Sen tajusin tänään polviani myöten. Kuinka kaipaankaan vettä fyysisesti ja henkisesti, miten sen kylmä tai lämmin lämpötila reagoikaan ihollani. Vesihän on palaneen vedyn lisäksi myös okkultistisesti yhdistettynä tunteisiin. Se on passiivinen, reaktiivinen ja olemassaoleva staattinen voima, joka oikeastaan nyt ohjaa vahvemmin ihmiselämää kuin mikään muu..
En ole kastellut kasvejani pitkiin aikoihin. Näen kuinka lehdet käprisryvät kuivuudesta, miten kasvi nuukahtaa väsyneenä kohti maata, ikäänkuin kaikkensa antaneena, vielä elävänä mutta silti surullisena..
Miten se sitten liittyy rakkauteen? Luonnossahan kasvit kasvavat vain missä voivat. Missä maa sitoo vettä ja ravinteita ruokkien näin kasvien kasvun. Eli maa antaa kasveille mitä ne tarvitsevat, ja kasvit juurineen taas tekevät maalle olemassaolollaan vain hyvää.
Rakkaushan on täydentämistä, missä toinen toistaan täydentää, tukee, auttaa ja vahvistaa. Rakkaudesta kasvitkin voivat elää ruukussa, sillä ihmisen tulee täydentää kasvin olosuhteita luonnonmukaisesti, eli kastella kasvia vedellä, jotta nämä voisivat hyvin. Ei olisi rakkautta jättää omiaan janoon, jos kerta on ne omakseen ottanut.
Mietin nyt vain, kuinka paljon itsekin ylittäisin itseni ja pystyisin asioihin, jos vierelläni on rakastava ihminen. Se on jotenkin niin voimakasta, luonnollista ja jotenkin niin oikeaa, että nainen voi sanoillaan, äänensävyllään ja tunteellaan saada miehen löytämään sellaista sydämestään, jota ei yksin ikinä pysty löytämään. Siksi Jumala meidät kahdeksi loi, täydentämään, ravitsemaan ja rakastamaan toisiamme.
Rakastan itseäni parhaani mukaan, kunnes löydän rakkauden viereltäni. Sinut, naiseni. Voin vain nyt kuvitella mitä löydämme itsestämme kun rakkautemme realisoituu tässä maailmassa. Niin että saamme toisemme nähdä ja oppia tuntemaan ihmisinä toiseme. Sinua kaipaan jo nyt, toivon todella että näkisimme toisemme jo pian.❤️🤍
Rakkaudesta tuli totta
7
132
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Samaa toivon mä❤️sitten annan ison halin🫂
- Anonyymi00003
Fadenkreuz kirjoitti:
Kun ensimmäisen kerran näemme, niin uskon tunnistavani sinut heti. 🤍❤️
Niin mäkin sut, kun ihaniin silmiisi katson. Sielun peili.❤️💫🩷
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin mäkin sut, kun ihaniin silmiisi katson. Sielun peili.❤️💫🩷
Torni...?
- Anonyymi00004
Fadenkreuz kirjoitti:
Torni...?
❤️
- Anonyymi00002
K
I
I
T
O
S
OOT AIKAS RASKAS..
MÄ EN JAKSAIS SUA...😄😁😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451