I miss ihanaa miestä. Hän kokkaa mulle airfaierilla ruokaa. Siis onko more lovely men muualla ku mulla? Mun mies on best ku se on nii cute ja lovely. 😍
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Oh nice onpa siistiä. Ne airfaierit on tosi popular ja cool juttu nykyään. Tosi uus trendi! Vähä niiku sushi eating on kans iha ny vasta rantautunut tänne finlandiin. 💗💗
- Anonyymi00002
Joo mä kävin tuol Losis nii siel oli tosi exiting olla.. ooks sä visitannu siellä? Kannattaa. Mä haluisin käydä Miamossakin ku siel on beachejä..
Mut nyt mies tekee mulle airfaieril ruokaa joten moikku moi! ❤️🔥 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo mä kävin tuol Losis nii siel oli tosi exiting olla.. ooks sä visitannu siellä? Kannattaa. Mä haluisin käydä Miamossakin ku siel on beachejä..
Mut nyt mies tekee mulle airfaieril ruokaa joten moikku moi! ❤️🔥Vantaa on eräänlainen versio Losista
Tulessa tulee paras.
- Anonyymi00004
Puolisona kokki. Oman menun ja minun maun mukaan. Liekitettynä ja takuulla mureaa.
- Anonyymi00007
Fadenkreuz kirjoitti:
Liekitettynä? Siis syötkö nokea ja tuhkaa? Varmasti mureaa...
Hehheh. Et sinä ainakaan ole sit kokki.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hehheh. Et sinä ainakaan ole sit kokki.
Liekitystä käytetään glaseraukseen, joka on mielestäni ällöttävintä mitä lihalle voi tehdä🤮
Pilata kunnon liha sokerilla, ei kiitos ja ei kiitos diabetekselle.
Ja en ole kokkikoulua käynyt. Osaan kypsentää lihan ihan itse nuotiolla kuten jokaisen ihmisen olisi syytä osata.- Anonyymi00008
Fadenkreuz kirjoitti:
Liekitystä käytetään glaseraukseen, joka on mielestäni ällöttävintä mitä lihalle voi tehdä🤮
Pilata kunnon liha sokerilla, ei kiitos ja ei kiitos diabetekselle.
Ja en ole kokkikoulua käynyt. Osaan kypsentää lihan ihan itse nuotiolla kuten jokaisen ihmisen olisi syytä osata.Ok, jokainen tyylillään ja makunsa mukaan ruokansa valmistaa ja nauttii.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ok, jokainen tyylillään ja makunsa mukaan ruokansa valmistaa ja nauttii.
No tuo on kyllä totta. Lihaa täytyy olla oikeaan ateriaan aina vähintään kilo, ja se pitää syödä käsin. Porkkana ja sipuli siivutetaan lihan väliin ja paistetaan lihan kanssa hapettomassa, vedenpitävässä viritelmässä. Käytännössä keitetään liha omassa rasvassaan. Ja mureampaa ei muuten ole olemassa!
- Anonyymi00005
"Siis onko more lovely men muualla ku mulla?"
Sulla on sitten ilmeisesti useampi. - Anonyymi00006
Hyvä että ostit sen😅helppoa ruokaa pupuselleni
- Anonyymi00009
Ihanaa että rakastat miestäsi ja arvostat mitä hän tekee. Mieletön nainen olet! Mutta finnlish on asia mitä pitää välttää. Suomen kieli on rikas, ja siitä pitää olla ylpeä. Sitä ei muunneta englanniksi, koska muut ei halua opetella rikasta ja monisyistä kieltä. Meidän kieli on se mitä opetellaan. Me emme sopeuta kieltämme muiden tarpeisiin. Englanti on "speaking for dummies". Ei tyhmennetä itseämme kiitos kanssakansalaiset, yksinkertaistamalla kieltämme lisäämällä siihen lainasanoja.
Mahtavaa että sinulla on tuollainen siisti mies joka hemmottelee sinua. Ja osaat arvostaa sitä. Onnea molemmille <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti5781232- 741225
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831018Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79968- 81939
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52813Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10788- 67787
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35692Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss205664