Tein tänään hankinnan jota olen miettinyt kauan aikaa. Ostin Airfrayerin. Olen miettinyt, että sillä voisi tehdä ruokaa taloudellisesti ja ilman mikroa tai tavisuunia.
Ostinlaitteen joka on 6.2 L ja nykyiseen yksin elooni se on aika iso, mutta mietin, että minulla voi joskus käydä ystäviäni kylässä tai sitten teen ruokia itselleni pitemmällä ajalla...
🤝🙏🏻🙋♀️🌾
Miten teillä muilla? Onko käytössä tuo samainen laite?
Ruoka ja ikävä
22
120
Vastaukset 22
- Anonyymi00002UUSI
Olen suunnitellut samaa kun mikro on huono ruuan valmistukseen. Tasotila on rajallinen ja siirtänyt hankintaa. Tuo +5 litraa on juuri oikeanlainen hankinta vaikka yksin asuukin.
- Anonyymi00006UUSI
Samoin ajattelin minäkin. Testasin jo tänä iltana, mutta vaatii vielä harjoittelua.
Eväs onnistui muttei ollut niin priimaa..
🙂 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Samoin ajattelin minäkin. Testasin jo tänä iltana, mutta vaatii vielä harjoittelua.
Eväs onnistui muttei ollut niin priimaa..
🙂Noin muutkin tehneet, jos tuntuu huonolta niin hetkeksi takaisin. Kokeilemalla.
- Anonyymi00004UUSI
Ajattelen että kaipaamiseen voi liittyä syömiseen liittyvät tunteet. Ihminen lohduttautuu juomalla, eväillä, huumeilla, lääkkeillä, saunalla tms. Millä vaan mistä saadakseen sen dopamiinin itselleen.
- Anonyymi00005UUSI
Se teflonpinnote siinä korissa menee aina tahmaiseksi rasvasta ja on sitten oma hommansa puhdistaa. Ja onko se nyt terveellistäkään tuon pinnoitteen kera jokapäiväinen ruoka.
- Anonyymi00011UUSI
Siihen saa "leivinpaperi" koreja jotka on hyviä. Samoin silikonisia vuokia.
Airfraier on hyvä. Tykkään. Helposti tulee liikaa lämpöä laitettua siihen.
Se säästää sähköä ja aikaa ja on melko terveellinen kun ei tarvi paistinrasvoja.
Ostin jopa kananmunalle vuoan mutta se tarttui kiinni jonkun verran silikoniin. Eli riko kananmuna vuokaan ja laita uuniin.
Ihan älyttömän hyvä laite.
Se on kuin kiertoilmauuni mutta ei tarvi energiaa isoon uuniin vaan kaikki keskittyy siihen pieneen koppiin. Ei kulu sähköä hukkaan ja nopea.
Minulla on ollut nyt noin vuoden se. Juurekset tahtoo myös palaa (kukkakaalit yms), mutta pitää laskea lämpöä vaikka 120 asteeseen (yleensä minulla on 180 astetta). Voita nokare päälle ja uuniin. Ei pala.
Mahtava laite.
Erittäin hyvä laite. Valmistuu lihat ja perunat helposti ja siististi.
- Anonyymi00007UUSI
Jos tekee uunissa vuokaruoan ja lämmittää sitä mikrossa,tai keiton moneksi päivää. Niin vähimmällä vaivalla kai sitä näin itsensä ravitsee.
- Anonyymi00008UUSI
Se on airfryer. Ei airfrayer. 😂😂😂😂
- Anonyymi00009UUSI
Ei kannata käyttää finglishiä jos ei osaa enklantia
- Anonyymi00010UUSI
Hyvin syömällä poistaa usemman pois listasta. Ei se kaipausta poista mutta poistaa usein muiden aineiden käytön. Toki sitä hyvää oloa voi monella muullakin tavalla hakea. Hetkeksi. Mieli on siitä ihmeellinen että se ajattelee kaikenlaista. Seura tietysti auttaa useimmiten.
- Anonyymi00013UUSI
Broileri kannattaa kypsentää 150- 155 asteessa muuten käryää ja palohälyttimet soi.Aina vähintään 1 tunti ja kääntää 30 minuutin välein.
Muista että kaukalo on kuuma.
Ostan broikut valmiina nykyään on helpompaa. - Anonyymi00014UUSI
Oon ajatellut ihan arkielämää kunhan palaan ensi viikolla töihin, että kun teen ruokaa tällä laitteella niin pääsen helpommalla eväiden suhteen. Ja jos jotenkin vähemmällä rasvalla😊
En tiiä kyllä onko niin.
Ja ikävään liittyen... Surujen myötä mulla on ahdistusten myötä olevia juttuja.
Hyviä ja levollisia unia tänne.
Kiitos kommenteista.
Ap.
Levollisiin uniin💫Rasva on parasta. 1g sisältää 9kcal energiaa. Abelkin uhrasi Jumalalle parhaimmat lampaistaan, eli rasvaosat.
- Anonyymi00015UUSI
Ai niin fitnes ja muut tyypit ei syö rasvaista broikkua,saati mitään lihaa.
Mun mielestä on taas elämä laiffii- Anonyymi00017UUSI
Aivot tarvii rasvaa, muistiyksikkö tarvii oikeanlaista rasvaa.
- Anonyymi00019UUSI
Fadenkreuz kirjoitti:
Voimaukot taas elää rasvalla. 💪
Mulla ei oo mitään tarvetta mihinkään rasvatalkoisiin ei jumalaisiin taikka maallisiin.
Tavoite on vain elää terveellistä elämää.
Kiitos kun laitoitte kommentteja.
🙏🏻🫶 Anonyymi00019 kirjoitti:
Mulla ei oo mitään tarvetta mihinkään rasvatalkoisiin ei jumalaisiin taikka maallisiin.
Tavoite on vain elää terveellistä elämää.
Kiitos kun laitoitte kommentteja.
🙏🏻🫶Terveellistä on syödä hyvin ja liikkua paljon... ulkona.. vähissä vaatteissa.. kylmässä yössä... vaiston varassa. 😎
- Anonyymi00016UUSI
Eipä ole, enneminkin iso wokkikattila, tai pizzakivi ollut harkinnassa, mutta oikeasti tahtoisin risukeittimen.
- Anonyymi00018UUSI
Ootko tehny Finessi ihmiset outoa sakkia,mulla ylimääräinen rasva näkyy finneinä ja vatsan pelastusrenkaana,voi ja ylimääräinen rasva pyöristää kehoa.
No fatKyllä se sokeri tekee pelastusrenkaan. Vai oletko nähnyt lihavaa lihansyöjää luonnossa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680- 34519
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5519Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28474- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE150435- 22422