivat omiani.. Opettaja huokaili vähän raskaammin ja sanoi että kohta saat kunnolla spermaa tiukkaan pyllyyn. Naiminen jatkui vielä pitkillä työnnöillä kullin käydessä välillä ulkona ja upoten taas sisääni kunnes Opettaja huokaisi syvempään ja tunsin kuinka spermaa alkoi virrata sisääni.. Vielä muutamia työntöjä ja tuntui kun olisin valunut sängylle.. Opettaja otti kalunsa sisältäni varovasti pois ja alko sitten imeä multa todella kokemuksella kulliani. Ei mennyt pitkään kun laukesin ja opettaja nieli kaiken nuollen vielä kaluni siistiksi. Istuttiin tovi sängyn laidalla kaikkemme antaneina kunnes Opettaja ehdotti yösaunaa ja että jäisin hänen luokseen yöksi koska kellokin oli vaikka mitä.. Siinä sen enempää miettimättä perse naituna lupasin jäädä. Saunassa sain todella huolellisen pesun ja olo oli mahtavan raikas. Aamulla heräiltiin ja syötiin mukava aamupala mutta kuten arvata saattaa Opettaja halusi vielä uusinnan ja taas naitiin todella lujaa.. Jatkettiin näitä yksityisiä "liikuntatunteja" vielä momia kertoja jälkeenpäin ja aina meno oli yhtä kiihoittavaa...

• Anonyymi00006

Vedä käteen.

• Anonyymi00008

Hyvä tarina, vaikkakin epärealistinen

• Anonyymi00010

Miksi epärealistinen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1957
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe