Ei oo laseria, ei ihme haupitseja, ei gps -ohjautuvia tykistökranaatteja, ei flamingoa, ... ?
Kaik o mänt!
Ukrainan ihmeaseista ei enää puhuta. Osoittautuivat kuplaksi?
15
68
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Yksi toisen jälkeen lakkasivat olemasta käänteentekeviä ihmeaseita, niinkuin myös F-16 ja Mirage hävittäjätkin..
- Anonyymi00002
Ulkomaalaiset tankit, sodan ukrainan hyväksi kääntävinä ihmeaseina ovat osoittautuneet flopiksi yksi toisen jälkeen.
- Anonyymi00003
Länsi antoi Ukrainalle kaikea muuta kuin keinoja voittaa sota. Ja eihän se ollut lännellä alun alkaenkaan tarkoituksena, vaan venyttää tuo sota mahdollisimman pitkäksi.
- Anonyymi00006
Länsi pitää Ukrainaa aseidensa testikenttänä, niinkuin Pohjois-Korea ja Kiina ja Intia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Länsi pitää Ukrainaa aseidensa testikenttänä, niinkuin Pohjois-Korea ja Kiina ja Intia.
Pohjoi-Korea moukaroi pian Kiovaa.
- Anonyymi00004
Gripenkään ei Nato tiltun mukaan muuta asetelmia, koska se on Venäjän kätyrin valinta.
- Anonyymi00005
Tottakai sekin on totta?
- Anonyymi00008
Ukrainalta ei onnistu mikään.
- Anonyymi00009UUSI
Ukrainalaiset ovat itse sanoneet paljon hehkutetun Flamingon olevan susi, koska Venäjä ampuu ne kaikki alas.
Ukrainan entisen maavoimien komentajan mukaan Venäläiset ovat kehittäneet vastatoimet kaikille Ukrainaan lähetetyille länsiaseille. Hänen mukaansa NATO:n sotaharjoitukset on myös pahasti aikaansa jäljellä.
- Anonyymi00010UUSI
Flamingoja tulee linjalta jatkuvasti, talvella niillä moukaroidaan neukun infra pimeäksi.
- Anonyymi00011UUSI
Yltiöpositiivinen.
- Anonyymi00012UUSI
Niinhän F-35 linjatkin suoltavat vajakki kalkkunoita ulos solkenaan, muttei niitä voi käyttää sotimiseen.
F-35 simulaattori taitaa olla ainoa toimiva komponentti ja sekin toimii siis vain rinnakkais "todellisuudessa".
- Anonyymi00013UUSI
Yksikään länsimaa ei ole lahjoittanut Ukrainalle F-35 hävittäjiä aseineen, ei edes yhtä ainutta.
Sehän olisi se juttu, jolla Ukrainan voittaisi sotansa jo huomenna?- Anonyymi00014UUSI
Joo olis paljon halvempaa lahjoittaa muutama "maailman paras" F-35 Ukrainalle kuin syytää sinne kaikenmaailman bulkkiaseita ja rahaa biljoonia miljardeja $.
Yksittäisen F-35A-hävittäjän paljas runkohinta ilman aseita on vain noin 80–110 miljoonaa dollaria (n. 75–100 miljoonaa euroa). Aseistettuna (esim. AIM-120 AMRAAM ja AGM-158 JASSM) hinta nousisi vain ehkä max. 20 miljoonaa $
Yhteensä siis n. alle 150 miljoonaa $/ aseistettu kalkkuna.
Muutamalla tuollaisella Ukraina olisi sodan voittaja alle viikon. ja hintakin pysyisi kohtuullisena ja sota loppuisi kuin seinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410