Ukrainan ihmeaseista ei enää puhuta. Osoittautuivat kuplaksi?

Anonyymi-ap

Ei oo laseria, ei ihme haupitseja, ei gps -ohjautuvia tykistökranaatteja, ei flamingoa, ... ?

Kaik o mänt!

15

68

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yksi toisen jälkeen lakkasivat olemasta käänteentekeviä ihmeaseita, niinkuin myös F-16 ja Mirage hävittäjätkin..

• Anonyymi00002

Ulkomaalaiset tankit, sodan ukrainan hyväksi kääntävinä ihmeaseina ovat osoittautuneet flopiksi yksi toisen jälkeen.

• Anonyymi00003

Länsi antoi Ukrainalle kaikea muuta kuin keinoja voittaa sota. Ja eihän se ollut lännellä alun alkaenkaan tarkoituksena, vaan venyttää tuo sota mahdollisimman pitkäksi.

• Anonyymi00006

Länsi pitää Ukrainaa aseidensa testikenttänä, niinkuin Pohjois-Korea ja Kiina ja Intia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Länsi pitää Ukrainaa aseidensa testikenttänä, niinkuin Pohjois-Korea ja Kiina ja Intia.

Pohjoi-Korea moukaroi pian Kiovaa.

• Anonyymi00004

Gripenkään ei Nato tiltun mukaan muuta asetelmia, koska se on Venäjän kätyrin valinta.

• Anonyymi00005

Tottakai sekin on totta?

• Anonyymi00008

Ukrainalta ei onnistu mikään.

• Anonyymi00009
      UUSI

Ukrainalaiset ovat itse sanoneet paljon hehkutetun Flamingon olevan susi, koska Venäjä ampuu ne kaikki alas.

• UUSI

Ukrainan entisen maavoimien komentajan mukaan Venäläiset ovat kehittäneet vastatoimet kaikille Ukrainaan lähetetyille länsiaseille. Hänen mukaansa NATO:n sotaharjoitukset on myös pahasti aikaansa jäljellä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Flamingoja tulee linjalta jatkuvasti, talvella niillä moukaroidaan neukun infra pimeäksi.

• Anonyymi00011
        UUSI

Yltiöpositiivinen.

• Anonyymi00012
        UUSI

Niinhän F-35 linjatkin suoltavat vajakki kalkkunoita ulos solkenaan, muttei niitä voi käyttää sotimiseen.

F-35 simulaattori taitaa olla ainoa toimiva komponentti ja sekin toimii siis vain rinnakkais "todellisuudessa".

• Anonyymi00013
      UUSI

Yksikään länsimaa ei ole lahjoittanut Ukrainalle F-35 hävittäjiä aseineen, ei edes yhtä ainutta.

Sehän olisi se juttu, jolla Ukrainan voittaisi sotansa jo huomenna?

• Anonyymi00014
        UUSI

Joo olis paljon halvempaa lahjoittaa muutama "maailman paras" F-35 Ukrainalle kuin syytää sinne kaikenmaailman bulkkiaseita ja rahaa biljoonia miljardeja $.

Yksittäisen F-35A-hävittäjän paljas runkohinta ilman aseita on vain noin 80–110 miljoonaa dollaria (n. 75–100 miljoonaa euroa). Aseistettuna (esim. AIM-120 AMRAAM ja AGM-158 JASSM) hinta nousisi vain ehkä max. 20 miljoonaa $

Yhteensä siis n. alle 150 miljoonaa $/ aseistettu kalkkuna.

Muutamalla tuollaisella Ukraina olisi sodan voittaja alle viikon. ja hintakin pysyisi kohtuullisena ja sota loppuisi kuin seinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      430
      899
    2. 56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      535
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      517
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      216
      485
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe