Vertaatko itseäsi häneen?

Anonyymi-ap

Koetko olevasi kilpailutilanteessa?

24

197

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kerro nyt ensin, että kehen?

• Anonyymi00002
      UUSI

Enemmän vertaan häntä toiseen lapsistani ja yritän ymmärtää. Pidän tärkeänä etten loukkaa häntä millään tavoin. Siinä onnistun parhaiten olemalla kohtaamatta häntä/ teitä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Melipiteeni asioista on täältä luettavissa, jos jaksaa kaivella. Ja tulee siinä aika monen muunkin mielipide selväksi 😉

• Anonyymi00004
      UUSI

En. Oikealle miehelle olen ainut oikea.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jos kokisin olevani kilpailutilanteessa parisuhteessa jonkun toisen kanssa, kävelisin pois. En halua rinnalleni ihmistä joka kilpailuttaa kumppaneitaan.

• Anonyymi00007
        UUSI

Juuri näin.
        sivusta

• Anonyymi00010
        UUSI

Oletko parisuhteessa kaivattusi kanssa? Jos, miksi viestit hänelle täällä etkä puhuen?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oletko parisuhteessa kaivattusi kanssa? Jos, miksi viestit hänelle täällä etkä puhuen?

Minulla ei ole kaivattua, enkä viesti kenellekään tätä kautta. Tilanteeni on moniulotteisempi, enkä avaa tässä sitä enempää.

• Anonyymi00006
      UUSI

Juu ku teen harvoin maveja

• Anonyymi00008
        UUSI

Älä manipuloi!

• Anonyymi00009
      UUSI

Kaivaittuuniko en. Meillä kuitenki eri sukupuoli ja melkein 35 cm pituueroa.

• Anonyymi00011
      UUSI

En todellakaan vertaa itseäni keneenkään! Mutta tilanne on se että päätin olla yksin ja päätin että kunhan alan voida selvästi paremmin etsin itselleni ystävän ikäisestäni naisesta!

• Anonyymi00013
      UUSI

Tiedän että r-sana häntä enemmän.

• Anonyymi00018
        UUSI

Et voi tietää sellaista. Ovatko olleet vain vähän aikaa yhdessä vai mistä päättelet?

• Anonyymi00015
      UUSI

En. En halua muita. Hän halusi.

• Anonyymi00016
      UUSI

En vertaa itseäni keneenkään. Pidän itsestäni, enkä haluaisi olla kukaan muu.

• Anonyymi00017
      UUSI

Kehen "häneen"?
      Sun mieheeskö?? Joo en vertaa, en vertaa kehenkään itseäni.

• Anonyymi00019
        UUSI

Miksi pitää verrata? Vertaatko minua naiseesi?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi pitää verrata? Vertaatko minua naiseesi?

Ei minulla ole naista. Jos olisi niin en täällä sekuntiakaan aikaani kuluttaisi.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei tarvetta. Ykkönen yhdelle edelleen ja siinä kaikki mitä onneen tarvitaan.

• Anonyymi00021
      UUSI

Sekavaa pariskunnan tai yksinkirjoittajan harhauttamusyritystä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Luonnollisesti lasken plussat ja miinukset (materialistiset, mitä muutakaan) ja hän hyvin suurella todennäköisyydellä saa nykyiseltä enemmän. Myös sosiaalinen verkosto lienee, tai on laajempi. Onnekseni olen itseriittoinen tunteilleni.

• Anonyymi00024
      UUSI

Voi kulta pieni. Mun ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Heh, en tosiaankaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      591
      1438
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      566
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      529
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      515
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      504
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe