Miten siedät sen, että minulla on Sinua ikävä?
Aiheuttaako se mitään tunnelmia missään mielen sopukoissa?
Mietitkös miten minä mietin Sinua, täällä toisella puolen virtuaalia?
Tuleeko mieleen, millaista ois esim, nyt syödä aamiaista yhdessä:) tai käydä kaupassa hakemassa sitä :D jeejeejee
Mutta - ikävissäni tässä, mietin Sinua.
Et ole lähelläni, en tunne auraasi enkä lämpöäsi.
Enkä varsinkaan kuule hymyäsi.
___ Ikävä ___
12
156
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Huomasin taas aanulla mitenkä mulla oli yhtö miestä vihlova ikävä ... itkuhan siinä tuli taas 😪❤️🩹
Naiselta - Anonyymi00002UUSI
sikiän psykopaatteja
- Anonyymi00003UUSI
uunista ulostan
Joo netissä voi tapahtuu mitä vaan,
laskettelee vaan kirjaimia peräkkäin kivaan järjestykseen :) Omanmielen mukkkaan :)- Anonyymi00004UUSI
Mitä turhaan moisia miettimään mihinkä se muka auttaisi hyödyttäisi mitä
- Anonyymi00006UUSI
Itsekin kaipaan erästä. Hän hiipii ajatuksiini varkain, enkä saa häntä miekestäni vaikka unohtaa yritän koska tilanne väärin mutta silti hän on ihana 👩❤️👩🥹❤️
- Anonyymi00007UUSI
Mummunen kirjoitti:
Ajattelu tuo lähemmäks 💛
Miten muka lähemmäksi? Hän on niin saavuttamattomissa, että lähemmäksi ei pääse vaikka kuinka haluaa. Silti mun sydän kaipaa häntä valtavasti 🥹❤️
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten muka lähemmäksi? Hän on niin saavuttamattomissa, että lähemmäksi ei pääse vaikka kuinka haluaa. Silti mun sydän kaipaa häntä valtavasti 🥹❤️
juuu, noh Sinä tiedät tilanteen.
Minä vaan toivon.- Anonyymi00008UUSI
Mummunen kirjoitti:
juuu, noh Sinä tiedät tilanteen.
Minä vaan toivon.Toivossa on hyvä elää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405